TÁMOP 3.1.4-12/2-2012-0606 BESZÁMOLÓ. PÁLYÁZAT CÉLJA A gazdaság versenyképességének alapvető feltétele, hogy a vállalkozásoknál versenyképes, a gazdaság.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
az általános iskolákban
TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” című projekt tevékenységeinek bemutatása.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Az iskolai egészségfejlesztési normatíva terve A Népegészségügyi Tárcaközi Bizottság május 22-i és november 11-i határozata értelmében Dr. Somhegyi.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
AZ ÚJ gazdaságfejlesztési programról
„Nyitott kapu” a rendszeres testmozgásért és kapcsolódó egészségfejlesztési programok Vámospércsen Ménes Andrea polgármester.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Szűts József Általános Iskola
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) TÁMOP – TIOP A pályázati lehetőségek rendszere.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Kulcskompetenciák Európai Bizottság 2005
Educatio Nonprofit Kft.
GINOP 1. prioritás A vállalkozások versenyképességének javítása
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
A gyakorlatvezető mentor
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
Teleházak pályázati lehetőségei. TIOP 3-as prioritás A munkaerő-piaci részvételt és a társadalmi befogadást támogató infrastruktúra fejlesztése
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
TÁMOP /2 – Nyitórendezvény. A Liget Úti Általános Iskola, Előkészítő, Készségfejlesztő Speciális Szakiskola és EGYMI felkészülése a.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Környezeti nevelés uniós forrásokból
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP / Tartamfejlesztés – Hegyhát OrIGAMI(K) Készítette: Kurczné Fork Valéria.
Pedagógus szerepek és hatékonyság BMEGT51K011
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
„Adj teret, nyiss utat! – Szociális kompetenciákkal a hátrányok ellen” TÁMOP A-12/
Közoktatás-fejlesztési programok 2007-ben Új Magyarország Fejlesztési Terv Hámoriné Váczy Zsuzsa OKM Balatonfüred, november 14.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
„Az innováció útján…” Átfogó módszertani megújulás a kiemelt figyelmet igénylő tanulók nevelésében-oktatásában a Meixner Ildikó EGYMI-ben.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
PROJEKTZÁRÓ RENDEZVÉNY TÁMOP C „Az innováció útján a Szorgalmatosi Deák Ferenc Általános Iskola” Az elnyert támogatás: 12 millió Ft.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése.
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Barcsák Marianna - KPSZTI
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
Barcsák Marianna KPSZTI
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
Lorem ipsum.
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Előadás másolata:

TÁMOP / BESZÁMOLÓ

PÁLYÁZAT CÉLJA A gazdaság versenyképességének alapvető feltétele, hogy a vállalkozásoknál versenyképes, a gazdaság igényeinek megfelelő képzettséggel, munkavállalási képességekkel rendelkező munkaerő álljon rendelkezésre. A gazdasági, társadalmi és technológiai változások rendkívül gyors és folyamatos alkalmazkodást kívánnak a gazdaság szereplőitől, a vállalkozásoktól, a munkavállalóktól.

PÁLYÁZAT CÉLJA A változásokhoz való alkalmazkodásra való felkészítésben kulcsfontosságú szerep jut a közoktatási, köznevelési intézményrendszernek, amely alapvető szerepet játszik az ehhez szükséges kompetenciák fejlesztésében. (23-5=17!) A magyar köznevelési rendszer megújításának kiemelt célja a gyermekek és fiatalok nevelésének kiteljesítése a test, a lélek és az értelem arányos fejlesztésének, valamint az ismeretek, készségek, képességek, jártasságok és attitűdök és az erkölcsi rend összhangjának tiszteletben tartásával.

az oktatási intézmények pedagógiai-módszertani megújulása, a magasabb színvonalú oktatás érdekében a pedagógusok szakmai fejlődésének elősegítése szaktárgyi tanár továbbképzések megvalósításával a diákok egészséges életmódra nevelése, egészségtudatos, szemléletformáló iskolai nevelés elterjesztése a tanulók testi-lelki-szellemi állapotának, egészségvédelmének és egészségfejlesztésének érdekében, a környezettudatos szemlélet kialakítását megcélzó iskolai szabadidős tevékenységek ösztönzése, A FENTI CÉLOK MEGVALÓSULÁSÁT AZ ALÁBBI KIEMELT RÉSZCÉLOK TÁMOGATJÁK

a gazdasági kultúra, a vállalkozói készségek fejlesztése; a munkaerő-piaci helytállást, alkalmazkodást megalapozó programok alkalmazása az iskolában az aktív állampolgárság készségeinek fejlesztése, a nevelés-oktatás hozzájárulása a nemzeti és európai identitás kialakulásához a helyi társadalmi szervezetekkel való együttműködés, partnerség, kapcsolat kialakítása nevelési-oktatási feladatok megvalósításában, digitális, sport- és egyéb taneszközök intézményi szintű fejlesztése, elősegítve az iskoláskorú gyerekek készség- és képességfejlesztését kreativitásuk fejlesztését valamint a testmozgás iránti igény viselkedésbe épülését. a Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program keretében megvalósuló infrastrukturális projektekhez a szükséges szakmai (tartalmi, módszertani) fejlesztések biztosítása, annak érdekében, hogy azok egymás hatásait erősítve, komplex módon járuljanak hozzá az oktatás minőségének javulásához

