Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, 2014. szeptember 3.Készítette: Barota László.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Magyarországon új sportként, minél szélesebb körben megismertetni az általunk oly szeretett játékot. Olyan környezetet teremteni, ahol harmonikus közösségben.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Személyes márka kommunikációja
Szponzoráció.
Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
A szponzorálás.
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
2010. November Universal Music A zene, ahogyan még nem gondoltál rá Avagy zeneáruház áruház nélkül November 25. Benda Gergely – Ügyvezető igazgató,
Eurosport Média ajánlat 2014.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
A PR eszközei. Az elmúlt évtizedben a csúcstechnológia három fontos területén, a számítástechnikában, a távközlésben és tömegkommunikációban végbement.
Budapest, február 18. Hol és hogyan hirdessünk szűrőprogramot? - ami bevált, és ami nem…,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Reklámeszközök, reklámhordozók
SzponzorációSzponzoráció. MIÉRT ÉRDEMES A BSI-T VÁLASZTANI A BSI Magyarország piacvezető sportrendezvény szervező cége. Évente eseményt szervezünk,
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
KISALFÖLD VÁGTA A KISTÉRSÉG ÖSSZEFOGÁSÁÉRT KISALFÖLD VÁGTA A NEMZETI VÁGTA ELŐFUTAMA SZPONZORI CSOMAGOK - MEGJELENÉSI LEHETŐSÉGEK.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Kommunikációs Főosztály
DPR kommunikáció alapelvei
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
A Kormány és az MLSZ egyaránt elkötelezte magát, a magyar futball reformja mellett, melynek kiemelt része a labdarúgás és az MLSZ társadalmisítása. Az.
Reklám.
A kommunikációs mix elemei
GERILLA-MARKETING.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
ATL - mit hirdessünk és hol?
DPR kommunikáció lehetőségei
Kovács Zsolt 1 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM Karrier és Öregdiák Iroda.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
Digitális világ – interaktív táblán
Zöldszemlélet minden napra avagy a Térségi Hulladék- Gazdálkodási Kft
Sponsorare necesse est
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Kommunikáció a Vincés Családban Készítette: Sz ű cs Péter.
Tóth Zoltán MDSZ alelnök - Stratégiai Bizottság elnöke.
Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.
UniTech online mérnökverseny
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
BEMUTATKOZÓ. A SZAKKOLLÉGIUMRÓL A KommON 2012-ben alakult a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen, elődszervezetei, a Mesterhallgatók Tanszéki.
ELMONDJUK TÖRTÉNETÉT BEMUTATKOZIK A PREMIER KOMMUNIKÁCIÓS IRODA.
Tegyünk Egészségünk Színvonaláért Alapítvány Civil vélemény Dr. Kovács Gabriella Igazgató, TESZ Alapítvány február.
Az egyetemi sport eladhatósága, mi kelti fel a cégek érdeklődését? Debrecen, szeptember 3.Készítette: Maszlavér Gábor.
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
Juventus általános prezentáció.
Meggyőzés, kommunikációs eszközök, elégedettségmérés Tóth Gyula Energia Klub PR, kommunikáció
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Magyar Egyetemi - Főiskolai Országos Bajnokság Döntők.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Márkaépítés 2015 konferencia Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Az online marketing legújabb generációja
Zöld szervezetek és az Est Media Group közös kiadványa
Partnerség és együttműködés
TÁMOP az OSZK-ban A nemzeti könyvtár az élethosszig tartó tanulásért országos és intézményi fejlesztések a tanulás szolgálatában az állományok hozzáférhetőségének.
Duális képzés a Széchenyi István Egyetemen
Előadás másolata:

Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László

Kikhez szólunk? Magyar felsőoktatási hallgatók Jellemzően éves fiatalok Fogyasztói szokásaik kialakulóban vannak (nagy részük nyitott az új dolgokra) Elérésük erősen online centrikus

Mozgósítás eszközei Sport szervezők (irodák, egyesületek, stb.) Személyek (kulcsemberek, véleményvezérek) Rendezvények Kommunikációs kampányok (marketing, PR)

Kampányok és rendezvények Miért? Az „intézmény falain” belüli ajánlatokra, eseményekre, hírekre, márkákra hatványozottan fogékonyabbak, mert jobban magukénak érzik, könnyebb megszólítani őket. Külön felsőoktatási kommunikációval markánsan erősíthető az ismertség növelés, márkaépítés, lojalitás.

Kampányeszközök

1.Reklám 2.Egyéb marketing 3.PR/sajtó 4.Esemény

Csatornák

1. Reklám Nyomtatott reklámhordozók: -Plakát -Szórólap -Matrica -Megállító tábla, molinó, belógó, kilincsakasztó, stb. Print hirdetés felsőoktatási médiumokban

1. Reklám Online hirdetés: -Felsőoktatási weboldalakon display hirdetés -Felsőoktatáshoz kapcsolható közösségi médiumok (intézményi, klub, eseményoldalak, csoportok, fotó-video tartalmak megosztásához alkalmas közösségi csatornák) -Hírlevelek -Tanulmányi rendszerek (Neptun)

2. Egyéb marketingcsatornák Kereszt-promóció (hasonló célcsoportot megcélzó partnerekkel) Külföldi hallgatók online csatornái Szponzorok felületein való megjelenés, tartalom Gerillamarketing akciók (bicikli túra népszerűsítéséhez kollégiumban szobabicikli verseny)

3. PR Célja: tartalmat ad, jó hírnevet, reputációt céloz meg, bizalmat gerjeszt -Print-online intézményi médiumok (pl. interjú, kedvcsináló anyagok…) -Online közösségi oldalak (pl. szavazás, nyereményjátékkal összekapcsolva) -Online hírlevelek

4. Események -Kapcsolatápolásra, információ megosztásra szolgáló „belső” rendezvények -Szezonális események (pl. beiratkozásnál előadások, kari napok, bemutatók, népszerűsítő események) adatbázis építési lehetőséggel

Köszönöm a figyelmet! Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László