Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

POK RENDSZER Óraregisztrálási modul. BEJELENTKEZÉS Bejelentkezni a rendszerbe az adminisztrátortól (iskolatitkártól) kapott felhasználónévvel és jelszóval.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "POK RENDSZER Óraregisztrálási modul. BEJELENTKEZÉS Bejelentkezni a rendszerbe az adminisztrátortól (iskolatitkártól) kapott felhasználónévvel és jelszóval."— Előadás másolata:

1 POK RENDSZER Óraregisztrálási modul

2 BEJELENTKEZÉS Bejelentkezni a rendszerbe az adminisztrátortól (iskolatitkártól) kapott felhasználónévvel és jelszóval lehet. A jelszó alapértelmezésben a felhasználó név. A munkát csak abban az esetben lehet megkezdeni, ha belépés után a jelszót módosítottuk! Ha első belépéskor nem kér jelszómódosítást a rendszer, akkor azt az adminisztrátornak jelezni kell!

3

4 Belépés utáni jelszómódosítás Belépés után a jelszót módosítani kell, mert addig a rendszer nem enged semmit csinálni. A módosításhoz kétszer meg kell adni a használni kívánt jelszót és a jelenlegi jelszót, ami alapesetben a belépési név. Amint átírjuk a jelszót és módosítani akarunk, természetesen a belépési jelszót kell a jelenlegi jelszóhoz megadni.

5

6 Órák bevitele Bejelentkezés után elkezdődhet az órák bevitele. A rendszer visszamenőleg csak egy adott intervallumra enged órákat beírni, azaz az órákat tömbösítve nem lehet bevinni. Ha kicsúszott valaki az adott intervallumból és nem írta be az órákat, akkor ezt már csak az adminisztrátor tudja megtenni és a kimutatáson jelentkezni fog a megjegyzés, hogy adminisztrátori beírás történt.

7 A bejelentkezés után a rendszer kiírja, hogy az adott elszámolási intervallumban hány nap nem lett még rögzítve és, hogy ki jelentkezett be.

8 Heti minta Három különböző előre beállított hetet lehet definiálni, ami alapján az egyes heteket automatikusan ki lehet töltetni. Az automatikus kitöltés után módosításra van lehetőség. Beírás után Elment gombbal elmenthető a beírt három különböző óraminta.

9 Kimaradt napok menüpont Azokat a napokat amelyeket nem írtunk be a „Kimaradt napok” menüpontban láthatjuk. Ha olyan nap is szerepel a listában amit már nem tudunk beírni vagy módosítani, akkor azt már csak az adminisztrátor tudja beírni, mivel határidőn belül nem történt meg a beírás.

10 Óra bevitel menüpont Az órák adminisztrálása az Órabevitele menüpontra kattintva lehetséges. Ekkor megjelennek a napok és az alapértelmezett óratípus. Ha egy adott napon többféle órát is szeretnénk regisztrálni, akkor a sor végén lévő + jelre kattintva tehetünk még az adott naphoz sorokat.

11 Ha az óratípusnál megjelenik egy megjegyzés mező, akkor azt a mezőt ki kell tölteni, például továbbképzés esetén milyen továbbképzés volt, vagy távolmaradás esetén mi volt az oka. Ezek az információk az elszámolási kimutatáson meg fognak jelenni! Az adott hét feltölthető az adott hét fölött lévő három minta egyikével. A kitöltés után módosíthatóak a mintával feltöltött adatok is. Minden esetbe menteni kell.

12

13 Bevitel után ha mindent jónak találtunk az oldal alján lévő Elment gombbal tároljuk az adatokat! Amíg az Elment gombra nem kattintunk a rendszer semmilyen adatot nem tárol el! Ha befejeztük az órák bevitelét minden esetben a bal oldalon található Kilépés menüponttal lépjünk ki a rendszerből, nehogy valaki illetéktelen a mi nevünkben adminisztrációt végezzen!

14 Helyettesítés Helyettesítés rögzítésére is van mód. A beírt helyettesítés mind a két félnél, azaz helyettesítőnél és a helyettesítettnél is megjelenik. A rendszer automatikusan számolja az itt beírt órákat, mint teljesített órák.

15 Óracsere Lehetőség van az óracserék rögzítésére is saját magunkkal vagy másik kollégával, a rendszer ezeket is rögzíti és a havi elszámolásba is szerepelteti.

16 Saját kimutatás Az óra bevitelét végző meg tudja tekinteni a saját kimutatását, és így ellenőrizni tudja, hogyan áll jelenleg.

17 Fórum A rendszer tartalmaz két külön álló fórum lehetősége is. Egy országos fórumot, amit minden intézmény minden dolgozója lát, és egy iskolai fórumot, amit csak az adott intézmény dolgozói. A POK rendszer ezzel kíván hozzájárulni az intézményeken belüli kommunikáció javításához. A fórumot az adminisztrátorok tudják moderálni.

18 Levelezés A rendszer biztosít egy olyan lehetőséget, hogy a felhasználónév segítségével üzenetet küldjenek egymásnak a rendszerben szereplők. A rendszer nemcsak adott intézményen belüli felhasználónak tud levelet küldeni, ezért egy felhasználónév csak egyszer szerepelhet a rendszeren belül. Adminisztrátorok az intézményen belül egy gombnyomásra tud mindenkinek levelet küldeni az Egész iskola ikonnal. Ezzel csak az adott intézmény összes felhasználójának küldődik el az üzenet.

19


Letölteni ppt "POK RENDSZER Óraregisztrálási modul. BEJELENTKEZÉS Bejelentkezni a rendszerbe az adminisztrátortól (iskolatitkártól) kapott felhasználónévvel és jelszóval."

Hasonló előadás


Google Hirdetések