A minőségbiztosítás szerepe hazai és nemzetközi vonatkozásban

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Logisztika alapvetések.
Advertisements

Szervezeti hatékonyság javítása a megyei közszolgáltatásban. Szervezeti hatékonyság javítása a megyei közszolgáltatásban. „Változtatni nehéz, a közigazgatást.
„A tanfelügyelet kialakuló rendszere, átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban” Az intézmények minőségfejlesztési folyamatainak támogatása /4. pillér/
PTE PMMK ÉPÍTÉSKIVITELEZÉSI ÉS MÉRNÖKI MENEDZSMENT TANSZÉK MINŐSÉGMENEDZSMENT 4. ELŐADÁS.
Korszerű beteghívó- és multimédiás rendszer a Margit Kórházban
A humán ökorendszer A humán ökorendszer egy hasznos keret, „amelynek segítségével megértjük az ember és környezete között fellépő kölcsönhatásokat.” (Welch)
Az ápolás minősége és az ápolási dokumentáció
2013. Szeptember 3. Szekeres Balázs Informatikai biztonsági igazgató
Egészségügy Betegjogok.
MINŐSÉGMENEDZSMENT 5. előadás PTE PMMK MÉRNÖKI MENEDZSMENT TANSZÉK 2011.
Minőség az egészségügyben Szubjektív fogalom (nézőpont kérdése) Különböző emberek (betegek), különböző fogalmak (kifizetem!) Szituáció függő:  Mi az igény?
Európai Betegjogi Karta. Európai Betegjogi „Karta” Célja: A betegek tizennégy jogának proklamációja, alapvető jogok gyakorlati megvalósíthatóságát szolgálják.
HAT – Oktatáspolitikai kerekasztal március 8. Feladat- és felelősségmegosztás a közoktatásban.
Dr. Hermann Csaba, Töreki Andrea, Dr. Dávid Gyula
Az egészségügy finanszírozásának informatikája
Felsőoktatási Minőségfejlesztési Rendszer
Minőségmenedzsment 2. előadás
Minőségirányítás a felsőoktatásban
Egészségpolitika.
Győr, NYME Minőségbiztosítási Bizottság munkaértekezlete Az EFQM modell - rövid ismertetés- Vas Beatrix Minőségfejlesztési és Informatikai Központ.
Előnyök és alkalmazási területek
Zalayné Kovács Éva: Minőség és könyvtár
Családi vállalkozás.
A minőségirányítási rendszerek fejlesztésének aktuális kérdései Dr. Borda Jenő alprogramvezető.
Orvos szakmai programok illeszkedése az ágazati célkitűzésekhez „Építészet a Gyógyulásért 2010-Európai Uniós támogatással” konferencia.
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
Brachmann Ferenc PTE-TTK/KTK 2009
Az Új Magyarország Vidékfejlesztési Program ( ) folyamatos és félidei értékelése Tájékoztató a évi értékelési tevékenységről a Monitoring.
A BETEGEK BIZTONSÁGA ELKERÜLHETŐK-E A HIBÁK?
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
Környezetközpontú irányítása rendszerek MSZ14001.
1 A magyar energiapolitika „ Az energiahatékonysági indikátorok az EU-ban és Magyarországon” nemzetközi szeminárium Budapest, október 5. Hatvani.
A Magyar Köztársaság kormánya. Egyes egészségügyi tárgyú kormányrendeletek módosításról.
Az egyes egészségügyi tárgyú törvények módosításáról.
Konzervatív alternatíva Avagy: A normális megoldás Dr Pusztai Erzsébet MDF.
Vállalati emberi erőforrás menedzsment
Az EEM helye a menedzsmentben
számú főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem
Az Európai Foglalkoztatási Stratégia Készítette: Balogh Judit Nemzetközi Tan. III. évf
A stratégiai kulcsmentorok bemutatkozása IFKT mentor képzés Budapest, december 13.
A hippokratészi eskü értelmezése
KOLLABORÁCIÓT ÉS KOOPERÁCIÓT TÁMOGATÓ ESZKÖZÖK
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
TQM-ISO Minőségügyi kérdések a Pécsi Tudományegyetemen Szellőné Fábián Mária főigazgató-helyettes PTE Egyetemi Könyvtár Budapest december.
Minőségfejlesztés az ápolás szakfelügyeletben
1 8/1993.(III.31.) NM rendelet Szakmai felügyelet A jogszabály módosítás okai: –Az Eü. Reform kiemelt feladata a szakfelügyelet erősítése –Nem minden orvosi.
MINŐSÉG A SZAKFELÜGYELETBEN
Szakfelügyeleti kihívások az alapellátás területén
Az ISO 9001 szabvány szerepe a felszámolói tevékenységben.
A projekt általános szakmai célkitűzései
A Mozgássérültek Állami Intézetének bemutatása Február 22. Kogon Mihály igazgató.
Ahogy a szakfőorvos látja
Budapesti Ügyvédi Kamara
A közszolgáltatásokra kifejlesztett általános együttműködési modell GYÁL VÁROS ÖNKORMÁNYZATÁNÁL Gyál, szeptember 30.
„Szervezeti hatékonyság fejlesztése az egészségügyi ellátórendszerben – Területi együttműködések kialakítása” TÁMOP B Magyar kórházszövetség XXVII.
„Szervezeti hatékonyság fejlesztése az egészségügyi ellátórendszerben – Területi együttműködések kialakítása” TÁMOP B Magyar Kórházszövetség XXVII.
Szociális és egészségügyi ellátórendszer kínálta válaszok a demenciában szenvedők és családtagjaik számára.
PTE PMMIK ÉPÍTÉSKIVITELEZÉSI ÉS MÉRNÖKI MENEDZSMENT TANSZÉK MINŐSÉGMENEDZSMENT 5. ELŐADÁS.
Munkára képes állapot ellenőrzésének anomáliája a munkahelyen Poór László ügyvezető.
Az OSzMK tevékenysége különös tekintettel a fogorvosi ellátásra Dr. Brunner Péter főigazgató Országos Szakfelügyeleti Módszertani Központ Budapest,
1 Szervezet és minőség 2. előadás 1. 2 Az előadás tartalmi elemei Alapfogalmak A minőségfejlesztés jogszabályi háttere Minőségfejlesztési megközelítések.
Dr. Kovács Krisztina 1 HOVÁ FORDULJON A FOGYASZTÓ? Az egészségügyi szolgáltatásokkal kapcsolatos jogorvoslati lehetőségek.
A minőségügy és helye a Szent Imre Kórházban Dr. Varga Piroska főigazgató helyettes, minőségügyi igazgató.
Az Erős Magyarország egészségügyi programja Megújulás és megőrzés az egészségügyi szektorban.
A Nemzeti Statisztika Gyakorlati Kódexe
Mezőgazdasági termékek élelmiszerbiztonsága
KORMÁNYZATI CÉLOK AZ EGÉSZSÉGÜGYBEN
Minőségfejlesztési munkacsoport KPSZTI Április 17-
SZAKKÉPZÉSI MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI KERETRENDSZER (SZMBK) 11. előadás
Egészségügyi ellátás tárgyi és humán erőforrás feltételeinek szabályozása.
Előadás másolata:

A minőségbiztosítás szerepe hazai és nemzetközi vonatkozásban Dr. Török Marietta hálózati orvos-igazgató Diaverum Dialízis Központ, Karcag

A minőségbiztosítás szerepe hazai és nemzetközi vonatkozásban Dr. Török Marietta Diaverum Dialízis Központ Karcag DNN – 2009. június 03 – 06.

Minőségbiztosítás az egészségügyi ellátásban Az egészségügyben a minőségbiztosítás és minőségfejlesztés kérdése ma már nemcsak választható alternatíva, hanem hatályos jogszabályunkban (1997. évi CLIV. Törvény az egészségügyről) megfogalmazott elvárás és követelmény. April 9, 2017

Minőségbiztosítás célja a betegellátás minőségének rendszeres, tervszerű, kritikai értékelése hibák, hiányosságok feltárása, megszűntetése koncentrálás a minőségre úgy, hogy keresi az egyensúlyt a felhasználói elégedettség és a szakmai megfelelés között segít a hatékonyság, a betegorientált ellátás és eredményesség elérésében April 9, 2017

Minőségi rendszer 1997. évi CLIV. Törvény az egészségügyről magában foglalja a minőségi követelmények meghatározását, ezek teljesítésének ellenőrzését, értékelését, tanúsítását és a folyamatos minőségfejlesztést az egészségügyi szolgáltatás megfelelő minőségének alapvető feltétele, hogy az egyén számára az elérhető legnagyobb tényleges állapotjavulást eredményezze lehetővé tegye a betegjogok érvényesülését a rendelkezésre álló erőforrások optimális felhasználásával szakmailag hatásosan nyújtható legyen April 9, 2017

