Járóbetegellátás 2011. november. Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Állattartás mindenkinek. Mi a probléma? • Nagyon fontos lenne állatot tartani, mivel – Több, mint 2 millió kutya van Magyarországon – Ez előfutára lehet.
Advertisements

Oxyologia és sürgősségi orvostan II.
A betegségbiztosítás, mint adómentes juttatási elem
Egynapos sebészetek Pest megyében
Digitális képalkotás szükségletei:
Szülői elégedettség mérés eredménye
Adómentes juttatási elemek – Vállalati öngondoskodás
Korszerű beteghívó- és multimédiás rendszer a Margit Kórházban
Egy történet, amelyről érdemes elgondolkozni!
Egészségügy a beteg szemszögéből Jogszabályi útmutató.
Fekvőbeteg ellátás november. Hányadik alkalommal veszi igénybe az ellátást? %
BUDAI KÖZÉPISKOLA BUDAI KÖZÉPISKOLA.
A Mobil Orvosi Segélyhely (MOS)
Járóbetegellátás november. Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
Alternatív szülési formák
Készítette: Himber Dorottya Juhász Ágnes Majoros Ágnes
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
Velünk egy jobb világért! II. Országos Módszertani Konferencia Beszámoló az elmúlt 1 év Munkájáról.
Pest Megyei Orvosnapok 2006 Hogyan lássam el a beteget? Járó-, vagy fekvőbetegként? Dr. Domján Gyula.
Legújabb adómentes juttatási elemek: betegségbiztosítás!
Hogyan legyünk jó tanulók?
Családi vállalkozások - prezentáció
Az inspektor A gyártás részletes és kollegiális felügyelete.
,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Felnőttképzés jelentőssége az egészségügyi szakdolgozóknál.
Vényköteles gyógyszerek expediálásakor végzendő betegoktatás
Titokzatos vásárlók.
Az érdi mammográfiás szakrendelés egy éve
A Deák Ferenc Megyei és Városi Könyvtár - mint fogadó intézmény -
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
„Mércénk az ember”. A partneri elégedettségi felmérés célja: hogy lássuk a kiértékelt adatok alapján, mely területeken kell javítanunk az együttműködést.
Szakkönyvtári teljesítménymérés Hegyközi Ilona - Fazokas Eszter Székesfehérvár május 8.
Egészségügy a beteg szemszögéből Jogszabályi útmutató
Egészségügy a beteg szemszögéből Jogszabályi útmutató.
ADATVÉDELMI OKTATÁS
Bernáth Leila Bizderi Melinda Kolonics Melinda Tujner Viktória
Akkermann Róbert Hoffbauer Márk Logó Róbert Molnár Nagy Dániel
TANULÓI KÉRDŐÍV Az intézményi minőségfejlesztés keretében án kitöltött tanulói kérdőívek kiértékelése.
Radiológiai és UH diagnosztikai Osztály
ISO GONDOLKODÁS ELÉGEDETT-E A BETEG?  DR.TAKÁCS EMERENCIA.
Házi dolgozat szolgáltatásmarketing mystery shopping máv
2014. augusztus 20. Új kialakítási koncepció augusztus 20.2 A postabolt elhelyezésével és belső elrendezésével kapcsolatos levárások Egyfelől legyen.
Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat Közhasznú Alapítvány.
A gyógyulás üzlet? Mit hoznak Önnek az üzleti biztosítók? Halálbiztos egészségügyet?
Járóbetegellátás november. Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
Járóbetegellátás november. Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
Fogászati ellátás november Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
DIAGNOSZTIKAI ALAPISMERETEK
Adómentes juttatási elemek: egészségbiztosítás
KÖBE. Ahol a balesetmegelőzés is KÖTELEZŐ. Tudatos Vezetők Klubja.
Mit gondol, okoz-e jelentős hatáscsökkenést, ha kimarad néha a gyógyszer bevétele? (százalékos megoszlás)
A sürgősségi osztály indításával és működtetésével nyert tapasztalataink. CSMEK Hódmezővásárhely - Makó Dr. Lóczi Gerda.
Fekvőbeteg ellátás november. Hányadik alkalommal veszi igénybe az ellátást? %
Mountain of China Tudjuk…. - miért nem teszünk róla ?
Fekvőbeteg ellátás november. Hányadik alkalommal veszi igénybe az ellátást? %
Sikeres várólista csökkentés! Miért vár több beteg? Dr Zétényi Ágnes, dr Csiba Gábor Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Kórház és Egyetemi Oktatókórház.
2015.május 14.. A kérdőív elkészítésének a célja A szoftvert használók mindennapos problémáinak bemutatása A jelenlegi helyzet javítása a felmérés alapján.
A munkavégzéssel kapcsolatos legfontosabb munkavédelmi ismeretek
1 Egészség, biztosítás... Hidvégi Áron közvélemény- és piackutatási igazgató.
Diverzifikáció az állatorvosi praxisban EGERSZEGI PÉTER, SEREGI ANTAL.
Célja A minősítés célja a közalkalmazott munkaköri feladatai ellátásának megítélése, az ezt befolyásoló ismeretek, képességek, személyi tulajdonságok.
5. Országos IC/BPS betegtalálkozó
Kiss Zsolt mb. főigazgató-helyettes
MTA Hungary Naptár alapú Orvoskereső Program
Járóbeteg szakellátás: Status quo vagy továbblépés?
Az új rendelő és a projekt előnyei az orvos szemével
Szív az életért 1. Rész: Bevezető Klikk a folytatáshoz!
Közbiztonság Budapesten Budapesti adatok
Debreceni Egyetem Kenézy Gyula Egyetemi Kórház
Adómentes juttatás 2019-ben? Igenis létezik!
A kutatás etikai vonatkozásai
Előadás másolata:

Járóbetegellátás november

Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya

Hogyan került a rendelőintézetbe?

Érzékeli-e a betegfogadási lista előnyeit? %

Figyelembe vették-e az igényeit az előjegyzéskor? %

Az előjegyzési időpontban elkezdték-e az ellátását? %

Tájékoztatták-e a késedelem okáról? %

Mennyit kellett várnia az előjegyzési időpontjához képest? %

A betegfelvételi irodán elegendő információt kaptt-e a szakrendelés helyéről, az ellátás körüli teendőkről (behívás, korábbi betegdokumentáció, stb…) ? %

Rendelők tisztasága %

Várók, folyosók tisztasága %

Mellékhelyiségek tisztasága %

Mennyire elégedett az orvosi ellátással? %

A vizsgálat közben, ill. az orvossal történő megbeszélés alatt volt-e zavaró körülmény? %

A vizsgálatot követően megfelelő tájékoztatást kapott-e a betegségéről? %

A vizsgálatot követően kapott-e írásos véleményt (ambuláns lap, lelet)? %

Elegendő információt tartalmazott-e az ambuláns lap, lelet az Ön számára? %

Mennyire elégedett az asszisztensekkel? %

Mióta jár a rendelőintézetbe? %

Tapasztalt-e javulást az ellátás színvonalában? %

Tapasztalt-e javulást az épületen? %

Tapasztalt-e javulást az ellátás szervezésében? %

Elégedett-e a rendelési idők beosztásával? %

Összességében elégedett-e a Rendelőintézettel? %

Ajánlaná-e a Rendelőintézetünket? %

Észrevételek, hiányosságok, javaslatok BUDAPEST 30 beteg a tavalyi évhez hasonlóan a ruhatárat hiányolta. 2 betegnek hiányzik a baleseti sebészet. A betegfelvételen lassan halad a sorszám. 3 betegnek hiányzik a parkoló. Kevés a délutáni rendelés, nem lehet mindig szabadságot kivenni. Udvarias kezelést várnának. A gyógytornaterem felszereltsége szegényes. Rtg. th miatt más kórházba kell menni. Hiányzik egy endokrinológus. Olcsóbb büfét szeretnének. Valószínű, hogy a szolgáltatások számát bővíteni lehetne. A betegfelvételi irodán jelenthesse a beteg, hogy rosszul van, nincs időpontja, és akkor soron kívül fogadják kellemetlen élményként jelölték meg azt, amikor a számítógépes rendszer leáll. a csontsűrűség mérés fizetős és nem szervezett Hiányolják a szájsebészetet. Nem rendelnek az orvosok minden nap. Késő délután kevés helyen van rendelés. Vissza kellene adni a Máv-hoz az intézetet, ez mind a betegeknek, mind a személyzet részére erkölcsi elégtétel lenne. A folyosók télen hidegek, nyáron levegőtlenek. A folyosók és a mosdók felújításra szorulnak. Folyosó szellőztetése és fűtési javítása. A gyógyszertár állandó nyilvántartása A vizsgálatot (uh) követően más helységben folytatják a vizsgálatot ( 2x levetkőzés).Egyes területeken sok az adminisztráció, így kevesebb jut a betegekre. Messze a troli megálló, parkolási nehézség.

Észrevételek, hiányosságok, javaslatok DEBRECEN „Köszönet a korrekt ellátásért”. Néhányan a laboratórium dolgozóit és a gyógytornászt emelték ki. Legtöbben a büfét hiányolták. A parkolót is emlegették, de annak megújítása épp most van folyamatban. Fő panaszként a WC-k állapotát hozták fel, aminek felújítása terveink szerint jövő évben kerülne sorra. Egy- két megjegyzést kaptunk a számítógépes rendszer hibáit illetően.