ÉLETÚT Pályázat benyújtása: Befogadó levél: Támogató levél: Támogató okirat: Előleg kérelem: változás-bejelentés (3 névváltozás, team összetételének változása, kedvezményezett változása, tankerületi igazgató változás) 11 beszámoló és kifizetési kérelem 0 költségvetés-módosítás 1 monitoring, 1 projekt-egyeztető látogatás

MENEDZSMENT Jobbágyné Szarka Tímea projektasszisztens Kiss Csabáné projektasszisztens Sulyokné Csinát Rita projektasszisztens Szilágyi István projektmenedzser Tóth Margit pénzügyi vezető Tóth Róbert szakmai vezető

KÖLTSÉGVETÉS Teljes támogatási összeg: Ft Eszközbeszerzés: Ft Anyagköltség: Ft Szolgáltatások: Ft Bérköltségek: Ft Bérjárulékok: Ft Immateriális javak: Ft

Ft ( Ft) A tulajdonképpeni felhasználás, a programok szervezése, elosztása nem ugyanabban a koncepcióban történt a Mikszáth és Noszlopy iskolában A konstrukcióban a következő 6 tématerület feladataira lehetett pályázni. RENDELKEZÉSÜNKRE ÁLLÓ FORRÁS

erdei iskola, ökotábor 634 „Szabadég-iskola” -1904, 1908, 1980 több, mint 50 millió forint Őrség – Sopron – Balaton – Eger A jövő nem a tábla – kréta – füzet háromszög labdajátékok 632 szabadtérben minden, ami labdás Mikszáth iskola nem sporttábor 80 kerékpár sí sportkirándulás 612 Gyalog, kerékpár, busz A. KÖZNEVELÉSI INTÉZMÉNYEK NEVELÉSI-OKTATÁSI TEVÉKENYSÉGEINEK TÁMOGATÁSA.

nyelvi tábor 112 Ausztria – Svájc - Németország London nyelvi témahét 144 angol német nyelvi vetélkedő 192 a témahét lezárásaként Mikszáth iskola nem informatika szakkör óra kirándulások komplex közlekedési ismeretek 80 balesetmegelőzés és egészségfejlesztés 32 óra kirándulások A. KÖZNEVELÉSI INTÉZMÉNYEK NEVELÉSI-OKTATÁSI TEVÉKENYSÉGEINEK TÁMOGATÁSA.

mindennapos testnevelés részét képező mozgásprogramok 770< (szakkörök) kézi, kosár, foci, atlétika….. gazdasági- pénzügyi ismeretek 25 a tudatos fogyasztói magatartás kialakulását elősegítő intézményi innováció nagy siker = szakköri keretekben folytatás oktatjuk-e majd? nemzeti hagyományok, helytörténeti ismeretek alkalom kirándulás családi életre nevelés 50 2 alkalom B. EGÉSZSÉGFEJLESZTŐ – SZEMLÉLETFORMÁLÓ – ISK. PROG. AZ EG. ÉLETMÓD ÉS A TESTMOZGÁS IRÁNTI IGÉNY VISELKEDÉSBE ÉPÜLÉSE ÉRDEKÉBEN.

elsősegély-nyújtási tanfolyamok alkalom nemzetiségi, népismereti programok 15 csak Nemesvid KACSIME egészségnap 3020< (75%) mozgás egészséges táplálkozás szerfogyasztás megelőzés dohányzás – tüdő modell lelki egészség B. EGÉSZSÉGFEJLESZTŐ – SZEMLÉLETFORMÁLÓ – ISK. PROG. AZ EG. ÉLETMÓD ÉS A TESTMOZGÁS IRÁNTI IGÉNY VISELKEDÉSBE ÉPÜLÉSE ÉRDEKÉBEN.

egészségfejlesztés (egészséghét) 1060< (50%) egy héten át családi életre nevelés 14 2 alkalom konfliktus- és agresszió kezelés 14 2 alkalom B. EGÉSZSÉGFEJLESZTŐ – SZEMLÉLETFORMÁLÓ – ISK. PROG. AZ EG. ÉLETMÓD ÉS A TESTMOZGÁS IRÁNTI IGÉNY VISELKEDÉSBE ÉPÜLÉSE ÉRDEKÉBEN.