Általános, minden központunkra érvényes céljaink Negyedéves minőségbiztosítási értekezletek funkciója: az előtte lévő időszak problémáinak feltárása, megfelelő intézkedés meghatározása, megvalósított intézkedések eredményeinek értékelése. Előző évek jó eredményeinek megtartása, további javulás elérése. Protokollrendszerünk folyamatos revideálása, aktualizálása és bővítése a minőségi betegellátás biztosítása érdekében. A beteg – és dialízis dokumentáció egységesítése hazai és nemzetközi szinten. Ezzel megteremtettük az egész hálózat nemzetközileg is egységes formátumát, amellyel a betegek kezelésének és a hálózat munkájának az értékelése is kivitelezhető. A standardizálás előnyeinek stabilizálása hálózati szinten a költséghatékonyság miatt. April 9, 2017

867 1 1127 23 456 21% 34,65 13 765938 6,54 102345 7 April 9, 2017

Számok, amelyek mögött mindig ott van... April 9, 2017

...a beteg, aki elégedetten mosolyog April 9, 2017

April 9, 2017

The touch that makes the difference Arra törekszünk, hogy orvosi eredményeink jobbak legyenek, de soha nem feledkezünk meg betegeink és családtagjaik érzelmi és pszichológiai szükségleteiről sem. Röviden, szakértelmet és gondoskodást nyújtunk – mindkettőt egyformán fontosnak tartva. The touch that makes the difference. Touch (noun): 1. physical contact 2. sensitivity, understanding 3. aptitude or skill The touch symbolizes not only the physical contact we have with our patients but also that we truly understand how our patients feel and are sensitive to their needs. It symbolizes the skill we have, to be able to empathize with our patients. April 9, 2017

Értékeink és meggyőződéseink The behaviours which we need to have in order to display these values are the following ( INTERNAL) Competent We foster an attitude of excellence and distinction (which will give us leadership within this business) We embrace international collective knowledge Our safe touch creates trust We anticipate needs   Passionate We love what we do Individuals make our reputation We prize our team spirit We sparkle with enthusiasm Inspiring We enhance quality of life We lead by example We dare to dream and believe that anything is possible We promote a “can do” spirit Our personality (INTERNAL) We are qualified renal service experts who look into your eyes, smile, hold your hand and nourish your spirit. We are interested in you, we take the time to truly care for you as a person We know your name, we know the names of your family and we know your treatment We give individual treatments for individuals with individual care. That is delivering the touch that makes the difference. Hozzáértés Lelkesedés Iránymutatás

A Diaverum mindent elkövet azért, hogy betegeink biztonságban érezzék magukat elégedettek legyenek az ellátással jól érezzék magukat az állomásainkon törődést, gondoskodást kapjanak tőlünk legmagasabb színvonalú orvosi ellátásban részesüljenek April 9, 2017

Mindezt csak akkor tudjuk elérni, ha olyan környezetet teremtünk, ahol adottak a feltételei a legmagasabb színtű ellátásnak Dolgozók elégedettek, elkötelezettek, elszántak, felkészültek, kompetensek Korszerű eszközök, gépek Modern állomások, családias légkör Költséghatékony szemlélet April 9, 2017

April 9, 2017

April 9, 2017

April 9, 2017

April 9, 2017

April 9, 2017

April 9, 2017

April 9, 2017

April 9, 2017

April 9, 2017

April 9, 2017

Teljesítmény értékelése az orvosszakmai elvárások alapján April 9, 2017

Orvosszakmai eredményeink a minőségbiztosítás tükrében April 9, 2017

April 9, 2017

Miről is „szól” a Diaverum? A vesebetegek életminőségének javítása. This is our mission, how we will get to our vision Gambro Healthcare was a place where patients could be sure of the best possible medical outcome. Diaverum will be this and much more. The knowledge, experience and value that have been accrued over the years will be moving on with us. We will build on this solid foundation – take the very best from what we had and develop it still further. The name change is just the beginning of the evolution. Together we will take Diaverum and renal services to the next level. We will respond to the evolving needs of chronic kidney disease patients and the increasing demands of the healthcare professionals and government bodies that constitute our market. Excellence and expertise will be a given, but to that we will add a unique touch that will set us apart. April 9, 2017

April 9, 2017