Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1Copyright © 2009 Entheos Kft. Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején Boér Tamás motivációs előadó, professional coach

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1Copyright © 2009 Entheos Kft. Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején Boér Tamás motivációs előadó, professional coach"— Előadás másolata:

1 1Copyright © 2009 Entheos Kft. Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején Boér Tamás motivációs előadó, professional coach

2 Copyright © 2009 Entheos Kft.2 „A XXI. század legfontosabb felfedezése nem egy újabb technológia lesz, hanem egy kibővített értelmezése annak, hogy mit jelent embernek lenni.” - John Naisbitt

3 Copyright © 2009 Entheos Kft.3 Kapcsolatok építése… …de MIÉRT?

4 Copyright © 2009 Entheos Kft.4 Az emberek attól vásárolnak, azt ajánlják, annak segítenek… •Akit ismernek •Akit kedvelnek •Akiben megbíznak A kapcsolatépítés lényege: adni és segíteni.

5 Copyright © 2009 Entheos Kft.5 V + C = P

6 Copyright © 2009 Entheos Kft.6 Mini tanfolyam az emberi kapcsolatokról •A legkevésbé fontos szó: Én •A legfontosabb szó: Mi •A két legfontosabb szó: Nagyon köszönöm. •A három legfontosabb szó: Nem történt semmi. •A négy legfontosabb szó: Mi az Ön véleménye? •Az öt legfontosabb szó: Igazán nagyon jó munkát végzett! •A hat legfontosabb szó: Szeretném jobban megérteni az Ön álláspontját.

7 Copyright © 2009 Entheos Kft.7 Hat alapvető marketing stratégia •Közvetlen kapcsolatfelvétel/utánkövetés •Networking/ajánlások •Előadások •PR, cikkek, publikációk •Promóciós rendezvények •Reklám, hirdetések

8 Copyright © 2009 Entheos Kft.8 Hat networking szabály •A marketing fő áramlata •Tiszta stratégiával (kit? hogyan?...) •Megérteni a célcsoportot (kérdezz) •Célzottan •Adatmenedzsment •Utánkövetés – légy benne az emlékezetükben (1 x havonta)

9 Copyright © 2009 Entheos Kft.9 Networking eszközök •15 mp marketing üzenet •Információ a potenciális ügyfélről •Kontakt adatbázis •Rendszeres kommunikáció

10 Copyright © 2009 Entheos Kft másodperces marketing A kevesebb több.

11 Copyright © 2009 Entheos Kft.11 A társalgás négy eleme •Jégtörő •15 másodperces bemutatkozás •„Ismerjelek meg jobban” kérdések •Befejezés – hogyan zárom le a beszélgetést és hogyan állapodunk meg valamilyen teendőben Ha megígértél valamit, azt szigorúan tartsd is be.

12 Copyright © 2009 Entheos Kft másodperces bemutatkozás •„Tudod, milyen az, amikor…[probléma]” •„Amit csinálok, az az, hogy…[megoldás]”

13 Copyright © 2009 Entheos Kft.13 Kerülj a másik féllel azonos hullámhosszra •Emlékezz a nevére •Nyitott kérdések, hagyd beszélni •Folyamatosan kérdezd magadban: mi ennek az embernek az itt és most legfontosabb igénye? •Amikor tudod: felajánlod, hogy segítesz ezt az igényt kielégíteni

14 Copyright © 2009 Entheos Kft.14 A társalgás fenntartása •Minden ember szereti, ha érdeklődnek iránta •Kérdezz, legyél érdeklődő, de ne legyen „kihallgatás” •Nőknél kérdezz rá a gyerekekre •Keress közös témákat („Jééé, ti is oda jártok nyaralni?”) Pengessél érzelmi húrokat.

15 Copyright © 2009 Entheos Kft.15 Négy érdekes kérdés •Mit szeretnél megvalósítani a következő három év alatt? •Ehhez milyen akadályokat kell legyőznöd? •Milyen lehetőségeket érdemes megragadnod? •Milyen emberré kell fejlődnöd ahhoz, hogy megvalósíthasd, amit szeretnél?

16 Copyright © 2009 Entheos Kft.16 Utánkövetés •Névjegyek válogatása: –Potenciális ügyfelek – másnap felhívni –Ajánlási partnerek – tartani a kapcsolatot –„Futottak még” •Havi kapcsolattartás •IWIW Folyamatosan ápold a kapcsolatokat.

17 Copyright © 2009 Entheos Kft.17 Profi networking •BNI = Business Network International •22 éve 40+ országban, 5300 üzleti csoport •Csoporttagok ajánlásokkal segítik egymást •Jutalék nincs •Jól működő rendszer •Ha érdekel, érdeklődj nálam: –Boér Tamás

18 Copyright © 2009 Entheos Kft.18 Tanuljunk meg adni (1) •Őszinte mosolyt •Érdeklődést: kérdezzünk! •Bizalmat: tartsd be a megállapodásokat •Őszinte dicséretet •Önzetlen segítséget •Ajánlásokat •Többet, mint amit elvárnak

19 Copyright © 2009 Entheos Kft.19 •Hitet a saját jövőjükben •Tanuljunk meg örülni mások sikereinek •Születés- és névnap (munkahelyen is) •Legyél egy két lábon járó „adatbázis” és segíts másoknak, hogy megtalálják, amit keresnek •Soha ne keresd, hogy ki „a hibás” •Az embereket tekintsed mindennél fontosabbnak Tanuljunk meg adni (2)

20 Copyright © 2009 Entheos Kft.20 Köszönöm a megjelenést, örülök, hogy adhattam.  Boér Tamás motivációs előadó, professional coach Iratkozz fel: Budapesti cégeknél INGYEN motivációs előadás magyarul vagy angolul: „A személyes jövőkép három kötelező eleme”


Letölteni ppt "1Copyright © 2009 Entheos Kft. Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején Boér Tamás motivációs előadó, professional coach"

Hasonló előadás


Google Hirdetések