Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Szervezetfejlesztés, vezetésfejlesztés, oktatásszervezés Cseh Györgyi Qualitas T&G Kft., Szeged.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Szervezetfejlesztés, vezetésfejlesztés, oktatásszervezés Cseh Györgyi Qualitas T&G Kft., Szeged."— Előadás másolata:

1 Szervezetfejlesztés, vezetésfejlesztés, oktatásszervezés Cseh Györgyi Qualitas T&G Kft., Szeged

2 Felkészülés 1. Milyen a jó iskola? 2. Akkor a mi iskolánk jó? 3. Honnan tudjuk? 4. Ha már tudjuk, kell-e, mit és hogyan fejleszteni, hogy jó legyen? fejleszteni, hogy jó legyen?

3 Honnan tudjuk? Szervezetdiagnózis SWOT Quinn-Rohrbaugh modellQuinn-Rohrbaugh modell

4 Milyen a jó iskola/óvoda? iszonyítási pontokat. Fogalmazzuk meg az elvárásokat – azaz határozzuk meg a viszonyítási pontokat. A feladatát optimálisan ellátni képes szervezet jellemzőinek meghatározása:  Erősségei, lehetőségei (SWOT)  Hatékonysági modell (QR)

5 Közös gondolkodás Önök szerint melyek a jó iskola/óvoda erősségei, gyengeségei; milyen veszélyek és lehetőségek gátolják, illetve segítik munkájukat?Önök szerint melyek a jó iskola/óvoda erősségei, gyengeségei; milyen veszélyek és lehetőségek gátolják, illetve segítik munkájukat?

6 Elméleti háttér SWOT

7 Quinn-Rohrbaugh modell

8 Quinn-Rohrbaugh

9 Quinn-Rohrbaugh (Cameron és Quinn) modell

10 Feladatok Hogyan működik a különböző kultúrákban:Hogyan működik a különböző kultúrákban: –Innováció –DÖK –Konfliktuskezelés –Teljesítményértékelés Osszon szét 100 pontot a QR modell típusai között aszerint, hogy az egyes típusokban leírtak mennyire jellemzőek az Ön intézményére!Osszon szét 100 pontot a QR modell típusai között aszerint, hogy az egyes típusokban leírtak mennyire jellemzőek az Ön intézményére! Majd röviden jellemezze a Quinn modell alapján intézménye kultúráját!

11 Közös gondolkodás Önök szerint melyek a szervezeti jellemzői a QR modellben a jó iskolának/óvodának?Önök szerint melyek a szervezeti jellemzői a QR modellben a jó iskolának/óvodának?

12 Diagnózis – QR modell

13 Egy intézmény a QR modellben Emberi kapcsolatok modell Belső folyamatok modell Innovatív modell Célorientált modell

14 Egy intézmény a QR modellben Emberi kapcsolatok modell Innovatív modell Célorientált modell Belső folyamatok modell

15 Közös gondolkodás Önök szerint mi jellemzi a jó iskola/óvoda viselkedését, működését?Önök szerint mi jellemzi a jó iskola/óvoda viselkedését, működését?

16 Példamondatok Az intézményben napi gyakorlat a team munka. A szervezet jól kommunikál külső és belső partnerei felé. Önfejlesztő szervezetként működik. A szervezetben szervezeti szinten kezelik a konfliktusokat. Nyitott a szervezet a változásokra.

17 SWOT-QUINN

18 QUINN-SWOT

19 Vezető a szervezetben

20

21 Köszönöm figyelmüket! Cseh Györgyi Qualitas T&G Kft.


Letölteni ppt "Szervezetfejlesztés, vezetésfejlesztés, oktatásszervezés Cseh Györgyi Qualitas T&G Kft., Szeged."

Hasonló előadás


Google Hirdetések