Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: 2014. január 1-től.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: 2014. január 1-től."— Előadás másolata:

1 ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től

2  Magyarország legolvasottabb autós magazinja, mely az Index.hu címlapjáról is elérhető (az Index 2000-ben alapított melléklete)  a Totalcar a hazai autós magazinpiacon a legszélesebb és a leginkább sokoldalú elérést tudhatja magáénak  a Totalcar fennállása óta létezett TV- és rádióműsorként, adott ki könyvet és újságot  a Totalcar oldalon számos egyedi szolgáltatás érhető el, például: Népítélet, Gumidoktor, Hiteldoktor stb.  népi kezdeményezésünkre 2011-ben megszületett a B125 törvénymódosítás: B kategóriás jogosítvánnyal is lehet vezetni a 125 köbcentis robogókat és motorokat  szerkesztőségi blogok: belsoseg.blog.hu, sebesssegoltara.blog.hu, robogo.blog.hu  tévéműsor: 2012 őszétől a DoQ TV műsorán a Totalcar autós magazin 2

3 KÖZÖNSÉGADATOK 3 férfi (aff 154) 74% éves (aff 111) 78% diplomás (aff 159) 31% nagyvárosi (aff 122)* 47% Esomar AB státuszú (aff 146) 29% főkereső (aff 114) 61% Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség), * Budapest vagy megyeszékhely

4 LÁTOGATOTTSÁG  Havi valós látogatószám: RU  Átlag napi valós látogatószám: RU  Átlag napi oldalletöltés: PI  Átlag napi megjelenésszám: leaderboard (teljes site): AV roadblock (cikkoldalak): AV 4 Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség), Adverticum AdServer NG november

5 5 ONLINE AUTÓS TARTALMAK ÁTLAG NAPI OLDALLETÖLTÉS Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség) Az online autós tartalmak közül az olvasók a Totalcaron töltik a legtöbb időt

6 6 ELÉRÉS – ESOMAR AB CÉLCSOPORT A Totalcar a legnagyobb Esomar AB elérésű online autós magazin Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség)

7 LeaderboardLeaderboard 7 KreatívNapi listaár Leaderboard 1 (970x90 px vagy 728x90 px) Ft Half page/Filmstrip 2 (300x600 px) Ft Roadblock (640x360 px, cikkoldalakon) Ft 1 A kiadvány minden oldalán, fejléc alatt megjelenő hirdetés. Leaderboard, pushdown és billboard azonos napra nem rendelhető. 2 Half page/filmstrip és medium rectangle „A” azonos napra nem rendelhető RoadblockRoadblock Half page NAPI LISTAÁRAK A TOTALCARON

8 8 8 KreatívKreatív méretNapi listaár Billboard 1 970x250 px → 970x31 px Ft Interstitial 2 970x550 px, 8 mp Ft Pushdown 3 970x90 px → 970x415 px, ÚJ HELYEN! Ft XL layer 2 max. 970x550 px, 8 mp Ft 1 A hirdetés naponta egy felhasználónak egyszer jelenik meg nyitott állapotban, kattintásra bezárható. Bezárva egy csík marad a helyén, amire kattintva a kreatív újra kinyitható. Kiadvány fejléc alatt megjelenő hirdetés. Azonos napra leaderboard nem rendelhető. 2 Egy felhasználónak naponta egy alkalommal jelenik meg. 3 A hirdetés naponta egy felhasználónak egyszer nyílik le automatikusan, letolva az adott kiadvány tartalmát. Minden további alkalommal kattintásra aktiválható. Kiadvány fejléc alatt megjelenő hirdetés. Azonos napra leaderboard nem rendelhető. Azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető billboard, interstitial, pushdown és XL layer. RICH MEDIA MEGOLDÁSOK NAPI LISTAÁRAI

9 Szponzorációs megoldásainkról érdeklődjön kapcsolattartójától 9

10 SZPONZOR CSÍK  Felület: Totalcar címlap  Kreatív: 300x100 px statikus kép  Listaár: Ft/hét  Várható elérés Totalcar címlapon: RU/hét  Várható megjelenés Totalcar címlapon: AV/hét x100 px Forrás: Online Publisher’s Audit, október belföld átlag; Adverticum Adserver NG november

11 PR CIKK A TOTALCARON  Megjelenés: Totalcar címlap + cikkoldalak (kivéve belső blogok)  PR cikk: max karakter szóközökkel 2-3 statikus kép  PR lead kiemelés (szövegdoboz) Totalcar címlapon cím: max. 35 karakter szóközökkel lead: max. 200 karakter szóközökkel  Listaár: Ft/nap  Várható elérés: RU/nap  Várható megjelenés: AV/nap 11 Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség), Adverticum AdServer NG november Totalcar cikkoldal Totalcar címlap

