8+2 TIPP a tuti hírlevélért!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ez a Tantra Indiából érkezett.. Mindegy, hogy babonás vagy-e vagy sem, érdemes elolvasnod. Ez egy nepáli Tantra Totem és szerencsét hoz. Négy nappal azután,
Advertisements

Jó Karma Ez egy jó kis olvasmány, de rövid! Élvezd! A Dalai Láma üzenete a világ számára 2012-ra. Mindössze néhány percig tart elolvasni és végiggondolni!
A SZERETET - HIMNUSZA IDÉZET PÁL APOSTOLNAK A KORINTUSIAKHOZ ÍRT 1.LEVELÉBŐL.
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Mit tennél, ha minden egyes alkalommal, amikor szerelmes leszel valakibe el kell tőle búcsúznod?
8 Klikkelj az egérrel!.
Gyermeked kérései
Feltehetek egy kérdést?
Sikeres emberek.
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
Kis Angyalkák.
Közösségi oldalak használata
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
„Avagy mit illik tudni róla, mielőtt bedőlünk neki”
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
Pénz a cipődben: Gyémánt Kard Technika
Gondolatok a barátságról
Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején
Bármilyen hülyeségnek tűnik, de működik. Próbáljátok ki!
It Italo Santelli Gerevics Aladár It Ha van egy leírt célod, ne azon aggódj, hogy hogyan éred el. Dolgozz rajta és a tudatalattid szállítja a megoldást.
Nem számít!. Nem számít! Lezárás Lényegi Részei HATÁRIDŐ BEMUTATKOZÁS JÓ STRATÉGIA, ÉS TAKTIKA TERMÉKLÉTRA KIFOGÁSKEZELÉS.
Tedd fel a kérdést magadnak: Miután elolvastad a levelet!!!
Készítette: a Dalai Láma
Küldd el ezt a szívet mindazoknak, akiket nem szeretnél elveszíteni 2009-ben, nekem is, amennyiben nem akarsz elveszíteni. Sorolj fel 12-t közülük! Lássuk.
 Klikkelj az egérrel! :20:48
Két magzat beszélget az anyja hasában …
Tibeti személyiségteszt
Üzleti közösségekhez tartozás Magyar Vállalkozók Üzleti Köre
Szeretettel köszöntöm az Etikus cégek üzleti fórumán megjelenteket!
Na ne …  gondolhatná de ez nem vicc ! Nézzen be hozzánk !
A GYŐZTES.
Tudod, hogy ki vagyok én? Manuel et musical Soy alguien con quien convives a diario Én vagyok az, akivel Te nap mint nap együtt vagy.
Gabriel Garcia Márquez: 13 jó tanács az élethez
Mit tennél, ha minden egyes alkalommal, amikor szerelmes leszel valakibe... el kellene tőle búcsúznod?
Igen. Igen Valóra válik a régi álom, Te leszel a hűséges párom Valóra válik a régi álom, Te leszel a hűséges párom. Mondj igent és tedd rá életed,
Kis Angyalkák.
Olvasd lassan és csendben!.
Vajon mit gondol Rólam az Isten?
♫ Hangszóró szükséges ♫ Hangszóró szükséges Az oldalak kattintásra haladnak tovább. Copyright © 2008 Tommy's Window. All Rights Reserved David Brandt.
JÓ REGGELT !.
Egyik évben legjobb barátok lehettek,
BARÁTSÁG KARKÖTŐ.
Kedves Fiam ....
Mit tennél, ha te is ilyen helyzetben élnél, mint a képeken látható gyerekek és felnőttek? Gondolkozz el ebben a pár percben, hogy te milyen szerencsés.
A DÖNTÉSHOZATAL METODIKÁJA.
3 WAY TENNIVALÓK 7 PONTBAN
Versenyelőny az informatika segítségével! Előadó: Dimitrova Dessislava Ügyvezető, Alphasonic Kft Október 8.
JÓ REGGELT !.
Olvasd lassan és csendben!
Isten mondta.
Az én kedves barátimnak
mint ami mások szerint szükséges!
Személyiségteszt.
Valószínűleg nem jön elhinni, de 100%-ig igaz.
Konkrét ügyfélkezelési technikák, gyakorlatok egy cég életében
LÁSSUK CSAK: LÁSSUK CSAK: milyen is az milyen is az ideális nŐ ??? ideális nŐ ???
Meg fogom mutatni Neked hogyan élj, hogyan legyél kiegyensúlyozott
A munkavállaló kívánságlistája a munkáltató felé:
Szeretettel köszöntöm Önt Némethi Erika december 26.
Van egy rossz hírem, máshogy nem megy!
Milyen szép a világ Készítette: Süni.
Okos kütyük a mindennapi életünkben 
Tedd fel a kérdést magadnak: Elfussak ? Miután elolvastad a levelet!!!
DISCOVER WELLSTAR A HELYES TELEFONÁLÁS. HOGYAN TELEFONÁLOK HELYESEN? NEVESSEN, ÉS ŐRIZZE MEG NYUGALMÁT FIGYELJEN TESTTARTÁSÁRA, KONCENTRÁLJON ÜGYELJEN.
Az INFORMATIKA nem költség, hanem TERMELŐESZKÖZ!
Jagodics Rita – kereskedelmi marketing szakértő GYŰJTS TÖBB VEVŐT ÉS PÉNZT KIVÁLÓ REKLÁMSZÖVEGGEL!
I-091.
AZ ÜGYFÉL ELÉGEDETTSÉG MÉRÉSÉT?
Előadás másolata:

8+2 TIPP a tuti hírlevélért! Előadó: Dimitrova Dessislava Ügyvezető, Alphasonic Kft. 2014. December 16. www.alphasonic.hu

Milyen a jó hírlevél, amit TE is szívesen olvasol? A hírlevél NE a reklámozásról, NE az árlistákról és NE az akcióidról szóljon!

