Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai Kápolnásnyék - Gárdony vonalszakasz jobb és bal vágány átépítése.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai Kápolnásnyék - Gárdony vonalszakasz jobb és bal vágány átépítése."— Előadás másolata:

1 TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai Kápolnásnyék - Gárdony vonalszakasz jobb és bal vágány átépítése

2 A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. - NIF Zrt. (korábban Nemzeti Autópálya Rt.) az útügyi adminisztráció átszervezése során, többletfeladatok - közúti és vasúti beruházások - miatt február 19-ével került ezen a néven bejegyzésre a Cégbíróságnál. A NIF Zrt. 100%-ban a Magyar Állam tulajdona, a tulajdonosi jogok gyakorlója a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium. Beruházói feladataink: gyorsforgalmi utak közutak vasút fejlesztése

3 A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Ügyfélközpontúság - Minőség - Hatékonyság Meggyőződésünk, hogy a lakosság alapos tájékoztatása elsődleges feladatunk, hogy beruházásaink támogatásukkal, életkörülményeik minimális zavarása mellett, akadálytalanul megvalósulhassanak. Célunk, hogy az Európai Uniós irányelveknek, a hazai jogszabályi követelményeknek, valamint a megbízók elvárásainak eleget téve magas színvonalon, korszerűen végezzük tevékenységünket. Arra törekszünk, hogy munkatársaink szakmai felkészültségére és tapasztalatára - magas színvonalú projekt menedzsment kompetenciák - támaszkodva, valamint modern szervezet kialakításával és folyamatos fejlesztésével feladatainkat hatékonyan, megbízóink és partnereink megelégedettségére végezzük.

4 Feladataink A beruházás során átépítjük: a két vágányt 11,6 km hosszban a hozzá kapcsolódó felsővezetékkel és műtárgyakkal együtt jelenlegi 30 cm magas peronokat 55 cm magas peronokra, térkő burkolattal és új térvilágítással, perononként 270 m hosszban

5 Időtartam A tervezett kezdés: augusztus 24. A tervezett befejezés: 2010 év vége a kapcsolódó aluljáró és kapcsolódó útépítési és közműkiváltási munkákkal együtt A kivitelezés ideje alatt a vasúti közlekedés biztosított, tekintettel arra, hogy egy időben csak egy vágányon folynak építési munkák.

6 Kápolnásnyék - Gárdony Az esélyegyenlőség biztosításának szem előtt tartásával építünk 4 db gyalogos vasúti aluljárót. Ahol van vasúti szolgálat, Velencefürdő és Velence esetén lifttel, a másik 2 aluljáró esetén rámpával. Építünk egy új közúti aluljárót Velence Budapest felőli végén a vasút és a közút alatt, a tóparti és pusztaszabolcsi út körforgalmi csatlakoztatásával. Megszüntetjük a velencefürdői megállóhelynél lévő közúti átjárót, az utasforgalmi épületet felújítjuk. Elkészítjük az elektronikus biztosító berendezések telepítéséhez a kábelalépítményeket. A beruházás során törekszünk a meglévő növényzet maximális megóvására, a peronokon lévő fák megtartására.

7 A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. KÖSZÖNJÜK MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET! Kapcsolattartás:


Letölteni ppt "TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai Kápolnásnyék - Gárdony vonalszakasz jobb és bal vágány átépítése."

Hasonló előadás


Google Hirdetések