KÉPZÉSFEJLESZTÉSI ALPROGRAM TÁMOP-4.1.2.E-13/1/KONV-2013-0011 Sporttudományi képzésfejlesztés Dr. Győri Ferenc Innováció a testnevelés, sport és rekreáció.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az óvodai matematikai nevelés elvei, céljai, feladatai Tk. 29.old. Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
Advertisements

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
TF Digitális Könyvtár
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Pedagógus Hivatás Munkacsoport dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke dr. Gloviczki Zoltán az MRK Pedagógusképzési bizottságának elnöke.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
Az Országos Felnőttképzési Szakmai Központ éves tevékenysége, eredményei Évzáró értekezlet Budapest, december 16.
A KÖZNEVELÉSI TÍPUSÚ SPORTISKOLAI KERETTANTERV FELÜLVIZSGÁLATA Budapest, január 18.
Pedagógia szak - szakos tájékoztató -. Mit tanulunk a pedagógia alapszakon? Alapozás:  Tanulás, kommunikáció, szocializáció; Bevezetés a pszichológiába;
„KAPASZKODÓ” SZOCIÁLIS BÖRZE november 24. Szakmai programok és kihívások az FSZK jelenében és jövőjében.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Jó gyakorlatok a tanórán kívüli tevékenységekhez kapcsolódóan Kasza Georgina témavezető.
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
1 Helyi szintű egyeztetés a köznevelés terén KEF országos konferencia Budapest, március 06. Simonyi István Emberi Erőforrások Minisztériuma KÖZNEVELÉS-FEJLESZTÉSI.
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
vizuális megismerés – vizuális „nyelv” vizuális kultúra
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
TÁJÉKOZTATÓ ÉS INDÍTÓ BESZÉLGETÉS A LABORVEZETŐKNEK ÉS MINŐSÉGÜGYI MEGBÍZOTTJAIKNAK SZÓLÓ TANFOLYAM TÉMÁIRÓL, SZERVEZÉSÉRŐL EŐZMÉNYEK Korábbi laborvezetői.
Szaktanácsadásról Miben segíthet a szaktanácsadó?
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Barcsák Marianna KPSZTI
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
A sport és testnevelés legfontosabb kézikönyvei, nyomtatott tájékoztató kiadványai Doktori Iskola Salamin Krisztina
TF Digitális Könyvtár
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Szerbiai sporttudományi és testnevelő képzések
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Kispálné Horváth Mária
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
VEZETŐI ÉLETPÁLYAMODELL – PORTFOLIÓ BŐVÍTÉS
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Dr. Varga Csaba, SZTE TTIK,
Szülői választmány 2016.okt.18.
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Szakmai köszöntő Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens
DR TÖRÖK LÁSZLÓ EGYETEMI DOCENS SZTE TRAUMATOLÓGIA
Projektmunka Földrajzolok
Tananyagfejlesztés a sporttudományi képzés területén
Fazekas Ágnes – Halász Gábor-Horváth László
Horvátországi Magyar Pedagógusok Fóruma
általános és stratégiai rektorhelyettes
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
INFOÉRA Zsakó László Informatikai tanárszak problémái ELTE Informatikai Kar Juhász István-Zsakó László: Informatikai.
DARUS.
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Európai és Magyar Építésügyi Technológiai Platform
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
Az iskolai szervezet és fejlesztése
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Előadás másolata:

KÉPZÉSFEJLESZTÉSI ALPROGRAM TÁMOP E-13/1/KONV Sporttudományi képzésfejlesztés Dr. Győri Ferenc Innováció a testnevelés, sport és rekreáció területén. Tudományos ülés október intézet

Mindennapos testnevelés Testnevelés és sport szakos képzőhelyek NAT 2012 Humánerő- forrás minőségi és mennyiségi fejlesztése Köznevelési Törvény A testnevelő instruktor szakirányú képzés fejlesztésének szakmai indokai TÁMOP E-13/1/KONV

Sportélet átalkulása Testnevelés és sport szakos képzőhelyek Sportfinanszí- rozás megváltozása Humánerő- forrás minőségi és mennyiségi fejlesztése A sport szervezeti változásai A sportvezető képzésfejlesztés szakmai indokai TÁMOP E-13/1/KONV

Problémaelemzés, szakmai indokok feltárása Tájékozódás a továbbképzések iránti keresletről A sporttudományi képzésfejlesztés eszközeinek, tevékenységeinek és módszereinek kiválasztása, megtervezése A kialakítandó kompetenciák leltárának elkészítése Jogi háttér tisztázása Szakmai egyeztetés a Testnevelési és Sportszakmai Kollégiummal Egyeztetés az Emberi Erőforrások Minisztériuma és az Oktatási Hivatal felelős képviselőivel a szakirányú képzés alapításának nyilvántartásba vételéről. Részletes munkaterv készítése ELŐKÉSZÍTÉS