12 KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ  Megjelenés: a Totalcar összes képgalériájában a 3. kép helyén megjelenő  Kreatív: 640x360 px méretű roadblock  Listaár: Ft/hó  Várható elérés: RU/hó  Várható megjelenés: AV/hó 12 Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség), Adverticum AdServer NG november 640x360 px

13 RICH MEDIA MEGOLDÁSOK

14 Látványos, megkerülhe- tetlen hirdetési formátumok Kreatív, interaktív megoldásokra alkalmas felületek Márkaépítési célokat támogató megjelenések Nagyobb felhasználói bevonódás: magasabb interakciós ráta és idő 14

15  A half page egy 300x600 pixeles, márkaüzenetek elhelyezésére tökéletesen alkalmas óriáshirdetés  Megjelenése: a hajtás fölött kezdődő medium rectangle „A” helyen  A half page helyén filmstrip formátum is futtatható 15 Azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető half page/filmstrip és medium rectangle „A”. 300x600 px HALF PAGE / FILMSTRIP

16 16  A billboard egy olyan figyelemfelkeltő, kinyitható-bezárható hirdetési forma, amely fixen a fejléc alatt jelenik meg, letolva az oldal tartalmát.  Nyitott állapotban indul a banner, mely kattintásra bezárható. Bezárva egy csík marad a helyén, amire kattintva újra kinyitható. A tartalom feletti megjelenés miatt a felhasználó számára kevésbé zavaró.  Interaktív elemek elhelyezésére különösen alkalmas formátum.  A hirdetés cookizott, 1 felhasználónak naponta egyszer jelenik meg nyitott állapotban.  A kreatív mérete: 970x250 px → 970x31 px 16 BILLBOARD Azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető billboard, leaderboard, interstitial, pushdown és XL layer. 970x250 px

17 17  Az interstitial a címlap betöltődése előtt megjelenő megkerülhetetlen hirdetési forma, amely a hirdető landing page-ére visz  Automatikusan, 8 másodpercre jelenik meg a 970x550 px méretű hirdetés, egy felhasználónak naponta egy alkalommal INTERSTITIAL x550 px, 8 mp Azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető billboard, interstitial, pushdown és XL layer.

18  A pushdown egy 970x90 px-es super leaderboardból 970x415 px-esre lenyíló, márkaüzenetek elhelyezésére tökéletesen alkalmas hirdetés  Egy felhasználónak egy nap egyszer automatikusan lenyílik, majd 8 mp után magától bezáródik.  Megjelenése: kiadvány fejléc alatt, leaderboard helyen 970x90 px 970x415 px 18 Azonos napra, azonos kiadványra/rovatra nem rendelhető pushdown, leaderboard, billboard, interstitial és XL layer. PUSHDOWN

19  Az XL layer az oldal betöltődését követően megjelenő látványos hirdetési forma, amely kattintásra a hirdető landing page-ére visz.  Automatikusan, 8 másodpercre jelenik meg a max. 900x525 px méretű hirdetés, egy felhasználónak naponta egy alkalommal. XL LAYER 19 Azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető billboard, interstitial, pushdown és XL layer. 970x550 px, 8 mp

20 MOBIL, TABLET HIRDETÉSI MEGOLDÁSAINKRÓL ÉRDEKLŐDJÖN KAPCSOLATTARTÓJÁTÓL! 20 mobil alkalmazás mobil böngésző

21 Áraink a publikálás napjától visszavonásig érvényesek és az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. A CEMP Sales House a változtatás jogát fenntartja. Az ajánlatban felhasznált képek illusztrációk. Az ajánlatban szereplő becsült adatokat gemius Online Publishers’ Audit, gemius/Ipsos Audience és Adverticum AdServer NG eredmények alapján határoztuk meg. Az ajánlatban foglalt információk az Index.hu Zrt. és a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. („CEMP”) tulajdonát képezik. Az ajánlatban foglalt adatok bizalmas jellegűek és az ajánlat megtétele céljából az ajánlat címzettjének kerülnek átadásra. Az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy nem jogosult az ajánlatban foglalt adatokat, a feleken kívülálló harmadik személynek átadni vagy harmadik személynek hozzáférhetővé tenni. Ellenkező esetben az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy az Index.hu Zrt. vagy a CEMP csoport bármelyik tagja az adatot jogosulatlanul átadóval vagy az adatot felhasználóval szemben kártérítési követeléssel élhet. 21

22


Letölteni ppt "ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: 2014. január 1-től."

Hasonló előadás


Google Hirdetések