A marketingeszközök különböző piaci helyzetekben alkalmazott, az adott piaci helyzetnek megfeleltetett kombinációja.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Turizmus sajátosságai a marketingben
Advertisements

Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
1 VI. Terjeszkedés Tematika  Marketingmix elemei  Termékpolitika  Árpolitika  Értékesítési csatorna politika  Promóció  Alkalmazott valószínűségszámítás.
Kisvállalati marketing
1 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Az üzleti terv.
10. Tétel Sikeresen működő üzletét az igényeknek megfelelően bővíteni szeretné. Ehhez szüksége van egy üzleti terv elkészítésére. Foglalja össze, hogy.
Agreement number: FR1-LEO ARIADNE Project ARIADNE, vezérfonal a szociális gazdaságban tevékenykedő menedzsereknek.
A szolgáltatásmarketing sajátosságai
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
Michael E. Porter Berencsi Balázs GTK – GM ARFWIM
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Árpolitika a turizmusban
tételsor 2. tétel A kistérség a korábbi együttműködési lehetőségek alapján megtartotta a soron következő ülését. Az ülés célja a logisztikai.
Marketing menedzsment elmélet és gyakorlat JATE közgazdász képzés Susányi Tamás II. félév.
Marketingkommunikáció
4. Előadás Vállalatgazdálkodási alapok
A könyvtár marketing stratégiája
Marketingmenedzsment 2008
A marketing alapkoncepciói
A marketing alapkoncepciói
Marketingkommunikáció
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Politikai marketing – kampánystratégiák
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A marketing mix, a marketingkörnyezet és a piac
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
A marketing alapjai.
Marketing mix.
Vállalati arculat.
A marketing piac tartalma
Marketing eszközrendszere
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Kérdések a második zh-hoz
Termékpolitika Termékpiaci műveletek A termék piaci életgörbéje
Nemzetközi marketing A globalizáció és ami utána jön
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
A marketingkommunikáció
Vállalatgazdaságtan VII
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
A MARKETING FOLYAMATA.
Pénzügyi-számviteli mutatók
Marketing alapok Kopcsay László.
Szegmentáció & pozicionálás.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
1. A VÁLLALKOZÁS MARKETING TEVÉKENYSÉGE
Vállalkozásmenedzsment I.
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE 2. A célkitűzés. 2. A reklámcélok megtervezése.
Kérdések VIZSGÁHOZ. VÁLLALKOZÁSI FORMÁK Mi szükséges egy üzleti vállalkozás sikeréhez? Hasonlítsa össze a Kft-t és a Bt-t, mint vállalkozási formát! Melyiket,
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
Marketing. Tevékenység A vevő igényeinek kielégítése érdekében A vevő igényeinek kielégítése érdekében  elemzi a piacot  meghatározza a termékeket,
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
Google Confidential and Proprietary Az online vásárlási folyamat jobb megértése attribúciós modellezéssel nov. 6. Erdős Ádám Account Strategist,
A TERMÉK- ÉS A MARKETINGKONCEPCIÓ KIFEJLESZTÉSE
2/18/2018 Marketingterv Név.
Üzleti terv bemutatása
Kérdések a második zh-hoz
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
SZEGMENTÁLÁS CÉLPIACKÉPZÉS POZÍCIONÁLÁS
1. Marketing előadás A marketing, mint az értékteremtés menedzsmentje
Üzleti terv.
1. Stratégiai tervezés és marketing
Versenyhelyzet- elemzés
Üzleti terv.
Innováció-menedzsment a könyvtárban
A VEZETÉS FOGALMA, FUNKCIÓI
Előadás másolata:

A marketingeszközök különböző piaci helyzetekben alkalmazott, az adott piaci helyzetnek megfeleltetett kombinációja

Product: Product: termék Price: Price: ár és eladási feltételek Place Place: értékesítési csatorna és árusítás Promotion: Promotion: eladásösztönzés

 Szinergikus hatás esetén nehéz meghatározni az egyes elemek szerepét  A marketingmix meghatározása a jövőbeni feltételezésekre és előrejelzésekre épül  A marketingmix a múltbeli és a jelenlegi feltételekre épül  A piacok, a termékek, az elosztási csatornák folyamatosan változnak, ezért a marketingmix folyamatos változtatása szükséges

 A piaci kudarc vagy siker esetén az egyes elemek, mint okok azonosítása nehéz  Általában a több piacon több termékkel való jelenlét, egy időben eltérő marketingmix-kombináció létét feltételezi  A piac és a marketingmix közti összehangolást a versenytársak magatartása és jelenléte megnehezíti

Szolgáltatások esetében további 3 P-ről beszélünk.  People - Emberi tényező :összes személy, aki szerepet játszik a szolgáltatás létrehozásában,  Physical evidence - Tárgyi elemek :az a környezet, amelyben a szolgáltatást nyújtják,  Process - Folyamat: azokat az eljárások, mechanizmusok és tevékenységek, amelyek „leszállítják” a szolgáltatást.

 Vezetői összegzés  Célok  Helyzetelemzés, piackutatás  Marketing-mix (stratégia)  Cselekvési programok  Várható nyereség és veszteség, költségvetés  Ellenőrzési program

Köszönöm a figyelmet!