Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A projekt bemutatása Feladatok és eredmények Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP-4.1.2-08/1/B-2009-0005 Homor Géza szakmai koordinátor.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A projekt bemutatása Feladatok és eredmények Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP-4.1.2-08/1/B-2009-0005 Homor Géza szakmai koordinátor."— Előadás másolata:

1 A projekt bemutatása Feladatok és eredmények Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Homor Géza szakmai koordinátor

2 Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Két feladat : 1.Kutató és szolgáltató központ (MSZKK) létrehozása (Mentor(h)áló Szolgáltató és Kutató Központ) projekt honlap, adatbázis, hálózat, minőségbiztosítás 2. A projekt feladatok megvalósítása a központ funkcióiként

3 Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Kutatás 1(a jelen konferencia témája): pedagógus szakmaprofilok létrehozása Kutatás 2 (a második konferencia témája).: pedagógus képzések átvilágítása, illesztése a létrehozott szakmaprofilhoz Kutatás 3 (a 3. konferencia témája) és szolgáltatás: pedagógusképzők képzése Az MSZKK funkcionális felfogása: kutató és szolgáltató szerep a kiépítés fázisában is.

4 Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Kutatás 1(a jelen konferencia témája): pedagógus szakmaprofilok létrehozása A regionális hálózat első közös kutatási tevékenysége. A kutatás a módszerre és a profilra egyaránt vonatkozik. műhelymunka ( a felsőoktatás és közoktatás, továbbá fenntartók együttese) és kérdőíves felmérés (fenntartók, közoktatás tanárai, szülők)

5 Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Kutatás 2 : pedagógusképzések (gyógypedagógus, óvópedagógus, szakoktató, tanár, tanító, valamint mentor), átvilágítása és illesztése a létrehozott szakmaprofilhoz a képzési program véleményezésére :műhelymunka a felsőoktatás és közoktatás, továbbá fenntartók együttesének tevékenységeként t ananyagfejlesztés :a műhelymunka és a profil meghatározta változtatásokkal. Elméleti anyag esetén az oktatók, gyakorlatok, különösen az egybefüggő gyakorlat esetén a módszertanosok és a közoktatás mentorai (mentor szerepű tanárai) részvételével.

6 Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Kutatás 3: pedagógusokat képzők képzése Sajátos forma. Önképzést segítő forgatókönyvek segítségével. Nem továbbképzés, hanem csoportos önképzés, ehhez módszertan kidolgozása és a közoktatási alkalmazás begyakorlása. Kiemelt szerepben: mentorképzés.

7 Köszönöm a figyelmüket!


Letölteni ppt "A projekt bemutatása Feladatok és eredmények Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP-4.1.2-08/1/B-2009-0005 Homor Géza szakmai koordinátor."

Hasonló előadás


Google Hirdetések