Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

OTP Fórum Program • Kovács Antal, Az OTP Bank Nyrt. vezérigazgató-helyettese • Forrai Péter, OTP Bank Nyrt. Elektronikus Banki üzletágának ügyvezető Igazgatója.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "OTP Fórum Program • Kovács Antal, Az OTP Bank Nyrt. vezérigazgató-helyettese • Forrai Péter, OTP Bank Nyrt. Elektronikus Banki üzletágának ügyvezető Igazgatója."— Előadás másolata:

1 OTP Fórum Program • Kovács Antal, Az OTP Bank Nyrt. vezérigazgató-helyettese • Forrai Péter, OTP Bank Nyrt. Elektronikus Banki üzletágának ügyvezető Igazgatója • Dr. Törőcsik Mária közvélemény-kutató, Törőcsik Inspiráció Sajtótájékoztató – október 13.

2 •2•2 Az elmúlt egy év hazai és nemzetközi elismerései az OTP Banknak 2010-es elismerések •„Felhasználóbarát honlap ” címet kapott a bank megújult honlapja. A Magyar Tartalomipari Szövetség évente megrendezi az eFestivalt, amelyen a hazai online és multimédia szakma legjobb gyakorlatait díjazzák. •„A legjobb bank Magyarországon” díj (Global Finance) 2010-ben 13. alkalommal kapta meg a nemzetközi magazintól a bank az elismerést es elismerések •Minőségi díj Az Év Honlapja 2009 pályázaton „Szolgáltatás” és „Elektronikus hírlevél” kategóriákban. •„Az év bankja Magyarországon” díj (Banker) •A legjobb bank és a legjobb privát banki szolgáltatást nyújtó pénzintézet Magyarországon (Euromoney) •„Az év bankja 2009” és „A válságot legjobban kezelő bank 2009” (MasterCard ® - Az év bankja verseny) •az Év bankkártyája 2009 és az Év bankkártya sorozata 2009 díj a Magyar Képzőművészeti Egyetem pályázatán. Az év bankkártyája a MasterCard Online – „Green” kártya lett. Az Év bankkártya sorozatának járó elismerést az OTP Cafeteria – Mastercard Online – Maestro PayPass hármasa kapta.

3 •3•3 Az OTP Junior arculata

4 •4•4 OTP Fórum Program embléma

5 Dr. T ö rőcsik Marketing Inspir á ci ó | Fogyaszt ó i Magatart á s Kutat ó Int é zet Trendinspir á ci ó s Műhely 7625 Pécs, Kaposvári u. 4. | Tel./Fax: 72/ | Okostelefonos banki alkalmazásteszt f ó kuszcsoportos kutat á s

6 •6•6 kutatási célok az iPhone és egyéb okostelefon használók motivációi, attitűdjei alkalmazások használatának vizsgálata •vonzó, népszerű alkalmazások •elutasított alkalmazások elektronikus bankolási és fizetési szokások vizsgálata koncepcióteszt: az OTP iPhone-ra fejlesztetett banki alkalmazásának előzetes vizsgálata módszertan fókuszcsoportos kutatás a célcsoport körében 3 csoport •fiatal nagyvárosi okostelefon tulajdonosok •legalább átlagos végzettség és jövedelem „Nekem annyit jelent, hogy az egész életemet, a kapcsolataimat tartalmazza, ha egy nap otthon hagynám, meg lennék halva.” - Ilona

7 •7•7 7 az okostelefon kategóriája •a funkciók összeolvadása – „minden egy zsebben” „Számomra azt jelenti, hogy gyakorlatilag minden egy zsebben van : fényképezőgép, navigáció, internet, zene, telefon, , bármi. Majdnem mindenre tudom használni.” – András •a teljesítmény növekedés •szinte laptop teljesítmény „Mobil operációs rendszer fut rajta, ettől mini laptop lesz. Egy sima mobiltelefonhoz képest kinyitja a lehetőségek tárházát.” – Attila •a mindennapi élet támogatása több fronton •a munka és a magánélet szervezése, segítése •közösségszervező tartalommal is bírnak •közösségi oldalak, közösségi web

