Állatorvosi outsourcing Turóczy-Faritz Judit Praxismenedzsment Konferencia 2014.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szabadidő szervezés! IGEN!. 6 ISKOLÁBAN? IGEN!? Célok, feladatok - szabadidős és kulturális igények felmérése - a pedagógiai programhoz kapcsolódó tanórán.
Advertisements

Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
Szervezetfejlesztési Program ÁROP Budapest, Károlyi-Csekonics Rezidencia November 12. VÁLTOZÁSKEZELÉS FEJLESZTÉSI MÓDSZERTAN.
Munkáltató és a részvételi intézmények Kisgyörgy Sándor ÉTOSZ.
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 DISSZEMINÁCIÓ.
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Miért fontos? 3478 Negatív hír az egészségügy szereplőiről nyomtatott és online sajtóban 2009-ben Mindenki érintett: EÜM, OEP, kórházak, orvosok, gyógyszergyártók.
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
MARKETINGKUTATÁS PIACKUTATÁS.
Új szolgáltatások bevezetése, térítéses szolgáltatások
Image kutatások helye, szerepe a gyógyszeripari piackutatásokban
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
A VEZETÉSRŐL ÁLTALÁBAN
Közönségkapcsolatok (PR)
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Marketingkommunikáció
Közönségkapcsolat (public relations)
Kommunikációs politika
Közönségkapcsolatok (PR)
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
Pepper Rendszerház Zrt.
A gyakorlatvezető mentor
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
Családi vállalkozás.
12. Kulturális önszerveződés, önkéntesség
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
Reklámozás, Public Relations
PUBLIC RELATIONS TEMATIKA
Public relations/ learning community relations tevékenység az iskolai könyvtárban.
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
Operációkutatás eredete
A marketing piac tartalma
Kérdések a második zh-hoz
Változások menedzselése felsőfokon Készítette: Schalli Adrienn Dinya László.
VÁLTOZÁSOK MENEDZSELÉSE A FELSŐOKTATÁSBAN DINYA LÁSZLÓ: VÁLTOZÁSOK MENEDSZELÉSE A FELSŐOKTATÁSBAN TANULMÁNYA ALAPJÁN A BEMUTATÓT KÉSZÍTETTE SARIC DÁNIEL.
A marketingkommunikáció
8. Az eladásösztönzés.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar 2009/2010-es tanévre pótfelvételi eljárásban meghirdetett képzések.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Stratégiai emberi erőforrás gazdálkodás Hajdúnánás Város Önkormányzatánál (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a Hajdúnánási Közös.
2008. március 12. KÖZÚTI VAGYONGAZDÁLKODÁS Dr. Gáspár László kutató professzor Út- és Hídügyi Tagozat.
2004. január 27. Hallgatói szolgáltatások szerepe a felsőoktatásban Szabó Imre Diákközpont igazgató.
1. A VÁLLALKOZÁS MARKETING TEVÉKENYSÉGE
Vállalkozásmenedzsment I.
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Rendezvényszervezési technikák Mozgássérültek Budapesti Egyesülete október 5. Lurdy Ház.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
P EDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLAT RÉGEN ÉS MOST Készítette: Szabó Katalin Konzulens: Dr. Simonics István egyetemi docens 2016.
1 Szervezet és minőség 2. előadás 1. 2 Az előadás tartalmi elemei Alapfogalmak A minőségfejlesztés jogszabályi háttere Minőségfejlesztési megközelítések.
A PRAXISÉPÍTÉS LEHETŐSÉGEI KISVÁROSBAN ÉS KÖRNYÉKÉN …egy kisvárosi vegyes praxis példáján.
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
Vállalkozásmenedzsment
A pr tervezés elmélete és gyakorlata I. félév
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
„ÖSSZEFOGÁSBAN AZ ÉSZAK- HEGYHÁTÉRT”- EFOP
Partnerség és együttműködés
A magyar és az osztrák szaktanácsadási rendszer összehasonlító vizsgálata a gazdálkodók körében végzett kérdőíves felmérés által VÉR ANDRÁS - CSER.
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint ADOTTSÁGOK 4. 3
A VEZETÉS FOGALMA, FUNKCIÓI
Előadás másolata:

Állatorvosi outsourcing Turóczy-Faritz Judit Praxismenedzsment Konferencia 2014.

