Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

C MEZŐKOVÁCSHÁZI CSANÁD VEZÉR ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS ALAPFOKÚ MŰVÉSZETI ISKOLA Tehetséggondozás Mezőkovácsházán.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "C MEZŐKOVÁCSHÁZI CSANÁD VEZÉR ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS ALAPFOKÚ MŰVÉSZETI ISKOLA Tehetséggondozás Mezőkovácsházán."— Előadás másolata:

1 C MEZŐKOVÁCSHÁZI CSANÁD VEZÉR ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS ALAPFOKÚ MŰVÉSZETI ISKOLA Tehetséggondozás Mezőkovácsházán

2 Csanád Vezér szobra Az iskola

3 Az iskola Hátrányos helyzetű kistérségben Jól felszerelt iskola Sok tehetségígéret 2011: Akkreditált Kiváló Tehetségpont

4 „ Ha felgyújtjuk a gyermekben a vele született szikrát, azzal mindig olyan magaslatok felé nyitunk utat, amelyikről álmodni sem mertünk volna” (Kristine Barnett) (Kristine Barnett)

5 Tehetséggondozás 2004-ig Szakkörök 1-3 fő részére szervezett egyéni foglalkozások Jó képességű tanulók túlterhelése Az alulteljesítők elkallódása

6 2005/2006-os tanév Komplex tehetséggondozás bevezetése Mérésekre alapozott fejlesztés Debreceni Egyetem Pedagógiai - Pszichológiai Tanszék Dr. Balogh László - Magyar Tehetséggondozó Társaság elnöke

7 Mérések 4. o. végén figyelem mennyisége, minősége verbális, vizuális memória figurális lényeglátás problémamegoldás

8 Beválogatás mérés eredménye osztályfőnökök,osztályban tanítók véleménye

9 További mérések 5. o. év eleje, év vége -7.o. félév - 8. o. év vége intelligencia személyiség szorongás

10 Tehetségfejleszt ő munka integrált formagazdagító foglalkozásoktanulásmódszertandifferenciáláskooperatív tanulásmódszertannyári táborok

11 A program hatékonysága A tanulók több területen dinamikusan fejlődnek. Erősödik az iskolához, a tanuláshoz való pozitív hozzáállás. A tanulási stratégiák hatékonyabbak. Széleskörű érdeklődés Az alulteljesítők felismerése és fejlesztése

12 Kapcsolatok Bethlen Gábor Református Általános Iskola Törökszentmiklós Apáczai Csere János Általános Iskola Taktaharkány Benka Gyula Evangélikus Általános Iskola Szarvas Á rpád Vezér Gimnázium és Kollégium Sárospatak Jankay Tibor Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola Békéscsaba

13 ECHA m ű helyek, konferenciák Miskolc Budapest Taktaharkány Debrecen Törökszentmiklós Sárospatak Tokaj Mád Békéscsaba Mezőkovácsháza HOLLANDIA - tanulmányút

14 Miért voltak ezek a programok hasznosak? szemléletváltás szakmai ismeretek bővülése gyakorlatorientált nevelés-oktatás jó,segítőkész emberek, csapatmunka

15 Az iskola célja Minden gyermek a képességeinek megfelelő oktatásban részesüljön. Eredményes tehetséggondozó tevékenység megvalósítása Sikeres középiskolai, felsőfokú tanulmányok folytatása

16 „A tehetség nyeri a meccset, de a csapatmunka és az értelem nyeri a bajnokságot” „Mindenki láthatatlan drágakövet rejt magában, akármilyennek született, s ezt csiszolni, formálni kell” (Marlo Morgan)

17 Köszönet Dr. Balogh Lászlónak közel egy évtizedes segítő munkájáért, szakmai tanácsaiért,töretlen, lelkiismeretes tehetség tanácsadó tevékenységéért

18 Köszönöm a figyelmet! Fodor Istvánné KLIK Mezőkovácsházi Tankerülete tanügy igazgatási referens, az iskola volt igazgatója


Letölteni ppt "C MEZŐKOVÁCSHÁZI CSANÁD VEZÉR ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS ALAPFOKÚ MŰVÉSZETI ISKOLA Tehetséggondozás Mezőkovácsházán."

Hasonló előadás


Google Hirdetések