Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A felmérésről - trendence Graduate Barometer 2015 Partnerkoncept.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A felmérésről - trendence Graduate Barometer 2015 Partnerkoncept."— Előadás másolata:

1 A felmérésről - trendence Graduate Barometer 2015 Partnerkoncept

2 Törekvésünk A Trendence-ről A Trendence Intézetről Alapítás: 1999-ben: Nürnberg Trendence a felméréseiben világszerte több mint hallgatót és fiatal szakembert kérdez meg tanulmányi, szakmai és karrierelképzelései felől. A Trendence felmérések eredményeinek minőségét munkatársaink ESOMAR tagságával, valamint a DIN ISO 20252, DIN és más elismert piackutatási szabványok feltétlen betartásával biztosítjuk. Mindezek mellet a trendence intézet megjelentet különböző nyomtatott és online kiadványokat a diákok és hallgatók számára, hogy elősegítse azok pályaválasztását. A trendence a GTI csoport tagja, amely a világ egyik legnagyobb Karrier-kiadója számos európai és ázsiai székhellyel. Ügyfeleink közé elsősorban nemzetközi, valamint globális szinten működő vállalatok tartoznak. Az euròpai tanulmány tavalyi adatai 13/14: Európa legnagyobb, a felsőoktatási intézetek hallgatóinak felmérése több mint hallgató és 1000 felsőokatatási intézet részvételével Felmérési időszak: Szeptember 2013 – Február 2014 Magyarországon megkérdezett Kiadások / Szakirányok:  Gazdasági : mintegy megkérdezett  Mérnöki /IT : mintegy megkérdezett Az együttműködés az Önök számára akkor érdekes, amennyiben… …Érvényes és empírikus adatokra van szükségük a hallgatók elégedettségi profiljához. …A főiskolák és egyetemek hivatalos rangsorolása mellett tudni szeretnék, hogy intézetük hol áll németországi és európai viszonylatban. …Tudni szeretnék, hogy hallagtóik számára mely felsőoktatási intézetek jönnek számításba. …A hallgatók hivatási és karrierrel kapcsolatos véleményeinek elemzési adatával támogatni szeretnék a Karrier Szolgáltatók munkáját. …Az Önök számára érdekelt munkavállalókkal és cégekel történő együttműködést szeretnék optimalizálni. Kérdése van? Szívesen válaszolok Önnek: Katalin Lakos-Kuzev – University Relations Manager Telefon: 0049 (0) A hallgatók ösztönzése… Értékes nyeremények A tavalyi felmérés eredménye megtekinthető és egyszerűen letölthető Információ a munkaidő és a kereseti elképzelésekről kedvelt és előnyben részesített munkáltatók Álatlános irányelvek a munkaerőpiacon …és számos az egyéni karriertervezéssel kapcsolatos egyéb információ

