Ütközés detektálás Ács Zsombor
Billiárdasztal billiárd fizikája tökéletesen rugalmas ütközések kinetikai energiák az ütközések után megmaradnak ütközés vizsgálata 2D-ben a golyók legfontosabb attribútumai: középpont koordinátái sebesség haladási irány / szög 1. ütközés detektálása 2. ütközésre adott válasz golyók attribútumainak megváltoztatása
Golyó vs. Perem legegyszerűbb eset, azonos sebességgel folytatja az útját
Golyó vs. Golyó ütközés detektálás súrlódásmentes ütközés golyók középpontjainak távolsága < 2 * r ütközés detektálás mozgó és álló golyók között mozgó golyók között súrlódásmentes ütközés a golyók tömege azonos, de a sebesség eltérő lehet lendületmegmaradás törvénye energiamegmaradás törvénye
Golyó vs. Golyó Komponensek cseréje
Előreszámolás golyókövetéses kameramozgáshoz az ütközés utáni közvetlen állapot az ütközés után 15 frame-el jelzés az ütközés előtt 30 frame-el
Egyéb lyukba esés súrlódás „tűrésidő” golyók megfelelő forgatása guruláskor lassulás „tűrésidő”
Köszönöm a figyelmet!