2015.május 14.. A kérdőív elkészítésének a célja A szoftvert használók mindennapos problémáinak bemutatása A jelenlegi helyzet javítása a felmérés alapján.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
(Rendező, „átfordító” mérleg) 2013.
Advertisements

Napfényen a „rejtőzködő szavazók” Mérők klubja április 24.
SStat - Statisztika 2014.
Mi a WebTÁRSASHÁZ rendszer?
Civil szervezetek működési környezetének javítása Közvélemény-kutatás 1.
Gazdasági, műszaki és vezetői információs megoldások egyben
2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.. Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)
Elektronikus ügyintézés szervezési háttere… …avagy ModulOtTO alkalmazásának története.
1. Első körös fejlesztések Törzsadat csomag, mintaadatbázis Oktatási anyagok Ajánlatok, szerződéstervezetek
Szeretettel köszöntjük a TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai szakmai fórum résztvevőit! szakmai fórum résztvevőit!
Integrált Pénzügyi és Számviteli Programrendszer
ERP Integrált vállalatirányítási rendszer
Bemutató Számviteli rendszer. Személyesen Postai úton Vállalat vagy vállalkozás Könyvelőcég vagy könyvelő Ez a megoldás kiszámíthatatlan nem biztos hogy.
Magyar kis-és középvállalkozások kilátásai Előadó: Kiss Ambrus.
A magyar háztartások fizetési szokásai
13.a CAD-CAM informatikus
Az SAP bevezetése a Debreceni Egyetemen
Számviteli alapok.
Az EU-pályázati rendszer gyakorlata Magyarországon
Önkormányzati vagyongazdálkodás Kundi Viktória PhD hallgató november 19.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Szervezetfejlesztési Program
Beruházás-kontrolling
WEB MES (webes gyártásirányító rendszer) Kiss Miklós (G-5S8)
AVIR – intézményi adatmodell gazdálkodási szekció február 2.
Titokzatos vásárlók.
A partneri kapcsolatok értékelése hálózati együttműködés esetén
Debreceni Egyetem Agrár és Műszaki Tudományok Centruma Logisztikai Koordinációs Központ Logisztikai szakemberigény, képzési igény, elvárások és tények.
Cím Petz Raymund, kutatásvezető december 6. Az üzleti és lakossági felmérésekből származó „sentiment” indikátorok.
A KSH új online adatgyűjtő rendszere EKOP-1.A.1-08/B
ÜZLETI TERVEZÉS levelező hallgatóknak ÖSSZEFOGLALÁS.
Adatbázis: szempontok szerint rendszerezett adatok összessége. Pl. telefonkönyv, bankban ügyfelek adatbázisa. Online szó szerinti jelentése: közvetlen.
1 Tájékoztatási feladatok a központi bevallás-befizetés kapcsolatában.
Fogyasztóbarát biztosítói gyakorlatok. Bizalom A pénzügyi szolgáltatók iránti fogyasztói bizalom számos mérés alapján igen alacsony más szolgáltatásokkal.
Support.ebsco.com Saját EBSCOhost oktatóprogram Oktatóprogram.
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
A technológia megbízhatósága a gépesítés, automatizálás valódi célja In memoriam Dr. Brenner András.
A piackutatás alapjai E-Learning.
Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat Közhasznú Alapítvány.
KIÉGETTSÉG VIZSGÁLAT 2011/12.
Időközi adatszolgáltatások teljesítése
Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban.
Kőnig Tibor, Lippé Szabolcs, Árvai Zoltán. IdőpontCím 09:15-09:45Az alkalmazás-életciklus menedzselése – Áttekintés (Kőnig Tibor) 09:45-10:30Az életciklus-kezelés.
Újdonságok az értékesítés, beszerzés, pénzügy témakörében XII. abas Vevőfórum, Balatonlelle június 5. – 7.
Mit gondol, okoz-e jelentős hatáscsökkenést, ha kimarad néha a gyógyszer bevétele? (százalékos megoszlás)
Valószínűségszámítás II.
A Központi hitelinformációs rendszer bemutatása
Nagy Anikó / Hegedűs Iván
Király Ildikó, Horváth Tamás CompuTREND 2000 Kft
1 Egészség, biztosítás... Hidvégi Áron közvélemény- és piackutatási igazgató.
ZRt.-vé alakulás Készítette: Budánovics Noémi. ZRt.-vé alakulás I. Tulajdonosi elhatározás II. Megvalósíthatósági tanulmány III. Közgyűlési döntés az.
A magánbiztonsági szektor megérett a változásra, problémáink kulcsa a kezünkben van.
Az aktív korúak ellátásának új rendszerével kapcsolatos önkormányzati igazgatási tapasztalatok Kiskunfélegyházán Szociális Igazgatási Mintahely Ódor László.
Kórházi gazdálkodási rendszerrel, ÁEEK kontrolling adatszolgáltatással kapcsolatos 2016-os tapasztalatok, és továbblépési lehetőségek Horváth Tamás Vezérigazgató.
Országos kutatás a részmunkaidős foglalkoztatásról
2016-os újdonságok ! Készítette: Puska Tamás.
Következtetések a fővárosi elektronikus adatvagyon felmérés alapján
Rendszeres szociális támogatás – Hallgatói visszajelzések
Informatikai klub „Itt az IT”
Országos Statisztikai Tanács
dr. Kovács László főtitkár
Időközi adatszolgáltatások teljesítése
Márkakereskedői helyzetkép
Hömérséklet változások
KÖNYVELÉSI TÉTELEK SZERKESZTÉSE, A SZÁMLAKERET
SAP HR rendszer logikai folyamata, működése Gazdasági Informatika
Kötelezettségvállalás nyilvántartása, számvitele
Átlátható folyamatok ügyviteli rendszerekkel
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
A rendszer felépülése Fenntartó – engedélye(k), ha közvetlenül nyújt szolgáltatást Intézmény/ Szolgáltató – székhely típusú szolgáltatás nyújtási hely.
Előadás másolata:

2015.május 14.

A kérdőív elkészítésének a célja A szoftvert használók mindennapos problémáinak bemutatása A jelenlegi helyzet javítása a felmérés alapján A tanulságok levonása A középirányító szerv felé jelzés

Válaszadókról, mintavételezés 102 kiküldés (adatbázis frissítés szükséges) 66 válaszadók 63 intézet használja 3 nem használja 5 hibás cím 70 % válaszadás A minták összetétele alapján megállapítható,hogy minden típusú és méretű válaszadó megtalálható a válaszolók között tehát a felmérést tekinthetjük reprezentatívnak.

1. A évi zárással kapcsolatosan kb. hány hiba bejelentés történt az intézmény részéről? Átlag61,29 Standard hiba8,97 Módusz40 Szórás71,20 Minimum0 Maximum500 Összeg3861 Darabszám63

2. Átlagosan mennyi idő múlva kaptak a bejelentésben feltett EGYSZERŰ kérdésre választ?

3. Átlagosan mennyi idő múlva kaptak a bejelentésben feltett KOMPLEXEBB kérdésre választ?

4. Volt-e olyan probléma amire nem született megoldás ?

5. A válaszok adtak-e a feltett kérdésekre felhasználói szemszögből valós megoldást ?

6.Egy hiba bejelentését átlagosan hányszor kellett megismételni vagy pontosítani a kérést mire megoldódott?

7. Melyik modulban fordult elő a legtöbb probléma?

8. Az intézményi költségvetési jelentés határidőre történő beadásával kapcsolatban felmerült akadályozó tényezők között jelentős súllyal szerepeltek az Ecostat program modulok hibái?

9. A költségvetési jelentésekkel kapcsolatos problémák megoldódtak-e a negyed év végére?

10. A I.negyedéves mérlegjelentését analitika vagy főkönyv alapján tudta elkészíteni?

11. A évi nyitásnál gondot okozott-e, hogy új főkönyvi számok kerültek a számla tükörbe?

12. Képes volt kezelni a 2015 év nyitását az Önök Intézetében a rendszer?

13. Előfordult-e a nyitásnál, hogy hiába volt feltöltve az új számlatükör akkor is a régin nyitotta meg a tételeket?

14. Előfordult-e, hogy a rendszer problémáit a felhasználóknak (a kórházakban dolgozóknak) kellett manuálisan megoldania?

15. Volt-e olyan, hogy minden előzetes értesítés ellenére bizonyos modulokat, amiért fizetett, nem tudott használni?

16. Ha Igen, akkor hány ilyen modul volt? 3 válaszadó 1-nél 3 modul nem volt használható 1-nél 2 modul nem volt használható 1-nél 1 modul nem volt használható

17. Ha Igen, akkor milyen időtávban nem tudta használni a modult?

18. A szerződött modulok esetében a nyomon követés megtörtént-e (automatikus szoftver frissítés), vagy a kórháznak külön díj ellenében voltak csak hajlandóak azt megcsinálni?

19. A készlet programban a nyitás funkciónál Ön szerint szükség lenne automatikus fordító programra vagy megfelelő, hogy kézzel kell átvezetni a tételeket ?

20. Ön szerint havonta mennyi plusz munkaórát jelent a CT nem megfelelő működése? Átlag38,52 Standard hiba8,42 Módusz20 Szórás66,80 Minimum0 Maximum360 Összeg2427 Darabszám63

21. Ön szerint havonta mennyi plusz munkaórát jelent az új államháztartási számvitel alkalmazása? Átlag75,71 Standard hiba15,78 Módusz40 Szórás125,29 Minimum0 Maximum800 Összeg4770 Darabszám63

22. Kötelezettség vállalási modulban a rovat-tétel változást képes kezelni a program?

23. Összességében: elégedett a CT szolgáltatásainak minőségével a évre vonatkozóan ?

24. Ha lehetősége lenne a kórháznak, akkor választana-e új könyvelési programot?

Napi válaszok száma

Köszönjük a válaszadóknak !!!!