3 Milyen előnyök vannak Minőségmenedszment, Karrier Szolgáltatás, Marketing A felmérés tartalma többek között: Újonnan kidolgozott Felsőoktatás-visszajelzési koncepció:  10 különböző vizsgálni kívánt téma az oktatásban résztvevő előadóktól kezdve a könyvtár felszereltségéig  A vizsgálni kívánt témát 28 mérési kritérium alapján mérjük.  A mérési kritériumokat még a felmérés előtt a trendence piackutatási panel és formák alapján kidolgozzuk és ezek pontosan azt mérik, hogy pl. a hallgatók mit értenek a jó tanítás fogalma alatt.  Visszajelzés / Az indoklással ellátott értékelés kiegészíti a portfoliót. Felsőoktatási intézet, ahol a hallgatók továbbtanulni szeretnének a sikeres középiskolai tanulmányok befejezése után Ajánlás: Hány hallgató ajánlaná tovább iskoláját? Karrierrel kapcsoltos témák: Hivatás és Karrier: Milyen elvárásaik vannank a hallgatóknak az első munkahellyel kapcsolatban, a munkaidőt és a fizetést illetően?  Kommunikáció: A karrierrel kapcsolatban az információszerzés milyen módját használják? Melyek a legkedveltebbek – melyeket használják a vállalatok?  Munkáltatói attraktivítás: Mely munkáltatók a legkedveltebbek? Aktivitásuk révén melyek maradnak meg a hallgatók elmlékezetében? Jó tudni: trendence semmilyen, a felsőoktatási intézet által szolgáltatott visszajelzést nem hoz nyilvánosságra, például a főiskolák és egyetemek rangsorolása formájában. A résztvevő intézetek az elért eredményt maguk vihetik a piacra. Kérem, lépjenek velőnk kapcsolatba Tapasztalatunk a piacon 24 ország közel felsőoktatási intézete megbízik a trendence visszajlzéseiben Több mint hallgató értékeli Európaszerte a felsőoktatási intézeteket 15 éves piackutatási tapasztalat és rendszeres minőségbiztosítás az egyes piackutatási panelekben A tanulmányok: Elégedettségi vizsgálatok, Piaci verseny vizsgálatok A feldolgozott adatok alapján átlátható, részletes, érthető eredmények A válaszok összehasonlítása a többi válaszadók véleményével Anonim vizsgálatok kulcsfontosságú teljesítménymutatokkal, egy ötpontos értékeléi skálán: Amennyiben a tanulmányokat Minőségbiztosítás céljából használják fel: Hogyan tudjuk a hallagtók elégedettségét még jobban és eredményesebben felmérni? Marketing céljából használják fel: Hogyan szerepelünk a versenypiacon? Mi az erősségünk? Kik a versenytársaink? A karrier szolgáltatás és a vállalatokkal történő együttműködés céljából: Milyen karrier elképzelei vannak a hallgatóknak és miként képzelik el, hogy a munkavállalók megszólítsák őket?

4 Mely hallagtókat kérdezzük meg? Elviekben valamennyi hallgató részt vehet a felmérésben Célcsoportunk az alábbi szakok hallgatói: Gazdaságtudományok Mérnöki karok hallgatói IT- szakirányok Természettudományok A felmérés lebonyolítása Hogyan vehetnek részt a hallgatók a felmérésben? A felmérési időszak alatt Trendence rendszeresen ellenőrzi és frissíti a visszaérkező adatokat Problémás adatok esetén tanácsadás és intézkedés A felmérés lezárása után kiértékeljük az adatokat. Az eredmények alapján készült tanulmányok 2015 őszén elkészülnek Meghívási módszer – Az küldés előnye Meghívás en keresztül: A legegyszerűbb és leggyorsabb módszer  Egyértelmű, amennyiben rendelkezésre áll a célcsoportot képező hallgatók címe.  Az előre megírt kísésrőlevélet továbbítva a hallgatók könnyen megszólíthatók Önöket semmi esetben nem terheli költség. A kísérőlevél az adott felsőoktatási intézet ajánlásával személyessé tehető. A felmérés után Az adatok rendezése és kiértékelése, a tanulmányok elkészítése A felmérési eredmények 2015 őszén lesznek meg. Minimum 50 hallgató válaszadása szükséges ahhoz, hogy az eredmények értékelhetők legyenek. A beérkezett eredmények feldolgozása után elkészülnek a tanulmányok, amelyeket megküldünk Önöknek, így az eredményeket összevethetik a többi európai ország megkérdezett hallgatóinak eredményeivel Előszészület Megbeszéljük, hogy mi az optimális felmérési időszak az Önök esetében (annak elkerülése végett, hogy a trendence felmérés ne ütközzön egyéb felmérések időszakába. Amennyiben sikeres a tanulók megszólítása– ideális esetben en keresztül – akkor általában 2-3 hetes időszak elegendő ahhoz, hogy egy informatív visszajelzést kapjunk A trendence logójára történő felhívás, valamint a link elhelyezése a különböző szociális média fórumokon egy lehetséges módszer, ugyanakkor tapasztaltból tudjuk,hogy ritkán vezet ugyanolyan visszajelzési arányhoz, mint az es felhívás A hallgatók en keresztül történő megszólításához küldünk Önöknek egy előre megfogalmazott kísérőlevelet. Az önök dolga csupán annyi, hogy ezt a levelet továbbítják a hallgatók felé.


Letölteni ppt "A felmérésről - trendence Graduate Barometer 2015 Partnerkoncept."

Hasonló előadás


Google Hirdetések