Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az elégedett banki ügyfél Készítette: EJF Finance Erdélyi Péter Hilcz Erik Nagy Károly.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Az elégedett banki ügyfél Készítette: EJF Finance Erdélyi Péter Hilcz Erik Nagy Károly."— Előadás másolata:

1 Az elégedett banki ügyfél Készítette: EJF Finance Erdélyi Péter Hilcz Erik Nagy Károly

2 Tartalom Vevői elégedettség InnovációkÚjdonságok 2

3 Miért fontos nekünk? Mit tehetünk érte? Ki az elégedett banki ügyfél? 3

4 Ügyfelek igényei Vállalati ügyfelek Mikro- és közepes vállalatok Nagyvállalatok Lakossági ügyfelek Átlagos ügyfél Speciális igényű ügyfél PRÉMIUM ügyfél 4

5 Innováció Telefonos időpont egyeztetés Állandó ügyintéző Személyes konzultáció Elektronikus szolgáltatások Elégedettség után követése, folyamatos monitoring 5

6 Biztonságérzet növelése Biztosítási csomagok Bizalomépítés 6

7 Társadalmi felelősségvállalás (CSR) Self-service lehetőség Alapítvány támogatása 7

8 Újdonságok Diák/Junior számla újítások Kezdő vállalkozások támogatása 8

9 Összegzés Kemény munka Vevői elégedettség Siker 9

10 Köszönjük a megtisztelő figyelmet!


Letölteni ppt "Az elégedett banki ügyfél Készítette: EJF Finance Erdélyi Péter Hilcz Erik Nagy Károly."

Hasonló előadás


Google Hirdetések