Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaNándor Takács Megváltozta több, mint 8 éve
1
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP 3.1.15-14-2014-0001 „Köznevelési reformok operatív megvalósulása” c. kiemelt uniós projekt
3
Idő- és feladatterv 1. A pedagógus az adott év április 30-áig kezdeményezi az intézményvezetőnél a minősítési eljárásra történő jelentkezést.
4
Idő- és feladatterv 2. A beérkezett jelentkezéseket az OH ellenőrzi, és az adott év május 31-éig jóváhagyja az általa működtetett informatikai támogató rendszerben.
5
Portfólió – Életmű „Mi lehet jobb annál, mint szeretni, amit csinálunk, és tudni, hogy annak értéke is van?” /Katherine Graham/
6
Idő- és feladatterv 3. A pedagógus a jelentkezés évének november 30. napjáig feltölti a portfólióját az OH által működtetett informatikai támogató rendszerbe.
7
Idő és feladatterv 4. Változások jelentése az Oktatási Hivatal felé: munkakör tantárgy
8
Idő- és feladatterv 5. Az OH értesíti a pedagógust, a szakértőket és az intézményvezetőt a minősítő eljárás/ vizsga időpontjáról. Mi történik akkor, ha a pedagógus nem tud részt venni az eljáráson?
9
Idő- és feladatterv A minősítő bizottság elnöke 15 nappal az eljárás előtt felveszi a kapcsolatot az érintettekkel, és egyezteti az eljárás részletes menetét. A KIR-ben megadott e-mail cím folyamatos figyelemmel követése!Változás rögzítése!
10
Idő- és feladatterv 6. A minősítés napja: ismerkedés óra/foglalkozás előtti rövid megbeszélés óra/foglalkozás látogatás óra/foglalkozás elemzés, szakmai beszélgetés védés
11
Kompetencia alapú elemzés, értékelés A tanóra és a portfólió koherenciája Hitvallás – Tudatosság – Reflektivitás – Adaptivitás – Hitelesség – Hatékonyság Felelősség Hivatásszemélyiség
12
Előmenetel
13
8. Gyakorlat Kérem önállóan oldja meg a munkafüzetben a feladatot!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.