Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kampány hatékonyságának mérése, értékelése. Mérések szerepe, lehetőségei -Tudatos marketing költés - Optimalizált marketing büdzsé - Hatékonyság növelés.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kampány hatékonyságának mérése, értékelése. Mérések szerepe, lehetőségei -Tudatos marketing költés - Optimalizált marketing büdzsé - Hatékonyság növelés."— Előadás másolata:

1 Kampány hatékonyságának mérése, értékelése

2 Mérések szerepe, lehetőségei -Tudatos marketing költés - Optimalizált marketing büdzsé - Hatékonyság növelés

3 Mérések korlátai - Nincs teljesen pontos mérés - Mivel a mérés pontatlan, inkább kiindulási alap - 1 kampány generálhat valótlan adatokat

4 Mérési lehetőségek Kuponok Előnyei -Pontos mérése a vásárlásnak - aktivitást generál Hátrányai -Csak a közvetlen hatást lehet mérni - nem minden terméknél alkalmazható - minimálisan redukáló hatása van

5 Mérési lehetőségek Betérő vásárlók megkérdezése Előnyei - Hosszú távon jelzi az értékes csatornákat - jó kérdésekkel további igényt is kaphatunk Hátrányai - sokszor pontatlanul emlékszik az ügyfél - csatornák ismertségétől függ - hol látta először - integrált kampánynál nem működik

6 Mérési lehetőségek Vevőszám, forgalmi adatok Hosszú távon ki lehet szűrni a sikeres kampányokat. DE Az eredményt torzíthatják egyéb tényezők

7 ONLINE mérési lehetőségek Előnyei - Pontosan meg tudjuk mondani, hogy hány embert érdekelt annyira a kampány, hogy további információért rá is kattintott Hátrányai - a közvetett érdeklődést nem tudja mérni - egy behúzó információval valótlan érdeklődési számot kapunk

8 Mérés eszköze ONLINE mérési lehetőségek

9 Eredményességet befolyásoló tényezők Csatorna Elhelyezés- méret Frekvencia Kreatív Időzítés Tartalom - Ajánlat

10 Kreatív ereje

11 Szöveg ereje 1.Fogyasszon nálunk akár 60%-kal kedvezőbb áron! 2.Igen! Éttermünkben 10 évvel ezelőtti árakon étkezhet!

12 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Kampány hatékonyságának mérése, értékelése. Mérések szerepe, lehetőségei -Tudatos marketing költés - Optimalizált marketing büdzsé - Hatékonyság növelés."

Hasonló előadás


Google Hirdetések