Egy jó hírlevél, amit szívesen olvasok el MAPEI hírlevele

Miért iratkozunk fel egy hírlevélre? -  mert érdekeseknek tartjuk a szakértő vagy cég posztjait mert még nem tudjuk megvegyük-e a terméket, igénybe vegyük-e az adott cég szolgáltatásait mert még információt kell gyűjtenünk mert még nem tudjuk megengedni, hogy megvegyük a terméket

Mit tegyünk? Ne eladó legyél, hanem a célpiacod érdekvédelmi képviselője, szakértője! Kit szeretnek az emberek? Aki önzetlenül és bérmentve segít nekik, ott van és bizalommal lehet fordulni hozzá.

Miért tegyük? A hűséges olvasóid: Mert TE leszel az iparágad szakértője! A termékről, szolgáltatásról TE és a te céged fog eszükbe jutni, rád gondolnak, ha vásárlásra szánják magukat. A hűséges olvasóid: - megbíznak benned, - nem szokásuk alkudozni, nem félnek, hogy becsapod őket, - hisznek neked és kinyílik a pénztárcájuk, tovább ajánlanak Téged!

8+2 tipp a tuti hírlevélért! 1. PROBLÉMA / VÁGY Mi az, amire igazából vágyik a vevő? Mi az, ami miatt ideges, feszült, ami miatt aggódik? Ha erről írsz, akkor garantáltan figyelni fog a feliratkozód! Mert ki az, akit nem érdekel mit tegyen, hogy kezelje gondjait?

Példa Saját hírlevél példa

8+2 tipp a tuti hírlevélért! 2. Ki a vevő és ki NEM vevő? Meglepő, de igaz! Ha tudod, hogy kihez akarsz szólni, kihez nem, és ezt alkalmazod is, akkor sokkal hatásosabb lesz a hírleveled. Te sem szereted, ha úgy érzed nem rólad beszélnek, Ugye?

8+2 tipp a tuti hírlevélért! 3. Az ígéret Itt írd le mi az az eredmény, amit nálad el lehet érni, ha a termékedet használja, adj referenciákat azokról, akik téged választottak és jól jártak. De persze írd le, kinek NEM fogsz tudni segíteni! Idézet: Magánpénzügyi akadémia hírleveléből: „ 2014-ben leginkább azokat fogjuk segíteni, akik maguk is tesznek magukért. Akik nem sajnálnak 25 percet egy héten arra, hogy tanuljanak. Akik készek tanulni a hibáikból és építkezni rá.”

8+2 tipp a tuti hírlevélért! 4. A megoldás Mi az, amit kínálsz és miért megoldás az ügyfél jelöltnek és kinek NEM szól az ajánlat?

8+2 tipp a tuti hírlevélért! 5. A többi lehetőség kiiktatása Írd össze milyen más lehetőségei vannak a vevődnek és ezek miben mások (jobbak, rosszabbak) az ő problémája megoldásában. Segíts neki dönteni!

8+2 tipp a tuti hírlevélért! 6. Kifogások kezelése Írd egy listát azokról a kifogásokról, amelyeket az ügyfeleid szoktak mondani mielőtt tőled vesznek, veled szerződnek és válaszold meg!

8+2 tipp a tuti hírlevélért! 7. Garancia Itt írd le, hogy milyen garanciával tudod csökkenteni a vevőd kockázatát!

8+2 tipp a tuti hírlevélért! 8. Ösztönzés A vevőd majdnem téged választott, „csorog a nyála”, de… lehet még sem? Na így csapj le rá: - egy ajándék vagy kiegészítő szolgáltatás ingyen vagy netán kedvezmény?

8+2 tipp a tuti hírlevélért! 9. Sürgetés: Add minél szorosabb határidőt + limitáld a hozzáférést! Idézet: Docugroup hírlevél: „Szeretnénk felhívni szíves figyelmét, hogy korlátozott számú kiállítóhely áll rendelkezésre. A sorrendet a jelentkezési idő határozza meg. Jelentkezési határidő: 2014. okt.14.”

8+2 tipp a tuti hírlevélért! 10. Instrukció Legyen egyértelmű és világos mit kell tennie a vevődnek, hogy éljen ezzel a szuper lehetőséggel, amit kínálsz! Mert most épp a „Megrendelem” gombon van a keze, segíts neki! Idézet: OMA hírlevélből: „Jelentkezz a szemináriumra még MA, és a képzésen a jegyzet mellé most kapsz egy ellenőrző listát is, ami hazavihetsz és segít végigvezetni Téged a helyes úton!  OMA.HU/KOSZ „

Ha ezeket teszed, milyen eredményre számíthatsz? ÉS MI LESZ AZ EREDMÉNY? Ha ezeket teszed, milyen eredményre számíthatsz? - Folyamatos kommunikáció = a célpiacod tudatában vagy. - Ha elmagyarázod, miért drága egy termék, akaratlanul is rábeszéled a potenciális vevőket a drágább termék megvásárlására. - Hasznos információkat adsz = az emberek bizalmukba fogadnak téged. - Már maga az ügyfél is ismerni fogja a termékedet, nem kell „rábeszélni” .  

Dimitrova Dessislava, tel: 20/927-1101 Sok sikert kívánok! Dimitrova Dessislava, tel: 20/927-1101 dessi@alphasonic.hu