Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az elégedett banki ügyfél

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az elégedett banki ügyfél"— Előadás másolata:

1 Az elégedett banki ügyfél
Készítette: EJF Finance Erdélyi Péter Hilcz Erik Nagy Károly

2 Tartalom Vevői elégedettség Innovációk Újdonságok

3 Ki az elégedett banki ügyfél?
Miért fontos nekünk? Mit tehetünk érte? Ki az elégedett banki ügyfél?

4 Mikro- és közepes vállalatok
Ügyfelek igényei Lakossági ügyfelek Átlagos ügyfél Speciális igényű ügyfél PRÉMIUM ügyfél Vállalati ügyfelek Mikro- és közepes vállalatok Nagyvállalatok

5 Innováció Telefonos időpont egyeztetés Állandó ügyintéző
Személyes konzultáció Elektronikus szolgáltatások Elégedettség után követése, folyamatos monitoring

6 Bizalomépítés Biztonságérzet növelése Biztosítási csomagok

7 Társadalmi felelősségvállalás (CSR) Self-service lehetőség Alapítvány támogatása

8 Újdonságok Diák/Junior számla újítások Kezdő vállalkozások támogatása

9 Összegzés Kemény munka Vevői elégedettség Siker

10 Köszönjük a megtisztelő figyelmet!


Letölteni ppt "Az elégedett banki ügyfél"

Hasonló előadás


Google Hirdetések