Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Szülői értekezlet 2010.01.26. 1. és 5. évfolyam. Téma Hogyan halad iskolánkban a „Korszerű oktatást Mándokon” című projekt megvalósítása? (beszámoló,

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Szülői értekezlet 2010.01.26. 1. és 5. évfolyam. Téma Hogyan halad iskolánkban a „Korszerű oktatást Mándokon” című projekt megvalósítása? (beszámoló,"— Előadás másolata:

1 Szülői értekezlet és 5. évfolyam

2 Téma Hogyan halad iskolánkban a „Korszerű oktatást Mándokon” című projekt megvalósítása? (beszámoló, tájékoztató a pályázatban vállaltak napi gyakorlatra váltásáról, az újszerű nevelési-oktatási formákról)

3 ISKOLA Az újszerű iskola középpontjában nem a megtanítás, hanem a tanulás áll. Aktív és messzemenően individuális folyamat, amelyet minden egyénnek a saját maga részére kell végrehajtania. A gyermeket erre megtanítani, képessé tenni a tanulásra komoly feladat. tanítás tanulás

4 A világ követelménye Élő, alkalmazható tudás Kompetenciafejlesztés Elengedhetetlen feltétel

5 Képességek Kompetencia Attitűdök Tudás IsmeretekAlkalmazás

6 Az iskola sarkalatos feladata KOMPETENCIAFEJLESZTÉS „A tanuló ne gondolatokat, hanem gondolkozni tanuljon.” /Kant/

7 PISA felmérés → riadót fújt

8

9

10 szárazföldön

11 A kialakult helyzet változásáért kiált ÚJ TANULÁSI KULTÚRÁRA VAN SZÜKSÉG SEGÍTSÉG A TÁMOP JELŰ PROJEKT

12 Milyen változást hozott a gyermekeink életében? (Mit nyertek vele?) Oldott légkör, érdekesebb tanórák Felfedező tanulás; játszva tanulás Egyéni fejlesztés Esélyegyenlőség biztosítása Közösségi szemlélet megerősítése Érdekes programok, projektek

13 Oldott légkör, érdekesebb tanórák; motiváló, újszerű feladatok Mozgás, játék, a gyerekek együtt dolgozhatnak, segíthetik egymást; Élethelyzetekben fellelhető valóságos problémákra keresik a választ.

14 Felfedező tanulás; játszva tanulás (a feladatból a szabályt) (kevésbé megterhelő)

15 Egyéni fejlesztés A gyermek egyéni fejlettsége fokozottabb figyelmet kap.

16 Esélyegyenlőség biztosítása A hátrányok kompenzálása

17 Közösségi szemlélet megerősítése. Az egymásért érzett felelősség alakítása mélyítése; egymás segítése

18 Érdekes programok, projektek Egy három hetes projekt a Föld napjához kapcsolódóan. Ideje: április 19-t ől május 8. Megvalósítás köre: fels ő tagozat Pedagógus: Kulcsár Istvánné Egy témahét Téma: az es forradalom Ideje: március 8-15ig. Megvalósítás köre: az egész intézmény Pedagógus: Ésik Katalin

19 KEDDSZERDACSÜTÖRTÖK A hétB hétA hétB hétA hétB hét 1 2 3Szövegértés szövegalkotás Tánc és dráma 4Szövegértés szövegalkotás Szövegértés szövegalkotás Szövegértés szövegalkotás Magyar (nem szakrendszerű) Szövegértés szövegalkotás Tánc és dráma 5Szövegértés szövegalkotás Magyar (nem szakrendszerű) Szövegértés szövegalkotás Szövegért Szövegalk ÓRAREND

20 „A tanítók csak az ajtót nyitják ki, belépned neked kell.” /kínai közmondás/

21 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!


Letölteni ppt "Szülői értekezlet 2010.01.26. 1. és 5. évfolyam. Téma Hogyan halad iskolánkban a „Korszerű oktatást Mándokon” című projekt megvalósítása? (beszámoló,"

Hasonló előadás


Google Hirdetések