TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrációs Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. A TISZK minőségirányítási teendői Valuska Lajos Kner Imre Gimnázium
TISZK T a g i n t é z m é n y e k A TISZK minőségirányításban játszott szerepe A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrációs Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP /2-2F
Tagintézmények: Önálló arculat A fenntartó Önkormányzat MIP-jének megfelelő program Működő minőségbiztosítási rendszer o Helyzetfelmérés, önértékelés o A diákok értékelése o A pedagógusok és más dolgozók értékelése o Stratégiák kidolgozása o …stb…. TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrációs Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.
Mit nem csinál a TISZK? nem homogenizál nem telepszik rá a tagintézmények minőség- irányítására nem avatkozik be a tagintézmények minőség- biztosítási rendszerébe TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrációs Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.
Mit csinál a TISZK? általános irányelveket fogalmaz meg Ajánlásokat tesz egy közös értékrend mentén támogatást ad a minőségügyi rendszer működtetéséhez támogatást ad a mérés-értékelés módszereinek javításához lehetőséget nyújt a teljesítmények intézményen belüli összevetéséhez lehetőséget nyújt az intézményközi összehasonlításhoz közös stratégiai célokat határoz meg segítséget nyújt ezek megvalósításában TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrációs Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.
Tervek: Igényfelmérés: A gazdasági környezet igényeinek felmérése A szülők elvárásainak feltérképezése A diákok körében végzett felmérés A pedagógusok, szakoktatók igényfelmérése TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrációs Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.
Az elégedettség mérése A munkaadók körében A tanulók körében A volt diákok körében Hatékony nyomon követési rendszer kidolgozása TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrációs Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.
Adatlap felvétele: szülők iskolai végzettsége szülők munkaerő-piaci státusza az otthon található könyvek száma a család anyagi, szociális helyzete a család birtokában lévő anyagi javak tanulást segítő eszközök otthoni megléte (található-e a család birtokában legalább egy számítógép, van-e internet- hozzáférés?) közös családi programok, kulturális tevékenységek TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrációs Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.
Kompetencia-mérések Olvasásmegértés Matematikai kompetencia Szociális kompetencia Idegen nyelvi kompetencia Információs kompetencia Kulturális és interkulturális kompetencia Életviteli és életpálya-építési kompetencia TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrációs Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.
A tanulói motiváció felmérése Céltudatosság Együttműködés Érdeklődés Jövőkép Kitartás Koncentráció Megfelelés Módszeresség Önállóság Önbizalom Szorongás Versengés TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrációs Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.
A TISZK-en belül lehetőség van… az intézményen belüli feladat-meghatározásra az intézmények eredményeinek összevetésére stratégiai elvek megfogalmazására a lemorzsolódás csökkentésére tananyagfejlesztésre módszertani fejlesztésre TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrációs Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.
Köszönöm a figyelmet! TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrációs Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.