Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Varjú Potrebić Tatjana Szabadka, 2013. június 6.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Varjú Potrebić Tatjana Szabadka, 2013. június 6."— Előadás másolata:

1 Varjú Potrebić Tatjana Szabadka, június 6.

2  A tanügyben dolgozók kötelessége (129. szakasz)  Munkaengedélytől függetlenül  Évente 3 nap távollétre való jogosultság  Az Önkormányzat biztosítja a költségeket (159. szakasz)  Köztársasági költségvetés – kiemelt jelentőségű programok Szakmai továbbképzés - az oktatásról szóló törvény

3  Legkevesebb 100 pont programokból - 16 x 4 kompetenciák szerint - 30 pont a prioritás szerint  20 pontig – szakmai összejövetelek  5 éves ciklusban  Tervezés: az intézmény célja és saját szakmai fejlődési terve szerint Szakmai továbbképzés - szabályzat alapján

4  A július 1. előtt az intézményben munkaviszonyt létesített tanár, nevelő és szakmunkatárs második ötéves időszakára a 2013/2014. tanév végéig köteles 120 pontot valósítani meg a szakmai továbbképzés különböző formáihoz.  A július 1. után, de a jelen szabályzat hatálybalépése előtt munkaviszonyt létesített tanár, nevelő és szakmunkatárs köteles 120 pontot valósítani meg az ötéves időszakára vonatkozó szakmai továbbképzés különböző formáihoz. Ciklus

5  Mintaórák  Beszámolók szakaktíva szinten  Bemutatók (könyv, kézikönyv, didaktikai anyag)  Kutatási eredmények bemutatása  Tanulmányutak, szakmai látogatások  Kutatási projektek és programok megvalósítása  Fejlesztési tevékenységre vonatkozik Intézményen belüli szakmai továbbképzés - 44 óra

6  Akkreditált programok (szeminárium)  Felsőoktatási intézmények képzései  Szakmai összejövetel - kongresszus (legalább 200 szakember) - nagygyűlés, napok, találkozók (legalább 200 szakember) - konferencia(legalább 70 résztvevő) - tanácskozás – eszmecsere, határozat születik - szimpózium - elemzés - kerekasztal - átfogó tárgyalás - problémamegoldás - tribün – meghatározott téma, vita, értesítés…  Nyári és téli iskolák  Szakmai és tanulmányutak Intézményen kívüli szakmai továbbképzés

7 Szakmai továbbképzés tervezése - intézmény - A tervezés fejlesztése Megvalósítás Követés Szakmai továbbképzés tervezése Az intézmény fejlesztésének víziója Az intézmény fejlesztésének céljai Helyzetelemzé s az intézményben Személyes szakmai fejlesztési terv

8  A tanár, a nevelő és a szakmunkatárs szisztematikusan figyelemmel kíséri, elemzi és értékeli saját oktató-nevelő munkáját, a kompetencia fejlesztését, saját előmenetelét és foglalkozási fejlesztését és bizonyos formában őrzi a legfontosabb példákat saját gyakorlatából, a szakmai továbbképzés során elsajátított ismeretek alkalmazásának példáit, a foglalkozási fejlesztés személyes tervét (a továbbiakban: portfólió).  március 23-tól A TANÁROK, A NEVELŐK ÉS A SZAKMUNKATÁRSAK SZAKMAI TOVÁBBKÉPZÉSE MEGVALÓSÍTÁSÁNAK FIGYELEMMEL KÍSÉRÉSE

9 Köszönöm megtisztelő figyelmüket!


Letölteni ppt "Varjú Potrebić Tatjana Szabadka, 2013. június 6."

Hasonló előadás


Google Hirdetések