C. TOVÁBBKÉPZÉSEK A pedagógiai kultúra folyamatos fejlesztését elősegítő tanártovábbképzés megvalósítása előtérbe helyezve a pedagógiai-módszertani megújulást, az önfejlesztést. A köznevelési törvényben megfogalmazott új nevelési feladatokhoz kapcsolódó ismeretek elsajátítását segítő tanító- és tanár-továbbképzések Korszerű testnevelés – mindennapos testnevelés Közösségi szolgálat Tanulási és magatartási problémák felismerését és fejlesztését segítő módszertani továbbképzések Családpedagógiai továbbképzések

D. TOVÁBBKÉPZÉSEK Szaktárgyi továbbképzések megvalósítása, valamint korszerű oktatási módszerek, jó gyakorlatok, új tartalmak bevezetése a tanmenetbe. Szaktárgyi továbbképzések Az infokommunikációs technológiák (IKT) oktatásban történő alkalmazását segítő képzés Drámapedagógia, tánc, mozgás, zene, hagyományőrzés, kézművesség, vizuális kultúra Művészetoktatás-tehetséggondozás a zeneművészet, képző- és iparművészet, táncművészet, szín-és bábművészet Olvasáspedagógia Esélyegyenlőség, társadalmi integráció Tehetségfejlesztés

D. TOVÁBBKÉPZÉSEK A lelki egészség fejlődését szolgáló, személyközpontú pedagógiai módszert átadó, illetve a pedagógiai műhelymunkát segítő továbbképzés Egészségtan ill. életvitel témájú szakirányú továbbképzés Rekreációs és élethosszig tartó testmozgások tárgyú továbbképzés Egészséges életmódra nevelés (egészségvédelem), a környezettudatos magatartás, a természetismeret kapcsolatai tárgyú továbbképzés Biomechanikailag helyes testtartást kialakító, speciális mozgás- és tartásjavító tornát oktató továbbképzés Művészetek egészség- és személyiségfejlesztő hatású alkalmazását oktató továbbképzések Társas kapcsolati készségek gyakorlását szolgáló tanulói csoportok vezetésére képesítő továbbképzés

D. TOVÁBBKÉPZÉSEK Elsősegélynyújtás, baleset-megelőzési ismeretek tárgyú továbbképzés Menedzsmentképzés a vezetők számára A tanórán kívüli tevékenységekhez kapcsolódó tanártovábbképzések Népismereti, honismereti továbbképzés Jó gyakorlatok 5 Jó gyakorlat vásárlására volt lehetőségünk

Egységes Pedagógiai Szakszolgálat. Egészségfejlesztő - szemléletformáló - iskolai programok megvalósítása a tanulók egészségének védelme, valamint az egészséges életmód és a testmozgás iránti igény viselkedésbe épülése érdekében. Marcali Város Szabadidős Sportegyesület. A környezeti nevelést, fenntarthatóságot szolgáló, környezettudatos tanórán kívüli tevékenységek támogatásának ösztönzése az alábbi tevékenységek valamelyikének megvalósításával. E. EGYÜTTMŰKÖDÉSI KÖTELEZETTSÉGEK.

A tanórai, illetőleg az egész napos iskolai oktatás megvalósítását elősegítő szemléltető tan- és segédeszközök, a mindennapos testnevelés bevezetését segítő sporteszközök beszerzése. Egészségnevelés: hátizsák, kulacs, esőkabát 25 db, vérnyomás,- vércukor,- pulzusmérők Testnevelés és sport: rajtgép 3 db, mérőszalag, stopperóra, kislabdák, kézilabdakapura háló, tornazsámolyok,- szekrények,- szőnyegek,- padok, gör,- jégkorcsolya 60 db, kézi,- kosár,- foci,- röp,- medicin,- gumi,- szivacslabdák, soft bowling készlet, ugráló kötelek, hullahopp karikák, scoop,- UNI hoki,- floorball készlet, lépésszámlálók, úszósapkák,- szemüvegek Fényképezőgép: 4 db Kerékpár: 20 db Digitális oktatóanyagok, mini meteorológiai állomások, szótárak, DVD-k, mérő és vizsgálóeszközök, térképek, komplett iskolai hangosító rendszer (tantermek, irodák belső hangosítására), vetítővásznak F. ESZKÖZÖK

Marcali Városi Önkormányzat. A környezeti nevelést, fenntarthatóságot szolgáló, környezettudatos tanórán kívüli tevékenységek támogatásának ösztönzése az alábbi tevékenységek valamelyikének megvalósításával. A TÁMOP „XXI. századi közoktatás - fejlesztés, koordináció" c. kiemelt projekt kedvezményezettje. Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. EGYÜTTMŰKÖDÉSEK

A pályázónak vállalnia kell, hogy: - a támogatott projekt keretében a köznevelési intézmények nevelési- oktatási munkáját kiegészítő és támogató egészségügyi, szociális, sport, kulturális és civil szervezetekkel való együttműködését és annak gyakorlati megvalósulását támogató hálózatot a fenntartási időszak végéig működteti, - a jelen pályázat keretében megvalósult nevelési-oktatási tevékenységeket a fenntartási időszak végéig szerepelteti a nevelési programjában, és megvalósításukról gondoskodik. FENNTARTÁSI KÖTELEZETTSÉG

A Pályázat megítélése: (mit keres itt utolsó Árpád házi királyuk, Mátyás?) 146 féle eszköz (1566 db) 104 megvalósító 7647 tanuló 125 felejthetetlen tábori nap Ha egy nap egy féle tevékenység lett volna, akkor 849 napig tartottak volna a programok 41 sajtómegjelenés 1-2 álmatlan éjszaka ÉRTÉKELÉS

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!