Észrevételek, hiányosságok, javaslatok MISKOLC A betegek javasolják az étkezési lehetőség biztosítását (büfé) Javasolják a parkolási lehetőségek bővítését, mozgáskorlátozott parkolók bővítését A várakozási idők csökkentésére lenne szükség Javasolják, hogy több délutáni rendelés legyen az intézetben Javasolják az előjegyzési időpontok pontosabb betartását Néhány beteg hiányolja a televíziós, és rádiós szolgáltatást Javasolják a bejárathoz vezető lépcső felújítását és megnyitását Általános megelégedettség övezte munkánkat. Onkológia Két hónapja jöttem először a Rendelőintézetbe, az előírt vizsgálatot és kezeléseket megkaptam A masszírozásra nagyon sokat kell várni. Ezt megelőzően a Reuma rendelésre is A gyógymasszázsra sokat kell várni A büfét és az újságost hiányolom. Csontritkulás vizsgálat Ivóvíz a betegek részére

Észrevételek, hiányosságok, javaslatok PÉCS 13 beteg hiányol valamilyen szolgáltatást a rendelőintézetben. Ezek közül 2 beteg akkupunkturás kezelést, 1 beteg mammographiát hiányol, 1 beteg pakolási lehetőséget, 2 beteg szebb berendezést, 1 beteg büfét, 1 beteg tiszteletet az orvos részéről, 2 beteg a renoválás befejezését, 1 beteg a várakozási idő csökkentését, 1 beteg internetes előjegyzést, 1 beteg a külsős labor beutalók elfogadását kérte. 5 beteg írta, hogy nem hiányol semmit. 104 betegnek nem volt kellemetlen élménye az Intézetünkben, 4 beteg nyilatkozott negatívan a Rendelőintézetről, egynek a parkolás és az időpont miatt, két betegnél elmaradt a rendelés, egy pedig nem a megfelelő választ kapta az ott létére.

Észrevételek, hiányosságok, javaslatok SZEGED Kávé automata Szelektív a vérvétel lehetősége Kardiológiai szakrendelés bővítését, az orvosok helyettesítés Az igénybevettek közül nem Nagyon sokára adnak időpontot Több időt szeretne eltölteni egy rendelésen Minden tökéletes Nagyon sokrétű így is Az újszegedi nem körzetes betegek laborvizsgálatát Ruhatárat hiányolom, mindenhova cipelnem kell a kabátom Vizes ballonhoz nincsen pohár Gyermekrendelő Eü. dolgozó létemre előnyt szeretnék Nehezen hívható Telefonos bejelentkezés egyszerűsítése, a net-et még nem próbáltam Traumatológia Kevés a délutáni rendelés a rendelőben, pedig a ház nyitva van. 4 óra után alig található orvos a rendelőben Kerekes székes lévén a hátsó ajtón nehézkes a bejutás, csak segítséggel. Az első ajtón egyáltalán nem tudok bejutni A várakozási idő alatt jó lenne olvasni, napilapot nemcsak reklámot. Frisset nem 2 hónaposat Ahol többen várakoznak, oda LCD Tv valamilyen kulturális vagy humoros műsorral, reklámmal. Még új beteg vagyok, nincs még tapasztalatom Ingyenes sűrgősségi időpontok kiadását, hisz ha fizetősre van, akkor miért 2-3 hónapos időpontokat adnak? A WC-kben gyakran nincs szappan, papírtörlő.

Észrevételek, hiányosságok, javaslatok SZOMBATHELY Ha előjegyzéssel jelentkezem a szakorvosi vizsgálatra akkor beutaló nélkül fogadjanak,mint rendszeresen visszarendelt beteget Az asszisztensek a rendelés ideje alatt ne mászkáljanak ki-be a rendelésen. (Pl. nőgyógyászat) kopogás nélkül és bunkó módon!!! Kerékpártárolót is jó lenne kialakítani. Köszönöm a gyors és önzetlen munkájukat. Az ami nem jó, hogy külön kell kérni (30 napon belül beutalót (ortopédia, reuma stb.) akkor is ha visszatérő a probléma ugyanoda. A város szinte egyetlen rendelőjében sem biztosított az orvos-beteg négyszemközti kapcsolat, amely a bizalmat tovább javíthatná. A parkolási gondon kéne javítani Mindenki segítőkész Az előjegyzési időpontok pontos betartása A reumatológián kell sokat várni Nagyon kedvesek az asszisztensek. Kaphatnának plusz juttatást a kedvességért. Az egyetlen gondom a hosszú várólista kb. 2 hónapja kértem az időpontot, és ez más szakrendelésen is így van. Csak a MÁV-osokat fogadnák, mert már mindenki ideszokott. Nagyon kedves volt mindenki, máskor is szívesen jövök a rendelőbe. Bár minden eü. Intézményben ilyen ellátás, kiszolgálás lenne. Köszönettel.