Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február 24. Kapcsolat a gyógyító emberrel Kreatív megoldások az orvosok elérésében.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február 24. Kapcsolat a gyógyító emberrel Kreatív megoldások az orvosok elérésében."— Előadás másolata:

1 GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február 24. Kapcsolat a gyógyító emberrel Kreatív megoldások az orvosok elérésében Kapcsolat a gyógyító emberrel Kreatív megoldások az orvosok elérésében Dr. Lantos Zoltán Kreatív kommunikáció és médiahasználat a gyógyszeriparban február 24.

2 GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február 24.

3 3 GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február 24. A látogatás reklámként működik… Vizsgált gyógyszerek doboz db számának felírási átlaga Pharma Sales Audit

4 4 GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február 24. …annyira is unalmas Skála átlaga (1-7) Pharma Sales Audit

5 5 GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február 24. Kutatásaink igazolják, hogy az észlelt elemek jelentősége nagyobb Bal agyféltekeJobb agyfélteke Orvosi döntés Az orvosok sokszor mondják, a döntéseiket mindig a tények alapján hozzák meg… TÉNYEK …azonban a pszichológiai kutatások az mutatják, hogy az érzelmi és nem tudatos észlelések gyakran felülírják a racionális megfontolásokat a felírási döntések során! észlelések

6 6 GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február 24. Az orvosok két egymást kiegészítő gondolkodása Szakirodalmi gondolkodásTerápiás gondolkodás Elvárt kommunikációValós cselekvés Adatok Értékek Tények Bizonyítékok Eredmények Célok Érzések Hajtóerők Szokások Percepciók Érzetek Felírási motivációk Forrás: Lantos Zoltán-Simon Judit -Bacskai István: Gyógyszeripari márkázás; Pirulakatedra Füzetek, 2006

7 7 GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február 24. Elmélet és gyakorlat % % Milyen vércukorérték alapján dönti el a kezelés hatékonyságát? Milyen vércukorérték esetén ítéli hatékonynak az antidiabetikus kezelést 2-es típusú diabéteszes betegeinél? Elmélet Gyakorlat

8 8 GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február 24. Terápiás gondolkodás Alapvetően folyamat centrikus Elsősorban a személyes élményekre épül Beteg- és terápiamenedzsment központú Projektként tekint a gyógyítási folyamatra A szakirodalom a tudás vázát biztosítja

9 9 GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február 24. Kulcs a személyes élmény és a személyesség Lin GA, Dudley RA, Redberg RF. Cardiologists' use of percutaneous coronary interventions for stable coronary artery disease. Arch Intern Med 2007;167: Moscucci M. Behavioral factors, bias, and practice guidelines in the decision to use percutaneous coronary interventions for stable coronary artery disease. Arch Intern Med 2007;167: Gut Feelings May Trump Evidence-Based Medicine When Choosing PCI to Treat Stable CAD

10 10 GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február 24. Márka „A márka nem objektív, hanem milliónyi egyéni és szubjektív értékelésből alakul ki, igazából a szubjektivitás konszenzusa.”

11 11 GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február 24. A márkázás általános logikája Usage Situation Product or Service Customer or Prescriber Megoldandó feladat A feladat megoldása Érzelmi hatás Termék/Szolgáltatás Tapasztalat & Sajátélmény Használati helyzet Termék Szolg. Fogyasztó Felíró

12 12 GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február 24. Betegkép © Copyright GfK Custom Research North America Proprietary and Confidential

13 13 GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február 24. Elméleti elvárások vs. Mindennapi gyakorlat készségek ismeretek feladatok előírások énkép adottságok motivációk sajátélmények értékek státusz vonzódás tabuk Neuroscience

14 14 GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február 24. Központi fogalom: Tetterős Hátrahagyott sötét gondolatok Eredmény: Közeghatáron való áthatolás, attól való elszakadás. (kijutás a gödörből)

15 15 GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február 24.

16 16 GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február 24. „Fogyasztói” döntési típusok

17 17 GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február 24. Gyógyszerválasztás Új impulzus hatására új kipróbálása Alapos döntés Puszta funkcionalitás Tapasztalat alapú automatikus Érdekeltség mértéke Észlelt különbség Kicsi Kicsi Nagy Nagy

18 18 GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február 24.

19 19 GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február 24. Az orvosok munkájának része a netezés N=913 19

20 20 GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február A virtuális térben is látogathatók Összesen (N=487) GP (N=174) SZAK (N=312)

21 21 GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február N=487 El is várják az információkat

22 22 GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február 24. Internet, mint a leggyakrabban használt szakmai információforrás Szak 22 NemÉletkor Település- típus Régió A háziorvosok, férfiak és a községekben praktizálók gyakrabban veszik igénybe az Internetet szakmai tájékozódás céljából.

23 23 GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február 24. Kinek írjam? – Virtuális valóság

24 24 GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február 24. Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "GfK HealthCareDr. Lantos Zoltán – Kapcsolat a gyógyító emberrel2011. február 24. Kapcsolat a gyógyító emberrel Kreatív megoldások az orvosok elérésében."

Hasonló előadás


Google Hirdetések