Botyánszki Laczik Rácz

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tömörítés.
Advertisements

Merre jár a tekintetünk?
Készítette: Sábián Róbert
Hány „D” is a „3D”, avagy látunk, vagy érzékelünk?
L ÁTHATÓSÁG MEGHATÁROZÁSA tavaszi félév.
Sarangolt faválasztékok tömör köbtartalmának meghatározása
Csapó 1 A videó CV hódítása
Hirdetési termékek – videó hirdetési megoldások Videó hirdetési megoldások  Összefoglaló neve azon hirdetési megoldásoknak, amelyeket.
Project 5: Video background replacement
Match Move Juhász Endre Muhi Kornél Urbán Szabolcs Számítógépes látás projekt.
Péter Pázmány Catholic University, Department of Information Technology Videó előfeldolgozás Audio előfeldolgozás Szinkronizált Audio-vizuális adatbázis.
TransMotion1 TransMotion Projekt BMF-NIK, IAR szakirány Kertész Tamás Rieger Péter Szolyka Sándor Konzulens: Vámossy Zoltán.
Független Pedagógiai Intézetben Az internet: miért, hogyan?
Rendszerfejlesztés.
2D képszintézis Szirmay-Kalos László. Számítógépes grafika feladata képszintézis Virtuális világ modell modellezés Metafórák: 2D rajzolás világ = sík.
Önálló Laboratórium II. Készítette: Varga Róbert
É P Í T É S B E R U H Á Z Á S I II III IV Rostás Zoltán ÉPÍTÉSZETI PROGRAM GYAKORLAT.
Programozás alapjai A programozás azt a folyamatot jelenti, melynek során a feladatot a számítógép számára érthető formában írjuk le. C++, Delphi, Java,
Az összehasonlító rendezések
Belső memóriák tipusai
Parancssori argumentumok Primitív típusok Operátorok Vezérlési szerkezetek Tömbök Ürmös Beáta, 2011.
Metal/plastic foam projekt
Intelligens ébresztő óra Számítógépes látás projekt 2011.
Botyánszki Laczik Rácz
Tudományos szoftverek tervezése
MECHANIZMUSOK SZÁMÍTÓGÉPES MODELLEZÉSE
Miskolci Egyetem Gépészmérnöki és Informatikai Kar Alkalmazott Informatikai Tanszék Dr. Kulcsár Gyula egyetemi adjunktus.
Számítógépes grafika, PPKE-ITK, Benedek Csaba, D képszintézis 4. előadás.
Vámossy Zoltán 2004 (Mubarak Shah, Gonzales-Woods anyagai alapján)
EGY OLYAN KÜLÖNLEGES SZEMÉLYNEK, MINT AMILYEN TE VAGY !
2D képszintézis és textúrák
Szín management szín(észlelet)helyes leképezés különböző mediumokban.
Horváth Zsolt Schnádenberger Gábor Varjas Viktor
Textúra elemzés szupport vektor géppel
A TAMOP projektek az világhálón. Miről lesz szó ? A kommunikációs terv és arculat A meglévő honlapok vizsgálata domain használat arculat tartalom.
Előadássorozat a Független Pedagógiai Intézetben fupi.hu Az internet: miért, hogyan? 7 / 10. Csada Péter Csada Bt. cspc.hu.
Jövő héten kedden Dolgozat!!!
Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar Informatikai Automatizált Rendszerek Konzulens: Vámossy Zoltán Projekt tagok: Marton Attila Tandari.
Dplusz projekt 1 Dplusz projekt Készítők: Kerti Ágnes, Cseri Orsolya Eszter Konzulens: Vámossy.
TransMotion Emberi mozgás digitalizálása
A telemedicinális szolgáltatások hazai és nemzetközi bevezetésének üzleti kérdései Mi működik? Miért nem működik? Mitől működik? Miletics Pál
Rendszám Felismerő Rendszer Fajt Péter Vácz István
EASYPIC fényképválogató alkalmazás mobiltelefonra
A videoeszköz beállítása A videokép megosztásához kamerára van szükség, de mások videoképét kamera nélkül is láthatja. A kamera beállítása: Kattintson.
Statisztikai eszközök a multimédiás kurzuselemek hatékonyságának elemzésére T. Nagy Judit
Bementei és kimeneti eszközök ismertetése
Alapfogalmak, módszerek, szoftverek
RAD Studio XE5: menük felépítése
Számítógépes grafika I. AUTOCAD alapok 2. előadás.
Szabályzó tervezése intelligens kamerával
A kérgestest átvágása, osztott-agy kísérletek, Wada-teszt
Single View Metrology Juhász Réka Pintér Csaba Papp László Soponyai György.
Célkitűzések Egyszerű leltározási program fejlesztése
Gazdasági informatikus - Szövegszerkesztés 1 HasábokHasábok.
Kinyitjuk az Adattárat Informatikatörténeti Adattár További tervek, felhívás közreműködésre.
PR2 GULYÁS MÁRTON BÁLINT – IIYO5I. Bevezetés  A Willow Garage projektje, a stanfordi fejlesztésű PR1 gép spinoffja  Körülbelül akkora mint egy ember(1,3.
1 TÁROLÓ ÁRAMKÖRÖK TAKÁCS BÉLA Mi történik, ha két invertert az alábbi módon összekapcsolunk? Ki1/Be2 Ki2/be A kapcsolásnak.
Egyszerű játékprogram szimultán fejlesztése – az Android és Windows Phone platform hasonlóságai és különbségei Kaczur Sándor, Friedel Attila
Személyes adatok Manno-Kovács Andrea BME VIK, mérnök-informatikus ( ) PPKE ITK, Interdiszciplináris Műszaki Tudományok Doktori Iskola ( )
OpenCV CV = Computer Vision
Algoritmusok hatékonysága – lottószelvények
Erre használom az internetet
Neumann János Informatikai Kar
Pecha Kucha prezentáció
Grafikus Rendszerek 6. Camera.
Windows Movie Maker.
Neumann János Informatikai Kar
A fej vagy írás játék algoritmusa
Elena Karneeva fotói. Zene: Richard Abel - L' Amour En Heritage
POWERPOINT Bemutató készítése.
Előadás másolata:

Botyánszki Laczik Rácz Tari 2013/14-1, Számítógépes látás kurzus

View morphing projekt  View morphing – egy objektum, 2 kamera nézet → a két nézet között, mintha egy virtuális kamerát mozgatnánk. (video)

Teszteléshez használt képek  Egy objektum, két nézet

Prewarping

 Legalább 8 pontot kell kiválasztani a pontmegfeleltetéshez (8-point algorithm, Richard I. Hartley).

Pontmegfeleltetés

Prewarping  A prewarp eredményeképp kapott képek

Image morphing

Postwarping  Az így létrejött képet vissza kell állítani egy olyan állapotba (orientációba), ami az eredeti képek közötti átmenetet biztosítja (I s ).

Összefoglalás  Prewarp: két implementáció,a kimenetek különböznek, az eredmény viszont hasonló és helyesnek tűnik  Image morphing működik  Post warping

Ötletek a továbbfejlesztéshez  Pontmegfeleltetések automatizálása (8 pontos algoritmus, morphing)  Virtuális kamera mozgatása két végpont között  Videó előállítása képek sorozatából

Köszönjük a figyelmet!