Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”"— Előadás másolata:

1 „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Kéttanítós modellel történő integrált oktatás Szarvason „ Amikor a változás szele fúj, Egyesek védőfalakat építenek, Mások szélmalmokat” / Kínai közmondás/ Závogyán Judit

2 „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Óvoda 3 telephelyen: -Damjanich utcai -Dózsa utcai -Zöldpázsit úti Általános Iskola 2 telephely: - Fő tér 3. - Kossuth u. 43. Az intézmény szerkezeti felépítése

3 „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt ▬2006-ban Nyertes HEFOP os pályázat:Nyertes HEFOP os pályázat: „Sajátos nevelésű tanulók együttnevelése Szarvason” Az intézményAz intézmény jelentős anyagi erőforráshoz jutottjelentős anyagi erőforráshoz jutott pedagógus továbbképzések lehetősége megnőttpedagógus továbbképzések lehetősége megnőtt tárgyi feltételek javítása – 3 fejlesztő szobatárgyi feltételek javítása – 3 fejlesztő szoba hordozható számítógépekhordozható számítógépek projektorokprojektorok szemléltető eszközökszemléltető eszközök fejlesztő eszközök kerültek beszerzésrefejlesztő eszközök kerültek beszerzésre Fordulópont

4 „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt 3 egyéni fejlesztő szoba 1. osztály iskolaotthonos formában

5 „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Fejlesztésben résztvevő tanulók DIFER eredményei

6 „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Az eredményesség feltételei Meggyőződésem: Ha a fenntartó meghallgatja a szakmát. elfogadja javaslatait. támogatja a szakma újító elképzeléseit, annak tudatában, hogy ez hatékony lesz. Ha a nevelőtestület képes és hajlandó a változtatások megvalósítására, időt-energiát nem kímélve, tevékenyen dolgozva létrehozni az inkluzív iskolát, a kompetencia alapú programcsomagokkal Ha a szülők meggyőzhetők az együttműködés fontosságáról, valamint Ha az intézmény kap megerősítésként olyan szakértői támogatást, amilyet mi kaptunk Vargáné Mező Lillától és a Pedagógiai Intézetektől „Akkor abból minden: Gyerek, szülő, pedagógus, intézmény, de akár egy város, megye és régió is eredményesen profitálhat.” DE! A program sikerességét nagymértékben késleltetheti, gátolhatja az az intézményvezetés aki ebben nem elkötelezett AZ AKI GÁTAKAT ÉS NEM SZÉLMALMOKAT AKAR ÉPÍTENI! Bár – a szelet nem lehet megállítani!

7 „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Álmodtam az éjjel, egy erdő ment kézen fogva, Egy egész erdő, és minden fa fogta a másik kezét. Réten ballagtak, hegyen kapaszkodtak, s egyik fa sem engedte el a másik kezét. EGY EGÉSZ ERDŐ

8 „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Projekt megnevezése: 21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció (TÁMOP / ) Főkedvezményezett: Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap, az Európai Regionális Fejlesztési Alap és a Magyar Állam társfinanszírozásával valósul meg. „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Köszönöm a figyelmüket! Závogyán Judit


Letölteni ppt "„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP-3.1.1-08/1-2008-0002 számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”"

Hasonló előadás


Google Hirdetések