Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Infrastrukturális fejlesztési lehetőségek 2014. és 2020. között Thoroczkay Zsolt főosztályvezető NFM Közlekedési Infrastruktúra Főosztály „Hagyomány és.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Infrastrukturális fejlesztési lehetőségek 2014. és 2020. között Thoroczkay Zsolt főosztályvezető NFM Közlekedési Infrastruktúra Főosztály „Hagyomány és."— Előadás másolata:

1 Infrastrukturális fejlesztési lehetőségek és között Thoroczkay Zsolt főosztályvezető NFM Közlekedési Infrastruktúra Főosztály „Hagyomány és innováció” gazdaságfejlesztési konferencia Ózd, szeptember 16.

2 2 Az előadásban érintett témák 1. Nemzeti Közlekedési Stratégia (NKS) 2. Hogyan jussunk el Ózdra? 3. Integrált Közlekedésfejlesztési OP 4. Határmenti fejlesztési lehetőségek

3 3 Stratégia elfogadása Nemzeti Közlekedési Stratégia (NKS) oldalnyi megalapozó anyag Nemzeti Közlekedési Infrastruktúra-fejlesztési Stratégia 1486/2014. (VIII. 28.) Korm. határozat a Nemzeti Közlekedési Infrastruktúra-fejlesztési Stratégiáról Átfogó Közlekedési Stratégia november 30-ig kell a Kormány elé terjeszteni.

4 4 Nemzeti Közlekedési Stratégia

5 5 Funkcionális megközelítés

6 6 1.) Kiemelt gazdaság-fejlesztési centrumok, ipari és technológiai központok közlekedési infrastruktúrájának fejlesztése. Nem egyenletes fejlesztési igénynek kell megfelelni, hanem ipari, technológiai központok köré – Ózd, Győr, Szentgotthárd, Miskolc, Debrecen, Szeged, Záhony – ezek km körzetén belül gördülékeny közlekedés lehetőségének biztosítása szükséges minden közlekedési eszközzel. A busz/vasút módokat össze kell hangolni. … 4.) Megyeszékhelyek, megyei jogú városok gyorsforgalmi úti, vagy gyorsforgalmi úti jellegű, nagykapacitású, gyors elérést biztosító kapcsolata, gyorsforgalmi utak határokig elérése valósuljon meg. 5.) A vidéki – kiemelten a hátrányos helyzetű – kistelepülések lakossága munkába járási feltételeinek javítását célozva a megtett úttal arányos útdíjrendszer bevételeire alapozva a mellékúthálózat állapota jelentős mértékben javuljon. … Stratégiai célok

7 7 Az előadásban érintett témák 1. Nemzeti Közlekedési Stratégia (NKS) 2. Hogyan jussunk el Ózdra? 3. Integrált Közlekedésfejlesztési OP 4. Határmenti fejlesztési lehetőségek

8 8 Ózd megközelítése

9 9 Ózd megközelítése 1. (Kisterenye)

10 10 Ózd megközelítése 2. (Eger)

11 11 Ózd megközelítése 3. (Miskolc)

12 12 1-es változat (Kisterenye) (M3 –) 21. sz. főút – 23. sz. főút – 25. sz. főút Távolság:155 km Idő:2 óra 12 perc (132 perc) 2-es változat (Eger) (M3 –) 33. sz. főút – 3. sz. főút – 25. sz. főút Távolság:186 km[+31 km] Idő:2 óra 32 perc (152 perc)[+20 perc] 3-as változat (Miskolc) (M3 – M30 –) 306. sz. főút – 26. sz. főút – 25. sz. főút Távolság:243 km[+57 km] [+86 km] Idő:2 óra 58 perc (178 perc)[+26 perc] [+46 perc] 21., 23., 25., 26.

13 13 Ózd megközelítése

14 14 Az előadásban érintett témák 1. Nemzeti Közlekedési Stratégia (NKS) 2. Hogyan jussunk el Ózdra? 3. Integrált Közlekedésfejlesztési OP 4. Határmenti fejlesztési lehetőségek

15 15

16 16

17 17 Budapest-Szolnok kapcsolat fejlesztése 405. sz. főút – 4. sz. főút vonalon Békéscsaba gyorsforgalmi úti kapcsolatának megteremtése M44 3 építési ütemben történő megvalósítása Ózd elérhetőségének javítása 23. sz. főút – 25. sz. főút vonalon Költségvetési projektek

18 18

19 19 Az előadásban érintett témák 1. Nemzeti Közlekedési Stratégia (NKS) 2. Hogyan jussunk el Ózdra? 3. Integrált Közlekedésfejlesztési OP 4. Határmenti fejlesztési lehetőségek

20 20 Vizsgált kapcsolatok

21 21 Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Thoroczkay Zsolt főosztályvezető NFM Közlekedési Infrastruktúra Főosztály


Letölteni ppt "Infrastrukturális fejlesztési lehetőségek 2014. és 2020. között Thoroczkay Zsolt főosztályvezető NFM Közlekedési Infrastruktúra Főosztály „Hagyomány és."

Hasonló előadás


Google Hirdetések