Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

MAG – Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Ügyfélbarát ügyintézés, partneri kapcsolat a pályázatkezelésben – Az Új Széchenyi Terv pályázatok tanulságai Biró.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "MAG – Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Ügyfélbarát ügyintézés, partneri kapcsolat a pályázatkezelésben – Az Új Széchenyi Terv pályázatok tanulságai Biró."— Előadás másolata:

1 MAG – Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Ügyfélbarát ügyintézés, partneri kapcsolat a pályázatkezelésben – Az Új Széchenyi Terv pályázatok tanulságai Biró Eszter, igazgató 2013. március 21. Miskolc

2 20102012 megkötött uniós szerződések száma egy hét alatt beérkezett uniós pályázatok száma egy hét alatt kifizetett uniós támogatás egy hét alatt átl. napi ügyfélhívások száma átl. elvégzett ellenőrzések száma 14672586 1,69 milliárd 2,16 milliárd 78 201 134285 580 250 2010

3 Folyamatos kapcsolattartás és tájékoztatás ÚSZT Infopont hálózat Projekt Partneri rendszer Roadshow, információs napok Ügyféloktatás MAG Zrt., NFÜ honlap Az átfutási időt csökkentő intézkedések

4 1. Előzetes tájékoztatás Teljes ország területén biztosít az új pályázatokról hiteles tájékoztatást. Az Új Széchenyi Terv Infopont hálózatához csatlakozott partnerek listája elérhető a www.magzrt.hu honlapon. ÚSZT Infopont hálózat

5 Projekt Partner Rendszer  A Projekt Partneri Rendszer célja, hogy a MAG Zrt. ügyfelei minden pályázat esetében egy adott személytől, a pályázatukhoz rendelt Projekt Partnerüktől kapjanak naprakész tájékoztatást a pályázat teljes életútja során.  A Projekt Partner feladata az ügyfélkapcsolatok partneri színvonalú kezelése, a megkeresések nyomon követhetőségének és átláthatóságának biztosítása. 2. Pályázatkezelés

6 MAG ügyfél tájékoztató road show  részletes áttekintést ad az elszámolás formai, technikai és szakmai elvárásairól,  az esetleges szerződésmódosítás menetéről,  és lehetőséget biztosít egyéni konzultációra is 3. Kifizetés Első kézből naprakész tájékoztatás!

7 MAG ügyféloktatás  az oktatást a MAG Zrt. szakértő munkatársai tartják  részletesen ismertetik a benyújtandó dokumentumok helyes kitöltésének módját  az on-line kitöltő használatát mutatják be  személyes konzultációs lehetőség  kis létszámú oktatás, jobb tanulási lehetőség 4. Monitoring jelentések

8 Monitoring és helyszíni ellenőrzési tájékoztató GYIK  pályázat specifikus részletes tájékoztató  felkészülés a helyszíni ellenőrzésekre  gyakori kérdések 5. Helyszíni ellenőrzés

9 Mi az, amire nem lehet elégszer felhívni a figyelmet? Vonatkozó dokumentumokat - pályázati kiírás, útmutató, támogatási szerződés – újra és újra érdemes elolvasni Érdemes nyomon követni a közbeszerzésre vonatkozó jogszabályok változását Nélkülözhetetlen a beruházás megvalósulását igazoló dokumentumok pontos kitöltése, rendelkezésre állása Az elszámolások hiánytalanul kerüljenek benyújtásra Az elszámolások, előrehaladási jelentések sikeres benyújtásához segítséget nyújtanak a kitöltő programok Nem beruházás jellegű projektek esetén a teljesítések dokumentálására nem fordítanak kellő figyelmet. Ez pedig utólag nem pótolható. Előzetesen keressenek meg minket, és kérdezzenek bizalommal!

10 Nemzeti Fejlesztési Ügynökség honlap: www.ujszechenyiterv.gov.hu e-mail: ujszechenyiterv@nfu.gov.hu Infovonal: 06 40 638-638 MAG Zrt. honlap: www.magzrt.hu e-mail: info@magzrt.hu Infovonal: 06 40 200 617

11 Köszönöm megtisztelő figyelmüket!


Letölteni ppt "MAG – Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Ügyfélbarát ügyintézés, partneri kapcsolat a pályázatkezelésben – Az Új Széchenyi Terv pályázatok tanulságai Biró."

Hasonló előadás


Google Hirdetések