CSR ISMERETTÉRKÉP
Munkahely Közösség Környezetvédelem Piaci környezet Üzleti Etika Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása
Munkahely Közösség Környezetvédelem Piaci környezet ÜzletiEtika
Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása Bevezetés a CSR-ba Mit értünk Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása alatt Definíció Önkéntes Jelleg Fenntartható Fejlődés Profit Hosszú távú Üzleti Stratégia Érintettek Feltérképezése és Kötelezettségvállalása Miért? Okok / Motivációk Hasznok / Előnyök Akadályok / Gátak CSR Fő Területei Üzleti EtikaMunkahely KörnyezetvédelemPiaci környezet Közösség ÜzletiEtikaKK PM
Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása Üzleti Etika Normák és Értékek Küldetés Meghatározás Vezetési Kódex Etikai Kódex Vállalati vezetés Üzleti Etika KK PM
Munkahely Humán Erőforrás Vezetés Munkahelyi Egészség és Biztonság Alkalmazkodás a változásokhoz Jó munkahelyi politika előnyei Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása Üzleti Etika KK PM Munkahely
Környezetvédelem 1. Környezetre Káros Hulladék Minimalizálása 2. Szennyezés Megakadályozása 3. Természeti Kincsek Takarékos Felhasználása 4. Környezetvédelem Támogatásának Eszközei 5. Törvények, Szabályozások 6. Közvélemény 7. Résztvevők saját helyzete Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása Üzleti Etika KK PM Környezetvédelem
Piaci környezet Fogyasztói viselkedés / Márka Fenntarthatóság Kapcsolat a beszállítókkal és üzleti partnerekkel Termék életciklus Hozzáférhetőség Felelős Marketing Ügyhöz-kötött Marketing Társadalmi és környezeti címkék és díjak Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása ÜzletiEtikaKK PM Piaci környezet
Közösség Érdekeltek Párbeszéde Közösségi Szerepvállalás Testületi Önkéntes Szerepvállalás és Szponzorálás Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása ÜzletiEtikaKK PM Közöség