Haderő és mozgósítás 4. Rész. A haderő felépítése Milíciák Nem a „KAT” szám befolyásolja. Sorkatonák A „KAT” szám 1/3. Tartalékos A „KAT” szám 2/3. „KAT”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szent Koronát Szolgálók Szövetsége Szent Korona alapú jogrendszer „Állami jelképekről és ünnepekről” szóló, 3. főtörvény Szent Korona alapú jogrendszer.
Advertisements

FERDINAND MAGELLAN  Portugáliában született, Portóban.  Nemesi családból származott.  1505-ös hadjáratban szállt először tengerre, ahol.
Kína, Yunnan-tartomány
Belpolitika menü A Belpolitika alá 3 dolog tartozik. Hírszerzés Nemzetiségi politika Forradalom -Mindegyik részt a belpolitika menüből irányíthatjuk. -
A változó NATO  2009-ben volt 60 éves  Hogyan tudott fennmaradni ennyi ideig?
3. szabály A játékosok száma. A A játékban két csapat vesz részt, legfeljebb játékossal, ezek közül 1-1 a kapus. A mérkőzés nem kezdhető el csapatonként.
Kezdő hadsereg játékosként:
Cím - Title. 1. szó word 1.kép picture 2. szó word.
MAGYAR KATONÁK AZ ELSŐ VILÁGHÁBORÚBAN
3. szabály A játékosok száma. A játékban két csapat vesz részt, legfeljebb öt-öt játékossal, akik közül egy-egy a kapus. A mérkőzés nem kezdhető el csapatonként.
A megújuló energiaforrások
Az utólagos ellenőrzésre és az előzetes biztosításra épülő rendszerek összehasonlítása dr. Csikesz Tamás.
Mi van a számítógépházban?
A számítógép felépítése
Fehérjék biológiai jelentősége és az enzimek
Erdély földrajza - Erdély jelképei
Értékesítési tréning ésPAI+. Bárcsak...!... több információt kapnék a termékek elérhetőségéről!... mindig pontos információm lenne a rendelésem összértékéről!...
LFüggvények Alkalmazott Informatikai Tanszék MŰSZAKI INFORMATIKA dr.Dudás László 20./0. lFüggvények deklarációja és prototípusa lA függvénydefiníció lHivatkozás.
16. SZABÁLY – A KIRÚGÁS. A kirúgás a játék újrakezdésének egyik módja. Kirúgást kell ítélni, amikor a labda utoljára támadójátékost érintett, majd teljes.
Catan telepesei – Lovagok és városok
A számítógép alapegységei
Projekt tervezése-, elemzése Ellenőrző kérdések
Nagy Gábor MF01-M2.
Prototípus készítés Verilog nyelven VGA – PROM számláló Készítette: Fazekas Gergő,
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
A „Storyline” - módszer alkalmazása a tanulásban akadályozott gyermekek ismeretszerzésében Szakál Judit Siteri Anikó Bárczi Gusztáv EGYMI Debrecen.
A víz globális környezeti problémái
Raktári jelzet a könyvtárakban
2. Kockázat (és idő) Joggazdaságtan Szalai Ákos 2013.
Nevezetes algoritmusok implementálása – 31. Mentők
Dijkstra algoritmusa Egy csúcsból a többibe vezető legkisebb költségű út megkeresése Az algoritmus működésének leírása és bemutatása LL.
2. szabály A labda. 2. Szabály – A labda gömbölyű bőrből vagy más alkalmas anyagból készült kerülete 70 cm-nél nem több és 68 cm-nél nem kevesebb mérkőzés.
16. SZABÁLY – A KI DOBÁS. 16. SZABÁLY – A KIRÚGÁS A ki dobás a játék újrakezdésének egyik módja. Ki dob ást kell ítélni, amikor a labda utoljára támadójátékost.
Levegőtisztaság-védelem 7. előadás
Dinamikus klaszterközelítés Átlagtér illetve párközelítés kiterjesztése N játékos egy rácson helyezkedik el (periodikus határfeltétel) szimmetriák: transzlációs,
Testünk építőkövei.
A terrorizmus elleni küzdelem, avagy a 22-es csapdája 7.
Képek beillesztése. A beszúrandó képnek abban a mappában kell lennie, ahol a html oldalad forráskódja található! Először mindig a képet szúrjuk be, majd.
6. Szabály - A JÁTÉKVEZETŐ ASSZISZTENSEK. A játékvezető asszisztensek hatásköre Két játékvezető asszisztens működhet egy mérkőzésen (a 3. számú játékvezető.
16. SZABÁLY – A KIRÚGÁS. A kirúgás a játék újrakezdésének egyik módja. Kirúgást kell ítélni, amikor a labda utoljára támadójátékost érintett, majd teljes.
15. SZABÁLY – A BEDOBÁS.
Mert tudom, semmi nem szakíthat el az én Uram szerelmétől
A Miskolc kereskedelmi központjában m2 beépítetlen terület eladó! Ára: €
Siker a tőzsdén A/19 Az árfolyam csatornákról egy kicsit gyakorlatiasabban ! Az árfolyam csatornákról egy kicsit gyakorlatiasabban ! a a a Átlépve a csatorna.
Extrák és használatuk Csatára vonatkoznakLépésre vonatkoznakKörre vonatkoznak Potenciált módosítjákÖsszértéket módosítják - Lövészárok - Tüzérség - (Ellátmány.
Kereskedelmi panel -A kereskedelmi panel a játékosok egymás közti cseréinek lebonyolítását szolgálja. - Aktiválható önállóan és tárgyalással kombinálva.
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
Lengyelország.
2. Feladat. És akkor kezdjük is el! Menü Mint ahogy már megszokhattuk módosítsuk az editek text mező tulajdonságát a minta szerint! Tovább.
Testünk építőkövei.
PAULÍK Szabolcs BELGIUM 8.A.
Stratégiai játékok. Mit nevezünk stratégiai játéknak? Az ilyen típusú játékokban a játékosok megadott szabály szerint lépnek. Általában kötelező lépni.
12. szabály: Szabálytalanságok és sportszerűtlenségek (2. rész) Alapfokú játékvezetői tanfolyam 2015.
Szeged az első világháborúban
A háború előtt Gazdasági-politikai összetűzések az országcsoportok között Csanád megye és Makó a Ferenc Ferdinánd által vezetett hadgyakorlaton sejthetett.
Valószínűségszámítás II.
Francia Köztársaság.
Figyelem irányító ábrák
3. szabály A játékosok száma. A A játékban két csapat vesz részt, alapesetben játékossal, Akik közül 1-1 fő kötelezően a kapus. A mérkőzés nem kezdhető.
Iskolai számítógépes hálózat bővítése Készítette Tóth László Ferenc.
Adatgyűjtés, mérési alapok, a környezetgazdálkodás fontosabb műszerei KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek.
2. szabály A labda. 2. Szabály – A labda gömbölyű bőrből vagy más alkalmas anyagból készült kerülete cm között a súlya g között a benne.
4. Bináris Bónusz! 10% Az Ön Bináris struktúrájának két ága /lába/ van . Kétféleképpen kerülhet új tag a rendszerébe. Vagy Ön csatlakoztat új tagokat.
Projektirányítás – kifejtős kérdések Feladatsor. 1. Adja meg a PCM szakaszait!
Narancsík Eszter Záreczky Terézia
A világháború kezdete július 28. – november 11.
ADREK ÉS SZKENNERKÁRTYÁK
SZÁMVITEL.
SZÁMVITEL.
Algoritmusok Az algoritmus fogalma:
Előadás másolata:

Haderő és mozgósítás 4. Rész

A haderő felépítése Milíciák Nem a „KAT” szám befolyásolja. Sorkatonák A „KAT” szám 1/3. Tartalékos A „KAT” szám 2/3. „KAT” A Haderő - A Haderő milíciákból és katonákból áll. - A milíciák a városokhoz tartoznak, míg a katonák számát az úgynevezett „KAT” szám határozza meg. - A katonák a laktanyákban és a térképen helyezkednek el. - A milíciák aktiválásukig nem jelennek meg.

A „KAT” szám Minden játékos által irányított hatalom rendelkezik „KAT” számmal. A „KAT” szám mutatja meg egy hatalom hivatalos katonáinak számát. Sorkatonák A „KAT” szám 1/3-a, a térkép különböző pontjain helyezkedek el. Sorkatonák A „KAT” szám 1/3-a, a térkép különböző pontjain helyezkedek el. Tartalékosok A „KAT” szám 2/3-a, a különböző laktanyákban helyezkedek el. Tartalékosok A „KAT” szám 2/3-a, a különböző laktanyákban helyezkedek el. A „KAT” számot a birtokolt városok, fejlesztések, államforma és véletlenszerű események is befolyásolják. „KAT” szám növekedése esetén az új katonák mindegyike laktanyába kerül. Abba a laktanyába, ahol a növekedés történt, vagy, ha nincs ilyen, akkor a főváros laktanyájába. „KAT” szám csökkenése esetén a limitet túllépő katonák nem kerülnek le automatikusan a térképről vagy laktanyából, de haláluk esetén a „KAT” szám csak az új limitig tölthető. A limitet meghaladó katonákért 3x-os eltartást kell fizetni.

Sorkatonák elhelyezkedése a térképen 3 2 Mezőn Városban Nem fizetünk utánuk utánpótlást -Sorkatonák a térképen két fajta területen helyezkedhetnek el: Városban vagy Mezőn. -Tartózkodhatnak tranzit mezőben is. Mező A mező egy terület városokon kívüli része. Egy területnek csak egy mezője lehet. Tranzit mező A tranzit mező két régió közötti egységmozgatásra szolgál. A cél állomás mindig az adott régió laktanyája lesz. Város A városokból egy területen több is található. Minden típusú városba helyezhető egység.

A tartalékosok Laktanyák -Minden régióhoz tartozik 1 laktanya. - A tartalékosok alapesetben a laktanyában tartózkodnak. - A tartalékosok száma a „KAT” szám 2/3. - Tartalékosokat gazdasági pontért cserébe lehet mozgósítani. - Amennyiben a „KAT” szám 1/3- nál több katona van a térképen a különbözetért körönkénti eltartást kell fizetni. Laktanya Egy adott régió laktanyájában, akkor tarthatunk katonát, ha van a régióban általunk birtokolt város, vagy tartózkodik hajónk a régió bármelyik területével határos tengeren.

A milíciák A milíciák nem tartoznak a „KAT” szám alá. 1 Aktiválásuk - Csak modern városban aktiválhatók. - Modern városonként 1 milícia. - Haláluk vagy deaktiválásuk után az adott város 10 évig nem állíthat új milíciát. - Minden milícia aktiválása 1 Forradalmi pontba kerül. - 1 körben csak 1 területen, de annak bármennyi városában aktiválhatjuk a milíciákat. Eltartásuk darabonként 3 GAZD/kör Modern városonként 1 aktív milícia Az aktivált milíciák nem hagyhatják el azt a területet, ahová tartoznak.

A Tranzit mezők A tranzit mezők a régiók közti mozgást segítik. Indulás laktanya térkép Tranzit 1 kör 2 kör Érkezés laktanya - Ugyanarra a színtérre a tranzit 1 kör. - Másik színtérre a tranzit 2 kör. - Ugyanarra a színtérre a tranzit 1 kör. - Másik színtérre a tranzit 2 kör. A tranzit ingyenes

Mozgósítás Minden esetben „GAZD”-ba kerül Mozgósítás „GAZD” levonása Térképre helyezés -Mozgósítani csak laktanyából lehet. - A laktanyából csak a saját régiójába lehet mozgósítani. - Egy körben korlátlan mennyiségű katona mozgósítható. - A mozgósítás 1 lépésnek számít. Célterület Minden olyan város, amelyet mi birtoklunk vagy minden olyan terület mező része, ahol van városunk. Célterület Minden olyan város, amelyet mi birtoklunk vagy minden olyan terület mező része, ahol van városunk. Célterület Amennyiben a városunk ellenséges megszállás alatt áll, úgy oda nem mozgósíthatunk. Amikor egy területen az összes városunk megszállás alatt áll, akkor a mezőre sem mozgósíthatunk. Célterület Amennyiben a városunk ellenséges megszállás alatt áll, úgy oda nem mozgósíthatunk. Amikor egy területen az összes városunk megszállás alatt áll, akkor a mezőre sem mozgósíthatunk. 1 1 OK 1 1

Mozgósítás flotta segítségével 1 Flotta -A mozgósítás alapvető szabályai ugyanazok. - A tengeri területtel, melyen a hajónk tartózkodik, határos területekre vagy kikötővárosokba mozgósíthatunk. - Nem kell saját város. 5 5 A mozgósítás 2 lépésnek számít.