Milyen feladatokat adhat át az állatorvos? Egyes szakmai feladatok: - szakképesítéssel vagy MÁOK vizsgával rendelkező asszisztenseknek Nem szakmai feladatok: - szakképesítéssel rendelkező és nem rendelkező asszisztenseknek egyaránt

Szakmai feladatok elsősorban rendelőben: - anamnézis felvétele, - gyógyszerkészítmények alkalmazása (pl. subcutan inj.) - mintavétel, minta előkészítés vizsgálatra, vizsgálati eljárások részfeladatai, - leletek rögzítése, - állat előkészítése egyes eljárásokhoz, - speciális vagy steril eszközök kezelése, - táplálási, tartási, nevelési tanácsadás.

Szakmai feladatok sertéstelepen: - preventív parenterális kezelések (vashiányos anaemia) - vitaminozás (per os, parenterális), gyógyszerbeadás - technológia szerű ivartalanítás, fogazás, farkkurtítás, - mintavétel (vérvétel), - beteg állatok felderítésére információgyűjtés, - nem véres ellési segélynyújtás, - műtéti segédkezés, - boncolás előkészítése (állatorvos jelenlétében) - asszisztens által végzett munkák adminisztrációja.

Szakmai feladatok szarvasmarhatelepen: - preventív per os, parenterális kezelés (vitamin) - mintavétel (vérvétel) - beteg állatok felderítésére információgyűjtés - gyógyszerbeadás, vakcinázás, tőgykezelés (állatorvos utasítására), - nem véres ellési segélynyújtás, - műtéteknél segédkezés, - csülök és lábvég ápolás, - kórboncolás előkészítése (állatorvos jelenlétében) - asszisztens által végzett munkák adminisztrációja.

Nem szakmai feladatok: - minden olyan, az általános asszisztensi munkán túlmutató kreatív feladat, amelyet egyéb végzettsége, tapasztalata vagy tehetsége alapján a praxis érdekében jól el tud végezni.

Mennyire dolgozhat önállóan az asszisztens? Szakmai feladatok: - MÁOK szakmai irányelvei alapján - munkáltatója megbízása szerint Egyéb feladatok: - munkáltatója megbízása szerint

Az asszisztensi munka felépítése és kiegészítése rendelői szakmai alapfeladatok telepi szakmai alapfeladatok adminisztrációs feladatok (mindenhez kapcsolódnak) PR marketing

PR (public relations) Fogalma: azt a tevékenységet jelenti, ahol egy cég vagy szervezet meghatározza, hogyan kommunikáljon tudatosan környezetével.

PR (public relations) - kommunikációs formák személyes kapcsolat (tulajdonosok, kollégák) kutatások, felmérések (piac) online kommunikáció (interaktív) közösségi média (közösségi oldalak) konferencia (kiállítások, továbbképzések) vendéglátás (meghívások, bemutatók) szponzorálás (kiállítások, továbbképzések)

Marketing Fogalma röviden: a cég piacra lépéséhez és helyzetének fenntartásához, megerősítéséhez, majd minél jobb pozíciójának eléréséhez elvégzett feladatok és tevékenységek összessége.

Marketing - piacfigyelés (esetleg piacelemzés) - reklám (szolgáltatás megismertetése) - árak kialakítása (figyelemfelhívás)

A döntést mindkét területen a vezetőség hozza, a végrehajtásban mindenkinek részt kell vennie. Ideális megoldás: a tervezésben is és a végrehajtásban is szoros együttműködés a vezetőség és a beosztottak között.

Eredménymérés Fogyasztói elégedettség mérésével: közvetlen visszajelzés közvetett visszajelzés forgalmi adatok hosszú távú gazdasági megtérülés

Asszisztens és praxisfejlesztés - szoros együttműködés a vezetőséggel, - színvonalas szakmai munka, - aktív részvétel az adminisztrációs, PR, és marketing feladatok tervezésében és végrehajtásában, - folyamatos eredménykövetés, - állandó megújulás.

Köszönöm a figyelmet!