MEGVALÓSÍTÁS I. A Testnevelő instruktor és a Sportvezető szakirányú képzés Képzési Kimeneti Követelményrendszerének (KKK) kidolgozása A testnevelő instruktor szakirányú képzés elkészült intézeti fórumokon való megvitatása és egyeztetése Hálótervek elkészítése Tantárgyleírások elkészítése és megvitatása csapatmunkában. Egyeztetés a tananyagfejlesztőkkel Szakmai ellenőrzés TÁMOP E-13/1/KONV

Szakindítási anyag összeállítása és egyeztetése a szakmai vezetővel Szakindítási anyag véglegesítése Szakindítási kérelem elkészítése és benyújtása Szakmai jelentések elkészítése Oktatásszervezés előkészítése és lebonyolítása Képzések elindítása MEGVALÓSÍTÁS II. TÁMOP E-13/1/KONV

Testnevelő instruktor szakirányú továbbképzés 1. félév2. félév kredit Számonké- rés módja Tantárgy oktatója 1. Szakmai alapozó ismeretek. Teljesítendő: min. 18 K kredit/óraszám 1.1. A sport medicinális és biológiai alapismeretei 4/12 ea0/04koll/-Molnár Andor 1.2. A motoros képességek fejlesztésének elmélete és gyakorlata (az edzéstan alapjai) 1/4 gy2/6 gy3gyj/gyjDorka Péter 1.3. A sport, mint a nevelés színtere (sportpedagógia és sportpszichológia) 1/4 ea2/4 ea3bsz/kollDomokos Mihály, Balogh László 1.4. A testnevelés és sport tanításának elmélete és módszertana 2/6 ea 4bsz/kollDomokos Mihály, Cziberéné Nohel Gizella 1.5. Gimnasztika 2/10 gy 4gyj/gyjHézsőné Böröcz Andrea Összesen: 7/22 ea, 3/14 gy4/10 ea, 4/16 gy18 2. Differenciált szakmai ismeretek. Teljesítendő: min. 38 K 2.1. Testnevelési és népi játékok 2/6 gy 4gyj/gyjHocza Ágnes, Bóka Ferenc 2.2. Tartásjavító és prevenciós gyakorlatok 2/6 gy1/6 gy3gyj/gyjHézsőné Böröcz Andrea 2.3. Egyéni sportágak alapjai (atlétika, torna, úszás és vízi sportok, küzdősportok) 5/12 gy3/8 gy8gyj/gyj Vári Beáta, Bóka Ferenc, Cziberéné Nohel Gizella, Dorka Péter, Győri Ferenc 2.4. Csapatsport-játékok alapjai (kézilabda, kosárlabda, labdarúgás, röplabda) 3/8 gy5/12 gy8gyj/gyjHocza Ágnes, Bóka Ferenc, Domokos Mihály 2.5. Rekreációs mozgások I. (Zenés táncos mozgásformák és fittségi sportok) 2/6 gy 4gyj/gyjPetrovszki Zita 2.6. Rekreációs mozgások II. (outdoor tevékenységek: természetjárás, túrázás; extrém sportok; ütős és dobó sportjátékok) 1/3 ea, 1/7 gy1/2 ea, 2/8 gy5gyj/gyj Kiss Gábor, Győri Ferenc, Domokos Mihály, Dorka Péter, Szablics Péter 2.7. Szervezési és vezetési ismeretek 0/02/6 sz2.-/gyjKiss Gábor 2.8. Iskolai szakmai gyakorlat 2/6 gy2/10 gy4gyj/gyjDomokos Mihály, Cziberéné Nohel Gizella Összesen: 1/3 ea, 17/51 gy 1/2 ea, 2/6 sz, 17/56 gy 38 Szakmai alapozó és differenciált szakmai ismeretek összesen: 8/25 ea, 20/65 gy 5/12 ea, 2/6 sz, 21/72 gy 56, 3. Portfolió 0/04/04zv

Sportvezető szakirányú továbbképzés órakredit forma számonkérés módja Sportmenedzsment I.124eakoll Kutatásmódszertan a sportmenedzsmentben83gyakgyak jegy Stratégiai menedzsment104eakoll Szervezeti szocializáció és kultúra / Szervezeti viselkedés és magatartás I.82gyakgyak jegy Vállalatgazdaságtan I.124eakoll Sportjog I. (A közintézmények rendszere, működésük; a magánszféra szervezetei, működésük) 83gyakgyak jegy Nemzetközi sportkapcsolatok83eakoll Kommunikáció, üzleti kommunikáció124eakoll 2. félév Sportmenedzsment II.124eakoll Emberi erőforrás menedzsment83gyakgyak jegy Szervezeti szocializáció és kultúra / Szervezeti viselkedés és magatartás II.82eakoll Szervezetfejlesztés elmélete, modelljei és gyakorlata, sportszervezetek specialitásai 82gyakgyak jegy Sportinformatikai rendszerek123gyakgyak jegy Sportmarketing és Public Relations (PR)124eakoll Sportjog II.83gyakgyak jegy Vállalatgazdaságtan II. (Sportgazdaságtan)124eakoll Projektmenedzsment124eakoll Portfólió104 Mindösszesen18060

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!