Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,"— Előadás másolata:

1 Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,

2 Egészségügy és szponzoráció: egészen ritkán járnak kéz a kézben Szponzoráció : üzleti alapon szervezett partnerség, marketingkommunikációs eszköz Egészségügy : üzleti alapon kommunikációs teljesítmény ritka kivétellel vállalható fel

3 Egészségügy és szponzoráció: egészen ritkán járnak kéz a kézben Szponzoráció : üzleti alapon szervezett partnerség, marketingkommunikációs eszköz Egészségügy : üzleti alapon kommunikációs teljesítmény ritka kivétellel vállalható fel Közönség méret, összetétel, profil

4 Egészségügy és szponzoráció: egészen ritkán járnak kéz a kézben Szponzoráció : üzleti alapon szervezett partnerség, marketingkommunikációs eszköz Egészségügy : üzleti alapon kommunikációs teljesítmény ritka kivétellel vállalható fel Közönség méret, összetétel, profil Imázs értékek összekapcsolása

5 Egészségügy és szponzoráció: egészen ritkán járnak kéz a kézben Szponzoráció : üzleti alapon szervezett partnerség, marketingkommunikációs eszköz Egészségügy : üzleti alapon kommunikációs teljesítmény ritka kivétellel vállalható fel Közönség méret, összetétel, profil Imázs értékek összekapcsolása Jogtulajdonos megjelenési platform

6 Minimális a szponzorációs mozgástér az egészségügyi témakörben OTC termékek, prevenció : jellemzően funkcionális megközelítés (kik a fogyasztók, mire használják, hol érhetők el: média és/vagy esemény)

7 Minimális a szponzorációs mozgástér az egészségügyi témakörben OTC termékek, prevenció : jellemzően funkcionális megközelítés (kik a fogyasztók, mire használják, hol érhetők el: média és/vagy esemény) Gyógyászat, szervezetek, ügyek : nem lehet szó teljesítmény- mutatóhoz kapcsolódó elvárások

8 Vannak egymást átfedő szponzorációs és CSR területek Megelőzés Komplex programok Közösség (földrajzi) programjának eleme

9 KÖSZÖNÖM A FIGYELMÜKET! Kassay Lili


Letölteni ppt "Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,"

Hasonló előadás


Google Hirdetések