Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
www.rckanjiza.edu.rs tatjana@kanjiza.rstatjana@kanjiza.rs, rckanjiza@kanjiza.rsrckanjiza@kanjiza.rs Varjú Potrebić Tatjana Szabadka, 2013. június 6.
2
A tanügyben dolgozók kötelessége (129. szakasz) Munkaengedélytől függetlenül Évente 3 nap távollétre való jogosultság Az Önkormányzat biztosítja a költségeket (159. szakasz) Köztársasági költségvetés – kiemelt jelentőségű programok Szakmai továbbképzés - az oktatásról szóló törvény
3
Legkevesebb 100 pont programokból - 16 x 4 kompetenciák szerint - 30 pont a prioritás szerint 20 pontig – szakmai összejövetelek 5 éves ciklusban Tervezés: az intézmény célja és saját szakmai fejlődési terve szerint Szakmai továbbképzés - szabályzat alapján
4
A 2004. július 1. előtt az intézményben munkaviszonyt létesített tanár, nevelő és szakmunkatárs második ötéves időszakára a 2013/2014. tanév végéig köteles 120 pontot valósítani meg a szakmai továbbképzés különböző formáihoz. A 2004. július 1. után, de a jelen szabályzat hatálybalépése előtt munkaviszonyt létesített tanár, nevelő és szakmunkatárs köteles 120 pontot valósítani meg az ötéves időszakára vonatkozó szakmai továbbképzés különböző formáihoz. Ciklus
5
Mintaórák Beszámolók szakaktíva szinten Bemutatók (könyv, kézikönyv, didaktikai anyag) Kutatási eredmények bemutatása Tanulmányutak, szakmai látogatások Kutatási projektek és programok megvalósítása Fejlesztési tevékenységre vonatkozik Intézményen belüli szakmai továbbképzés - 44 óra
6
Akkreditált programok (szeminárium) Felsőoktatási intézmények képzései Szakmai összejövetel - kongresszus (legalább 200 szakember) - nagygyűlés, napok, találkozók (legalább 200 szakember) - konferencia(legalább 70 résztvevő) - tanácskozás – eszmecsere, határozat születik - szimpózium - elemzés - kerekasztal - átfogó tárgyalás - problémamegoldás - tribün – meghatározott téma, vita, értesítés… Nyári és téli iskolák Szakmai és tanulmányutak Intézményen kívüli szakmai továbbképzés
7
Szakmai továbbképzés tervezése - intézmény - A tervezés fejlesztése Megvalósítás Követés Szakmai továbbképzés tervezése Az intézmény fejlesztésének víziója Az intézmény fejlesztésének céljai Helyzetelemzé s az intézményben Személyes szakmai fejlesztési terv
8
A tanár, a nevelő és a szakmunkatárs szisztematikusan figyelemmel kíséri, elemzi és értékeli saját oktató-nevelő munkáját, a kompetencia fejlesztését, saját előmenetelét és foglalkozási fejlesztését és bizonyos formában őrzi a legfontosabb példákat saját gyakorlatából, a szakmai továbbképzés során elsajátított ismeretek alkalmazásának példáit, a foglalkozási fejlesztés személyes tervét (a továbbiakban: portfólió). 2014. március 23-tól A TANÁROK, A NEVELŐK ÉS A SZAKMUNKATÁRSAK SZAKMAI TOVÁBBKÉPZÉSE MEGVALÓSÍTÁSÁNAK FIGYELEMMEL KÍSÉRÉSE
9
Köszönöm megtisztelő figyelmüket! www.rckanjiza.edu.rs
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.