Ádám László Középiskola és Szakiskola, Nagykőrös 1.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
Advertisements

„Adj egy esélyt!” Sajtónyilványos projektzáró rendezvény Fekete Gabriella projektmenedzser.
SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
Pedagógus Hivatás Munkacsoport dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke dr. Gloviczki Zoltán az MRK Pedagógusképzési bizottságának elnöke.
A MAGYAR SZAKKÉPZÉSI RENDSZER ÁTALAKULÁSA Szegedi Szakképzési Centrum – A Jövőd itt kezdődik! |
Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
BORNEMISSZA GERGELY SZAKKÖZÉP-, SZAKISKOLA ÉS KOLLÉGIUM
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben Készítette: Szilágyi Sándor szakképzési igazgató-helyettes január DSZC Brassai Sámuel.
Regionális konferencia Szolnok március 12..
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
A tanításra és tanulásra fordított idő nemzetközi és kutatási adatok tükrében Imre Anna Oktatáskutató és fejlesztő Intézet Berekfürdő, Február 4.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
Komárom – Esztergom Megyei Fejlesztési és Képzési Bizottság Hiányszakmák.
A bementi mérések és a visszajelzések értékelése a szakiskola 9. – 10. évfolyamában 626. Szakképző Iskola és Kollégium Mezőtúr.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
A nemzetiségi nevelés-oktatás eredményei és hatékonyság mutatói a tótkomlósi Szlovák Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában és Óvodában Készítette: Laukó.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”
Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:
Jó gyakorlat – A pályaorientáció szerepe az egyén életében, a szakember nézőpontjából Kiss István – tanácsadó szakpszichológus.
Üdvözöljük a iskolaév beiskolázási bemutatóján
A szakiskolák aktuális problémái
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben
NIIF VoIP projekt aktualitások
cím: Nyíregyházi SZC Wesselényi Miklós Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma OM: Telefon: 70/
Projektszellemű tanítási foglalkozások a szakiskola évfolyamán
Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében 2007
A sport és testnevelés legfontosabb kézikönyvei, nyomtatott tájékoztató kiadványai Doktori Iskola Salamin Krisztina
A magyar LLG Tanács ülése
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
A matematikatanítás aktuális kérdései február
Kispálné Horváth Mária
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Mátészalkai Szakképző Iskola
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
Szakmai tanulmányút az SZFPII
A bemeneti kompetenciamérések és a visszajelzéseken alapuló fejlesztő munka bemutatása a Farkas Gyula Közoktatási Intézmény Dr. Illyés Sándor intézményegységében.
Lovagi Játékok projekt
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
Nagykanizsai Szakképzési Centrum
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
INFOÉRA Zsakó László Informatikai tanárszak problémái ELTE Informatikai Kar Juhász István-Zsakó László: Informatikai.
Cégnév….. KAIZEN AKCIÓ A ….. TERÜLETEN
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
A pszichológiai segítségnyújtás lehetőségei
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Kimeneti mérés – OKJ rendszerű szakmai vizsgák
Intézmény minőségirányítási programja
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
Pár óra tanulmányozás eredményei Nahalka István 2018 szeptember 1.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Előadás másolata:

Ádám László Középiskola és Szakiskola, Nagykőrös 1

► Létszám: 470 fő  Szakközép  Szakiskolai osztályokból tevődik össze. (ez 16 szakiskolai osztály) 2

Az Ádám László Középiskola és Szakiskolában képzett szakmák ► Bolti eladó ► Gépi forgácsoló ► Asztalos ► Szobafestő mázoló és tapétázó ► Élelmiszer és vegyiáru kereskedő ► Fémforgácsoló ► Géplakatos ► Villanyszerelő ► Kőműves ► Nőiruha-készítő ► Szoftver üzemeltető ► Autószerelő 3

SZFP II. felmérés ► 9. évfolyamban 4 osztály írt ► 10. évfolyamban 2 osztály írt  Összesen 131 diák írta meg. ► SZFP II. feladatlapokat javító pedagógusok száma: 6 fő. (Osztályfőnökök)  Nagy Edit, Nagy Gombainé Kerekes Mária, Nagy Rómeó, Schleisz Bognár Péter, Szűcs Istvánné, Varga Imre. 4

Visszajelzések ► Diák: SZFP II. program révén kialakult eredményeket, javaslatokat osztályfőnöki órán megbeszéltük. ► Szülő: Szülői értekezleten általánosan megbeszéltük, hogy a szülők hogyan tudnak segíteni. ► Pedagógus: A leggyengébben teljesített tanulók kiválasztása. 5

Egyéni fejlesztési terv készítése ► Az alacsony eredményt elért diákok kiválasztása. ► Megfelelő módszerek összegyűjtése. ► Feladatbank összeállítása. 6

Az egyéni fejlesztési terv bemutatása 7

8

Fejlesztési feladatok megoldása közben 9

10

Projekt kivitelezése közben 11

Projekt kivitelezése közben 12

Projekt munkák eredményei 13

Projekt munkák eredményei 14

Projekt munkák eredményei 15

► Köszönöm a figyelmet!