8 •8•8 az alkalmazások motivációja •folyamatos jelenlét, gyorsaság •nem csak motiváció, hanem elvárás is •szórakozás •a megjelenésnek is szórakoztatónak, érdekesnek, újszerűnek kell lennie •munka, praktikum, mindennapok •mindenki más funkciót, alkalmazást tud használni „Ha ingyen WiFi-s helyen vagyok akkor ezek folyamatosan mennek és szól, ha kaptam egy t, vagy ha a Facebook- on van valami történt. Ez a totális függőség.” – Viola „Én nagyon szeretem a hangjegyzet funkcióját, mert rámondom, és utána összeállítom a jelentést – egyszerűbb, mint leírni.” – Melinda

9 •9•9 Okostelefonos alkalmazások praktikum, munka navigáció játék, szórakozás közösségi web

10 •10 Az ideális banki alkalmazás funkciói •kulcsfogalom: személyre szabottság •ebben az esetben az ajánlatoktól, megkeresésektől sem ódzkodnak •elvárás a pénzügyi döntéseik hatékony támogatása •gyakran összehasonlító, összefogó alkalmazásban gondolkodtak •jó lenne az ajánlatokat összehasonlítani •az ideális alkalmazás mindent tudna •az online, gyors és egyszerű ügyintézés vágyott a célcsoporton belül •[real time] problémakezelés •hatékony ügyfélszolgálat „De el tudnék képzelni személyre szabott alkalmazást is. Ha engem például, nem érdekelnek a betétek, csak a hitelek, akkor tudjam szűrni – mert előszeretettel küldözgetnek kérés nélkül mindent, ami nem érdekel.” – Gábor

11 •11 Alkalmazásteszt a tesztelés menete •a koncepciót menüpontonként teszteltük az alábbi struktúra szerint a menüponttal szembeni várakozások előzetes felmérése a felülettervek bemutatása, ismertetése a látottak megvitatása

12 •12 hírek keresők árfolyam ügyintézés kapcsolat bejelentkezés a netbankba egyenleg lekérdező Alkalmazásteszt elfogadott elemek •megítélése a majdani tartalomtól függ •pozitív, ha nem csupán a banki-, pénzügyi világgal kapcsolatos a tartalom •megoszthatóság megítélése (facebook, iwiw) nem egységes •a legpozitívabb fogadtatás, létező igényt elégít ki az elvárt módon •van, aki használt már hasonlót •elfogadott ötlet •a legfontosabb árfolyamok (valuta, deviza) mellett elképzelhetőnek tartották a tőzsdei indexek, részvények követhetőségét is •„egygombos”, „real time” igények, gyors ügyintézés •fontos •optimalizálás elengedhetetlen

13 •13 Alkalmazásteszt eredménye IBAN kalkulátor prepaid bankkártya feltöltés, hűségpont beváltása egyéb reklámvideók szezonális alkalmazások egyéb ügyintézés kérdéses elemek •ezekre még nincs igény •alkalmazásuk csupán elvétve történik •megítélésük a majdani tartalomtól függő elutasított elemek •a reklámvideók letöltése idő- és költségigényes •szükségtelennek, feleslegesnek ítélték meg

14 •14 Megállapítások •a mobil banki alkalmazás lehetősége vonzó az okostelefon tulajdonosok számára •a téma tárgyalásakor az elektronikus bankolással és a bankokkal szembeni igényeiket tisztán megfogalmazták kulcsszavak •biztonság – garantálása elengedhetetlen még a nyitottabb, fiatalabb célcsoportok esetében is •optimalizált felületek •személyre szabhatóság – minden területen fontos •az alkalmazás elemeit is személyre szabva fogadnák el •a tartalom esetében is szívesen vennék •az ajánlatok, megkeresések szintjén is fontos lenne számukra •előzékenység, az ügyfél segítése •az ügyintézés minél gyorsabb, hatékonyabb és olcsóbb legyen


Letölteni ppt "OTP Fórum Program • Kovács Antal, Az OTP Bank Nyrt. vezérigazgató-helyettese • Forrai Péter, OTP Bank Nyrt. Elektronikus Banki üzletágának ügyvezető Igazgatója."

Hasonló előadás


Google Hirdetések