Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

DIRECT MAIL személyre szóló reklámlevél. DIRECT MAIL személyre szóló reklámlevél Jellemzői: -címlista - adatbázis - saját - vásárolt - bérelt Közepes.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "DIRECT MAIL személyre szóló reklámlevél. DIRECT MAIL személyre szóló reklámlevél Jellemzői: -címlista - adatbázis - saját - vásárolt - bérelt Közepes."— Előadás másolata:

1 DIRECT MAIL személyre szóló reklámlevél

2 DIRECT MAIL személyre szóló reklámlevél Jellemzői: -címlista - adatbázis - saját - vásárolt - bérelt Közepes presztizs Jól irányítható, s időzíthető Részletes információk Magas költség

3 DIRECT MAIL személyre szóló reklámlevél Jellemzői: szelektivitás személyesség rugalmasság individualitás eredmények gyors mérhetősége csomagból áll (boríték, levél, prospektus, megrendelőlap) drága címlisták gyorsan elavulnak konfliktus lehet a címzettekkel a levél elkészítése kreativitást kíván

4

5 DM felépítése Boríték Levél Melléklet Megrendelőkártya

6

7

8

9

10


Letölteni ppt "DIRECT MAIL személyre szóló reklámlevél. DIRECT MAIL személyre szóló reklámlevél Jellemzői: -címlista - adatbázis - saját - vásárolt - bérelt Közepes."

Hasonló előadás


Google Hirdetések