IVSZ START-UP KONFERENCIA ÉS VERSENY 2013. ÁPRILIS 4. A versenyre való jelentkezés határideje: március 10..

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Kóstoljon bele” a Vidék Ízébe!
Advertisements

Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Készítette: Végh Nóra Nemzetközi referens, az EPSA 2013 hazai projektkoordinátora Nemzeti Közszolgálati Egyetem.
A projekt menedzsment lépéseinek bemutatása konkrét példán keresztül
Innováció konferencia
25 ÉV A TEHETSÉGEK SZOLGÁLATÁBAN MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG KONFERENCIÁJA PÉCS SZEPTEMBER KORMOS DÉNES A NEMZETI TEHETSÉGÜGYI KOORDINÁCIÓS.
Alkossuk meg együtt a jövőt! Üzleti játék innovatív, sikerorientált hallgatók részére.
Az üzleti terv.
Kémiai Technológia Transzfer Kft. Egy pályázat előkészítése Hasznos tanácsok kutatóknak egy sikeres pályázat benyújtásához.
10. Tétel Sikeresen működő üzletét az igényeknek megfelelően bővíteni szeretné. Ehhez szüksége van egy üzleti terv elkészítésére. Foglalja össze, hogy.
Kecskemét, április 2O.Készítette: Ramháb Mária A kistelepülési könyvtári ellátás korszerűsítésének lehetőségei Informatikai és Könyvtári Szövetség.
Az Esőemberekért Egyesület által gondozandó elemek bemutatása.
Megvalósíthatósági tanulmányok készítése
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Innovatív üzleti parkok fejlesztése az innováció és a vállalkozó szellem előmozdítása érdekében a Dél- Kelet Európai térségben FIDIBE.
Értékesítési ajánlat elemei február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
Az EU-pályázati rendszer gyakorlata Magyarországon
B.Sc. / M.Sc. Villamosmérnöki szak
Készítette: Magyar Orsolya
Megvalósíthatóság és költségelemzés Készítette: Horváth László Kádár Zsolt.
GOLDEN GLOBE Kft. Bearanyozzuk az életét! Szeptemberében vettük át a már jól bejáratott és megfelel ő vev ő körrel rendelkez ő céget a Golden Globe.
GTK-GVAM 11-es csoport. Bevezetés 1. Mi a vizsgált probléma? 2. Ki a célcsoport? 3. Mi a várható hasznosság?
Showcasing and Rewarding European Public Excellence © Európai Közigazgatási Díj – EPSA 2013 Hogyan pályázzunk?
1. 2 A jövő fiatal vállalkozója 2008 A Dreher Sörgyárak Zrt. pályázata a vállalkozó szellemű és kreatív diákok számára „Valósítsd meg álmaid vállalkozását!”
Önéletrajzírástól a munkába állásig - gyakorlati tanácsok a szakképzett munkaerő és a munkáltatók eredményes találkozásához június 24.
Az Euro One Számítástechnikai Rt. Egy távmunka-projekt bevezetésének tapasztalatai Vass Gábor gazdasági igazgató Euro One Számítástechnikai Rt December.
Kerekasztalok tervezésének munkafolyamata Mikor lehet rá szükség? Mikor lehet rá szükség? 1. Ha egy adott település vagy klienscsoport szolgáltatásai forráshiányosak.
„Határon innen, határon túl – integráció és migráció a Kárpát- medencében” – A projekt eredményeinek bemutatása Eger, február 25. Projekt záró konferencia.
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Pályaválasztási és pályaorientációs tevékenység fejlesztése.
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
Heves megyei civil szervezetek komplex szervezetfejlesztése Heves megyei civil szervezetek komplex szervezetfejlesztése - Pályázati kiírás civil szervezetek.
2006 Az új energia stratégia fő célkitűzése a megújuló energiaforrások hasznosítási lehetőségének vizsgálata  napenergia hasznosítási lehetőségek  hőszivattyús.
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban Bevezetés. 2 Követelmények  8:30-10:25  8:30-9:15.
ügyvivő szakértő, országos versenyszervező
TAS-E Application Design competition Pályázat címe Kapcsolattartó: Csapattagok:
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Útmutató a szakdolgozat elkészítéséhez
R.F.Q. Request For Quotation. 2 Válasz a feltett kérdésre: A tantárgy fő célkitűzése, hogy adjon egy közös nyelvet, amely segítségével a közgazdászok.
AZ ÖTLET Mit termeljek, mit gyártsak?. Hogyan hozzunk létre, hogyan működtessünk fenntartható szociális vállalkozást ?
Vállalkozások szervezése Az üzleti terv I.
Milyen innovatív fejlesztéseket, ötleteket ad a Nyugat-dunántúli Régió 2020-as klímacélok eléréséhez a közlekedés terén? Milyen kapcsolódó.
Vállalkozásfejlesztés Kazincbarcika térségében Wächter Balázs.
Aktuális pályázati lehetőségek Okos Jövő Innovációs Klaszter O KOS J ÖVŐ I NNOVÁCIÓS K LASZTER K LUBEST június 16. NOS Kft.
A többcélú közösségi terek fejlesztése program régiós szakmai műhelye Bemutatja: KANDIKÓ Rita Becsehely, TÁMOP A – 12/ Mi.
2008 Mit kell tudnom a tudományos diákköri munkáról? a Nyíregyházi Főiskola Műszaki és Mezőgazdasági Főiskolai Karán.
„INTERREGIONAL INNOVATION SYSTEM IRIS L00049” c. projekt WP2 MUNKACSOMAG – INTERREGIONÁLIS KKV FEJLESZTÉS IRIS INNOVATÍV ÜZLETI ÖTLET ÉRTÉKELŐ MÓDSZER.
2011. évi Kereskedelemfejlesztési pályázat Düh Gergely tanácsadó Ügyfélszolgálati és Stratégiai Elemző Osztály 2012.február 20.
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
“Közösségben az erő!” Helyi civil kezdeményezések projekt ötlet felhívás Vas megyében A Vas Megyei Civil Információs Centrum és a Vas Megyei Önkéntes Centrum.
Helyi esélyegyenlőségi programok elkészítése Záró konferencia Budapest, december 8. ÁROP Esélyegyenlőség-elvű fejlesztéspolitika.
EGYÜTTMŰKÖDÉSBEN AZ ÜZLET Vállalkozói hálózat kialakítása Hajdú-Bihar és Bihor megyékben Két ország, egy cél, közös siker! Szőllősi Nóra Adrienn projektmenedzser.
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
Pedagógiai Könyvtár és Múzeum Bod Péter Országos Könyvtárhasználati Verseny __________________________________________________________________________________________________________.
KEHOP azonosítószámú, „Veszprém Megyei Klímastratégia” című projekt bemutatása Takács Balázs Veszprém, április 25.
A high-tech cégalapítás gyakorlati szempontjai
A TERMÉK- ÉS A MARKETINGKONCEPCIÓ KIFEJLESZTÉSE
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
2/18/2018 Marketingterv Név.
Önértékelési projektterv
Üzleti terv bemutatása
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
Vállalati terv bemutató
Towards an Effective Regional Resource Allocation (TERRA) Zárókonferencia Nagyvárad, március 19. A projekt rövid bemutatása - célok és eredmények.
Demonstrációs verseny
Programjaink fizikából a es tanévben
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Minta prezentáció a régió és területfejlesztés kurzushoz
Projekt neve | Cégnév | Előadó neve
Előadás másolata:

IVSZ START-UP KONFERENCIA ÉS VERSENY ÁPRILIS 4. A versenyre való jelentkezés határideje: március 10..

Versenykiírás és feltételek Az IVSZ első ízben rendezi meg start-up konferenciáját és a hozzá kapcsolódó versenyt azzal a céllal, hogy felkarolja és mentorálja az ígéretes magyar start-up cégeket. A versenyre bárki jelentkezhet a kitöltött prezentációs anyagával. A kiválasztásnál előnyt jelent, ha egy rövid bemutatkozó videot is be tudnak mutatni. A beérkezett bemutatkozó anyagokból 5 céget/projektet fog kiválasztani a zsűri, akik az április 4-i IVSZ Start-up Konferencia keretein belül megmutathatják magukat a Szövetség vállalkozókból, befektetőkből és fejlesztőkből álló bizottsága előtt. A bemutatkozás előtt számos szakmai, üzleti és mentori tanácsot is kapnak a kiválasztott résztvevők. A jelentkezés módja: A kitöltött prezentációs anyagot kérjük elküldeni a címre március 10-én éjfélig. Ha a jelentkezőknek bemutatkozó videoja is van, kérjük, adjanak meg egy You Tube-os elérési linket hozzá. A beérkezett pályázatok közül 5 céget választ majd ki a felkért szakmai bíráló

1. PROJEKT (CÉG) NEVE és ÁLTALÁNOS ÖSSZEFOGLALÓ Név Rövid összefoglaló (max. 400 karakter): kérjük, adjon rövid összefoglalót a projektről, az elérendő célokról, illetve az eddig elvégzett munkáról

2. TERMÉK Termék (projekt) leírása, főbb jellemzők, funkcionalitás bemutatása, miért lesz sikeres a piacon, esetleges versenytársakkal való összehasonlítás, illetve újszerűség indoklása (500 karakter)

3. TEAM Meglévő team (projekt alapítójának, vagy alapítóinak) rövid bemutatása A termék sikeres megvalósításához és piaci bevezetéséhez szükséges erőforrások összefoglalása (max 1000 karakter)

4. MILYEN BEFEKTETÉST KERESEL ÉS MEKKORA MÉRETŰT? A termék megvalósításához szükséges befektetés mérete, a megvalósításhoz szükséges partnerek leírása (max 500 karakter)

5. ÜZLETI TERV A termék által megcélzott piac leírása (hazai és/vagy külpiacok stb.) Árazás Értékesítési stratégia Üzleti terv időzítéssel (max 1000 karakter)

6. BEFEKTETÉS MEGTÉRÜLÉSE ÉS A PROOF OF CONCEPT Az üzleti terv alapján milyen megtérüléssel lehet számolni, üzleti terv indoklása Ennek milyen realitása van (készült-e piackutatás, van-e már működő termék, piaci visszajelzés stb.)

7. A PROJEKT RÖVID, ANGOL NYELVŰ ÖSSZEFOGLALÓ JA Max 500 karakterben a projekt rövid, angol nyelvű összefoglalása