Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A HEFOP 3.1.4. program bemutatása Nyíregyháza, 2007.03.06.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A HEFOP 3.1.4. program bemutatása Nyíregyháza, 2007.03.06."— Előadás másolata:

1 A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,

2

3 A suliNova Kht. szerepe a es pályázat megvalósításában A es „központi program” végrehajtásáért felel Konzorciumi partnerei az Educatio Kht. és az OKI Fő feladatai: Kompetencia alapú oktatási programcsomagok fejlesztése az óvodától a 12. évfolyamig Pedagógus továbbképzés, fenntartói és szakértői felkészítés Mentorálás, tematikus hálózat- építés A multiplikáció ösztönzése továbbá minőségfejlesztés, országos kompetencia-mérés, kutatás,etc. A suliNova Kht. maga is pályázó A támogatási szerződést az FMM Irányító Hatósággal kötötte meg A szakmai monitoringot az OM Alapkezelő Igazgatóság végzi Előrehaladásunkat a Foglalkoztatási Hivatal és a Magyar Államkincstár is nyomon követi

4 a nyertes szolgáltatók képzőinek felkészítése A pályázatok megvalósításához szükséges képzők képzésének folyamata képzésfejlesztés, tananyagfejlesztés, képzők körének kialakítása suliNova nyertes szolgáltató suliNova indítási engedély határozatának megszerzése fejlesztő csoportok felkészítése nyertes szolgáltató

5 Kötelező továbbképzések köre A kompetencia alapú oktatási, óvodai programcsomagok alkalmazása (30 óra) – alapító a suliNova Kht. Az SDT keretrendszerének, adatbázisának kezelése és felhasználása a tanítás-tanulás folyamatában (30 óra) – alapító a Sulinet Programiroda A számítógép alkalmazási lehetőségei a tanítás- tanulás folyamatában (30 óra) – alapító a Sulinet Programiroda Szervezetfejlesztés intézményvezetők számára (30 óra) – alapító a suliNova Kht.

6 az adott kompetencia- terület sajátosságai (2 óra) az adott kompetencia- terület sajátosságai (2 óra) „A kompetencia alapú ISKOLAI programcsomag alkalmazása” című továbbképzés(ek) szerkezete az „A” típusú programcsomagok esetében oktatási környezet és a program- csomagok viszonya (2 óra) oktatási környezet és a program- csomagok viszonya (2 óra) differenciálás (6 óra) műhelymunka( 15 óra) kompetencia területenként + korcsoportonként különböző kooperatív technikák (6 óra) minden képzés esetében azonos kompetenciat erületenként azonos minden képzés esetében azonos

7 az adott kompetencia- terület sajátosságai (2 óra) az adott kompetencia- terület sajátosságai (2 óra) „A kompetencia alapú ISKOLAI programcsomag alkalmazása” című továbbképzés(ek) szerkezete a „B” típusú programcsomagok esetében oktatási környezet és a program- csomagok viszonya (2 óra) oktatási környezet és a program- csomagok viszonya (2 óra) differenciálás (6 óra) műhelymunka( 15 óra) kompetencia területenként különböző kooperatív technikák (6 óra) minden képzés esetében azonos kompetenciat erületenként azonos minden képzés esetében azonos

8 Működtetés Képzők Fejlesztő teamek irányítás Szaktanácsadók Segítség Honlap Ped. programok Továbbképzési programok

9 Képzések Képzők képzése Szaktanácsadók képzése Partnerek képzése Vezetők Képzése Kompetencia területenkénti képzés

10 Hatásvizsgálatok: a célkitűzéseknél számszerűsített eredmények bázisának és projekt eredményességének mérése. Mentorálás: szaktanácsadással segítjük az intézményen belül a fejlesztő csoportok munkájának eredményeként megvalósuló tevékenységet, a pedagógiai programok, tantervek fejlesztését, az implementációs és hálózati munkát.

11 Hálózatépítés A meglévő bázisintézményi rendszert alapul véve a horizontális együttműködés kialakítása minden részt vevő intézmény között. A hat kiemelt kompetenciaterületnek megfelelő fejlesztő team kialakítása. Konkrét megállapodás az együttműködésről a régió pedagógiai intézeteivel és a régiós TIOK-kal.

12 Eszközfejlesztés Új multimédia terem 19 projektor 2 aktív tábla 1 mobil digitális tábla 50 db laptop 18 db multimédiás számítógép 1 db scanner 1 db színes nyomató digitális videó kamera 1db

13 HEFOP közoktatási intézményeiben az ismeret 35%-os növekedése. Együttműködési terv a TIOK-kal. pedagógiai program módosításra kerülnek 100 % A fejlesztő teamek óra tájékoztató tartása 75%-os elégedettség mellett. A kompetencia alapú-képzés ismertségének növelése 20%-al a közoktatás partnerei között. Az együttműködések 15%-os javulása 3 továbbképzés előkészítése akkreditációra. 2 távoktatásos formában 1 tréning formában. MPKKI (5 fő képző, 4 fő menedzsment) szaktanácsadók (3 fő képző + 20 fő), együttműködő partnerek (51 fő), intézményvezetők (41 fő), pedagógusok (214 fő). A projekt eredményeit bemutató konferencia A konferenciákon elhangzottakat dokumentáló tanulmánykötet

14

15

16 Köszönöm a figyelmet! Hajdu Sándor


Letölteni ppt "A HEFOP 3.1.4. program bemutatása Nyíregyháza, 2007.03.06."

Hasonló előadás


Google Hirdetések