Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás."— Előadás másolata:

1 Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás

2 Vázlat  1. Célok  2. Mit vizsgáltunk?  3. Miért van szükség a fejlesztésre?  4. Megvalósítandó tevékenységek  5. Várt eredmények  6. Vizsgált célcsoportok  7. Statisztikai adatok  8. Saját tapasztalatok  9. Felmerülő problémák  10. Javaslatok

3 Céljaink Fő célunk, hogy javaslatot tegyünk a helyi TDM kommunikációs módszereinek fejlesztésére, ami megkönnyíti az információ áramlását a szervezeten belül, az egyesületi tagok, illetve a külső partnerek között. A koncepció célja a magasabb színvonalú működés lehetőségeinek feltárása.

4 Részcélok  Minél kevesebb ráfordítással, minél nagyobb célcsoport elérése, minél hatékonyabban jutassuk el az információt  A partner elégedettség növelése  A munka szakmai színvonala emelkedjen  Gyorsabb és teljesebb körű kiszolgálás

5 Mit vizsgáltunk?  A látogatottsági adatait különböző lebontásban és az ezen a honlapon keresztül folytatott szálláskereséseket  Az iroda látogatottsági adatait  A forgalmát  A gardony.hu és a látogatottsági adatait

6 Miért van szükség a fejlesztésre?  A helyi lakosság szempontjából: Több információ jusson el hozzájuk  A megérkezett vendég szempontjából: Teljesebb körű információt kapjon  A helyi szolgáltatók szempontjából: Szorosabb együttműködés alakuljon ki a helyi szolgáltató partnerekkel, nagyobb ismeretségre tegyenek szert

7 Megvalósítandó tevékenység  Jelenlegi kommunikációs hálózat felmérése, elemzése, kiértékelése.  Javaslatok esetleges változtatásokra, új lehetőségek megvilágítására.

8 Várt eredmények A projekt végeztével egy olyan javaslatot szeretnénk benyújtani, amellyel hatékonyabbá válik a gárdonyi Tourinform iroda kommunikációs tevékenysége

9

10 Vizsgált célcsoportok  Elsősorban a Tourinform külső kommunikációs csatornái felé fordul t unk, azon belül elsősorban a megérkezett turisták és a lakosság felé.

11 Statisztikai adatok A látogatottsági adatai:

12 Látogatottság hónaponként (2011 április – május – június – július – augusztus)

13 2011 júliusi látogatottság napokra lebontva

14 2011 augusztusi látogatottság napokra lebontva

15 A honlapon keresztül küldött szállás utáni érdeklődések megyék szerint (2011 május 1-től augusztus 29-ig)

16 A honlapon töltött idő megoszlása (2011 május 1-től augusztus 29-ig)

17 Honlap látogatottsági adatok összehasonlítása (2011 június – július - augusztus) gardony.huwww.visitvelenceito.huwww.west-balaton.hu

18 Iroda látogatottság

19 Iroda látogatottsági adatok megoszlása típus szerint (2011 június 26-tól augusztus 29-ig)

20 Telefonos megkeresések típus szerint (2011 június 26-tól augusztus 29-ig)

21 Személyes látogatás megoszlása típus szerint (2011 június 26-tól augusztus 29-ig)

22 Szálláskeresések megoszlása

23 Valós információ kérés megoszlása a kommunikáció nyelve alapján (2011 június 26-tól augusztus 29-ig)

24 Érkezett látogatók nemzetiség szerint Leggyakoribb: magyar angol német Ezen kívül: holland francia cseh szlovák

25 Saját tapasztalok A betérő vendégek, akár magyarok, akár külföldiek, elégedettek a szóbeli tájékoztatással. Rengetegen vitték a hivatalos Gárdony, Agárd, Dinnyés prospektust valamint térképeket.

26 Felmerülő problémák A hivatalos városi kiadványon kívül elenyésző az idegen nyelvű katalógusok, szórólapok száma Kevés szolgáltató helyen (főleg magánszállások esetében) beszélnek valamilyen idegen nyelven Gyakran kifogásolták az egyes kiadványok tartalmi minőségét

27 Javaslatok  Több nyelvre fordítani/ lefordítani olyan programokról szóló szóróanyagokat, amelyek a külföldieket is érinthetik, de nincs meg más nyelven, csak magyarul – pl.: kenutúrák, hajómenetrend  Új (idegen nyelvű is) szezonális, magazinszerű kiadvány a Velencei-tó egész környékéről, amelyben több a turisztikai információ.  Többféle térkép (más régiók, országos) az irodába.

28 Köszönjük megtisztelő figyelmüket!


Letölteni ppt "Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás."

Hasonló előadás


Google Hirdetések