Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

 by Merten International Strategiegespräch Ungarn.ppt ® Merten International Consulting - Training - Coaching „A vállalaton belüli modern kommunikáció”

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: " by Merten International Strategiegespräch Ungarn.ppt ® Merten International Consulting - Training - Coaching „A vállalaton belüli modern kommunikáció”"— Előadás másolata:

1  by Merten International Strategiegespräch Ungarn.ppt ® Merten International Consulting - Training - Coaching „A vállalaton belüli modern kommunikáció” presents:

2  by Merten International Strategiegespräch Ungarn.ppt ® Merten International Consulting - Training - Coaching Az Ön vállalata sokat elért…..  Kitűztünk célokat, stratégiát  Modernizáltuk a vállalatunkat  Felépítettük a vállalati kultúrát és a CI/CD-t  Rendbe tettük a folyamatokat  Ellenőrizzük a pénzfolyamatokat  …. a termékeinket  …. az embereinket és erőforrásokat  Most jók vagyunk, vagy maradt még tennivaló?

3  by Merten International Strategiegespräch Ungarn.ppt ® Merten International Consulting - Training - Coaching A vállalatok a kommunikáció területén nagyon inkonzisztents módon cselekszenek Hogy néz ki az Ön kommunikáció-analízise? Kommunikációs hiányosságok: A vállalatoknak csak 48% -a reagál a vevői problémákra Compact Informationsdienst A vállalatok 55%-a nem kommunikálja vállalaton belül a panaszokat Compact Informationsdienst A tanúsított vállalatok dolgozóinak csak 25%-a érzi jól informáltnak magát HMP International A belső projekteknek csak 43%-a zárul pozitív eredménnyel Merten International Az érdekpartnerek elégedettsége közvetlenül összefügg a kommunikáció és az információ minőségével

4  by Merten International Strategiegespräch Ungarn.ppt ® Merten International Consulting - Training - Coaching 1.Feltételezés  Minden lépés/döntés/munkafolyamat/fejlesztés előtt van egy információ feldolgozás – ennek eredménye a lépést irányít Megnyilatkozás Tartalom Kapcsolat Hivatkozás Négy fülű befogadó Szaglás Ízlelés Tapintás Látás

5  by Merten International Strategiegespräch Ungarn.ppt ® Merten International Consulting - Training - Coaching Kritériumok, ami a feldolgozást befolyásolja  …hangulat  …cégkultúra, nyelvi kultúra, népi tradíció…  …képzés és képesítés  …tapasztalat  …kapcsolat olyan emberekkel ill. teamekkel, akiktől az információ származik  …saját céljaim és belső motiváció  és sok más egyéb

6  by Merten International Strategiegespräch Ungarn.ppt ® Merten International Consulting - Training - Coaching pantomime... de sajnos nem mindenki képes egyértelműen kommunikálni. Vannak kommunikációs jelek, amit mindenki megért…

7  by Merten International Strategiegespräch Ungarn.ppt ® Merten International Consulting - Training - Coaching A helyes kommunikáció ma a legnagyobb kihívás  … kommunikáció még soha még nem volt nehezebb Beavatkozás a szervezeti felépítésbe Rendszerkövetelmények / hálózati követelmények Hívások továbbítása, Mail Outsourcing a kommunikációs szolgáltatásoknál Központi számlázás Fax-/Voice- Server Átjárható TK-szolgáltatások Internet, Blog, Call- Center CTI-összeköttetés Routing / Re-Routing Hálózati integráció Mobil hálózatok bekapcsolása Karrier kihasználás Központi rendszer- Adminisztráció, CRM szervice Beszállítókkal való kapcsolat EDI kevésbé magas nagyon magas kevésbé magas Beszéd

8  by Merten International Strategiegespräch Ungarn.ppt ® Merten International Consulting - Training - Coaching Mit befolyásolhat a kommunikáció minősége? Vevőtörzs és potenc. vevők Üzleti folyamatok Technologia Tudás, Hír, Kultúra Vállalat Vállalati célok, stratégia, struktúra Ellenőrzés, Min.menedzsment Vezetés, PÜ, Controlling Rendszer - tervezés, IT és kommuni - káció Marketing / Értékesítés Siker

9  by Merten International Strategiegespräch Ungarn.ppt ® Merten International Consulting - Training - Coaching 2. feltételezés  Ma az egyik legnagyobb hiba cégeknél a  helytelen vagy pontatlan...  hiányos...  nem vagy nem időben találta meg a vevőt...  nem talált…  a rossz vagy nem kompatibilis eszköz használatával átadott...  a nem védett... Információ vagy kommunikáció

