Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter."— Előadás másolata:

1 A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter

2 Szervezeti fejlesztési lehetőségek Az Ügyfélszolgálat, az ügyfelek számára a vállalat elsődleges elérhetősége, illetve az utolsó esély a panaszok/kérdések megválaszolására Minden problémára van megoldás, ehhez meg kell találni a megfelelő keretrendszert Alapvető feltételek –Motivált munkatársak –Elkötelezett vezetők –Világos, mindenki számára érthetően kommunikált célok Rotáció, munkakör gazdagítás Gazdaságos működés feltételeinek megteremtése Tiszta, egyértelmű hatáskörök

3 Kommunikációs stratégiák Mentorok, coach-ok –Gyakorlati, munkavégzés közbeni oktatás –Nem büntetés a cél, hanem a hibák feltárása, észlelése Kommunikációs tréningek, illetve ezek utókövetése „Könyv nélküli” tanulás Tudásbázis koordináció

4 Call Center ismeretek Udvarias, felkészült ügyintézők – minden kommunikációs csatornán (Call/Contact Centerek, személyes ügyfélszolgálat) Általánosan igaz, hogy a kommunikáció 7%-a(!) történik verbális módon – Minőségi ellenőrzés kiemelt szerepe Objektív mérési módok IT technológia támogatása Kapacitás tervezés, műszakbeosztás Utókövetés, statisztikák, elemezhető adatok Egy egységre jutó költségek meghatározása

5 HR támogatás Dedikált HR szakértő Kulcs teljesítmény mutatók (KPI) meghatározása Motiváló juttatási csomag Motivációs kérdőívek Egyéni fejlődési terv kialakítása Visszacsatolás, rendszeres vezetői visszajelzés, éves teljesítményt áttekintő beszélgetések


Letölteni ppt "A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter."

Hasonló előadás


Google Hirdetések