Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Eurosport Média ajánlat 2014.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Eurosport Média ajánlat 2014."— Előadás másolata:

1 Eurosport Média ajánlat 2014

2 Hirdetési lehetőségek a magyar honlapon
Banner elhelyezése a honlap tetején (szalagbanner) Lehetséges méretek: Standard szalagbanner (468X60): 15 KB max Mega szalagbanner (728X90): 25KB max A bannerek rotálódhatnak a honlapon Pop-up-ok Technikailag a szalagbannerhez linkelhető A célcsoport pontosabb elérése érdekében a bannerek sporteseményekhez rendelhetők A célcsoport pontosabb elérése érdekében a bannerek sporteseményekhez rendelhetők

3 Nyereményjátékok Az Eurosport rendszeresen szervez nyereményjátékokat a főbb sportesemények alatt – Kerékpárversenyek, WTCC, Roland Garros, Ausztrál Open,US Open, stb. A játékok célja a csatorna és a magyar honlap népszerűsítése, továbbá a sportismereti tájékozottság elősegítése A játék során a résztvevőknek az adásban elhangzott és a magyar nyelvű honlapon feltüntetett kérdéseket kell helyesen megválaszolniuk Az Eurosport nézői az Eurosport honlapján keresztül vehetnek részt a játékban A játék szabályzata a szponzorok által felajánlott díjak alapján kerül megállapításra

4 Szponzori ajánlat Az Eurosport nyereményfelajánló szponzorokat/támogatókat keres nyereményjátékához A szponzorációért cserébe egyedülálló médiajánlatot kínálunk: Élő adásban: a kommentátorok által történő promóció Online promóció: megjelenés az Eurosport magyar nyelvű honlapján illetve az Eurosport fórumán Egyedülálló ajánlat: az Eurosport csatornán hirdetni kizárólag pán-európai alapon lehet, melynek költsége igen magas. Ugyanakkor a játék során a szponzor neve megemlítésre kerül az Eurosporton az élő kerékpárközvetítés alatt: Eléri az összes magyar nézőt Erősíti cége vagy márkája pozitív megítélését a sporteseményekhez kapcsolódva Költséghatékonyabb, mint a hirdetés

5 Szponzori ajánlat Az Eurosport ajánlata : Szponzori felajánlás :
ÉLŐ adásban való megjelenés ÉLŐ adásban történő megemlítés a kommentátorok által, a játék szponzoraként Online megjelenés Szalagbanner elhelyezése a fő oldalon vagy a kerékpár hírek fölé a magyar honlapon, továbbá a fórumon szalagbanner elhelyezése A játékleírásban „szponzorként” való megjelenés Szponzori felajánlás : Legalább Ft értékben történő felajánlás az Eurosport játékához kapcsolódva A játékot hirdető Eurosport banner elhelyezése a szponzor honlapján A nyeremények nyertesekhez való eljuttatása és az ezzel kapcsolatban felmerülő költségek vállalása (nyereményadó)


Letölteni ppt "Eurosport Média ajánlat 2014."

Hasonló előadás


Google Hirdetések