10  by Merten International Strategiegespräch Ungarn.ppt ® Merten International Consulting - Training - Coaching A helytelen vagy pontatlan kommunikáció  Cégeknél általában hiányzik a kommunikációs stratégia  Az ISO 9001, TS 16949, ISO vagy a belső kontrolling/ellenőrzés/auditálás miatt működik, vmi ami egy auditornak megfelel, de nem mindenképpen szolgálja a hibátlan kommunikáció szándékát  Kommunikációs koncepciók és IT megoldások elemzése (Kommunikációs audit)  Szervezeti és üzleti folymatok elemzése  A teljes hálózati szolgáltatás optimalizálása (beszéd- és adathálózatok)  Szervezetre szabott kommunikációs koncepciók fejlesztése és megvalósítása

11  by Merten International Strategiegespräch Ungarn.ppt ® Merten International Consulting - Training - Coaching A hiányos kommunikáció és a rossz vagy nem kompatibilis eszközhasználattal átadott információ  Minden ember másként kommunikál –  Azzal a kulturális, családi, tudományos és lelki háttérrel, amely egyénenként változó  azokat az eszközöket használja, amiket ismer  Belső kommunikációs folyamatai elemzése (Kommunikációs audit)  Kommunikációs költség elemzése  Szervezetre szabott kommunikáció stratégia fejlesztése és megvalósítása  Kommunikációs tréningek  Kommunikációs költség optimalizálása

12  by Merten International Strategiegespräch Ungarn.ppt ® Merten International Consulting - Training - Coaching Nem vagy nem időben találta meg a vevőt..  A CRM (Customer Relationship menedzsment) stratégia  Belső vevőknek  Külső vevőknek  Belső vevőknek (munkatársak, projektteam, társszervezet, vezetés …)  Külső vevőknek (beszállítók, közvetlen vevők, végfelhásználók, (tulajonosok), társadalom…)  Pld.  CAS „Genesis World” CRM megoldás  Inhouse/Vevő Information screen technológia  Website és Videótechnológia (WebFreeTV)

13  by Merten International Strategiegespräch Ungarn.ppt ® Merten International Consulting - Training - Coaching A nem célba talált információ  Minden ember másként archivál –  A cégeknek kell a tudást őrizniük  A cég tanulóképességének elemzése  Szervezetre szabott dokumentum-kezelési és archiválási rendszer vagy találórendszer fejlesztése és megvalósítása  pld.  MBASE  Neuropower

14  by Merten International Strategiegespräch Ungarn.ppt ® Merten International Consulting - Training - Coaching A nem védett információ  Security - koncepciók a beszéd- és adathálózatokhoz, a hálózati integritás és hozzáférési védelem biztosítása  Támadást / betörést jelző technika, mint az átfogó biztonsági koncepciók integrált összetevője  Tűzjelző technika, mint az épület-management és az átfogó riasztás-szervezés része  Koncepciók a klasszikus biztonságtechnika modern hálózati megoldásokba való integrálására  Új feljegyzési és átviteli technikák alkalmazása az intervenció minőségének növelése és a videó-archiválás optimalizálása érdekében  Az új azonosítási módszerek és hálózati összekapcsolások hatékony és bizonságos belépési ellenőrzést tesznek lehetővé

15  by Merten International Strategiegespräch Ungarn.ppt ® Merten International Consulting - Training - Coaching  Lasselsberger Knauf Kft.  Mart Kft.  Wienerberger ZRT  Baumax Kft. • Julius Meinl AG • Lenzing AG • Manner & Co AG • Neudörfler Büromöbel GmbH • Mercedes Wiesenthal GmbH • ÖAG Technotrans GmbH • Pago Fruchtsäfte GmbH • Quester Baustoffhandel GmbH • Shell Austria AG • Zumtobel AG Referenciák (Kivonat a közigazgatási és egyházi szervezetek gyféllistájából ) Partnerünk:

16  by Merten International Strategiegespräch Ungarn.ppt ® Merten International Consulting - Training - Coaching  Köszönöm a figyelmet! Elérhetőség: Tel:


Letölteni ppt " by Merten International Strategiegespräch Ungarn.ppt ® Merten International Consulting - Training - Coaching „A vállalaton belüli modern kommunikáció”"

Hasonló előadás


Google Hirdetések