Levelező képzés Beiratkozás 2013. szeptember 30..

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tájékoztatás a szakmai programok megvalósításáról június 26. BARTÓK TAMÁSNÉ.
Advertisements

A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntekSzombatVasárnap Január 2006.
Alapképzések a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
Felsőoktatási menedzsment MA Felsőoktatás Nyilvánossága Konferencia november 17. dr. Princzinger Péter.
KKK-k elemzése, különös tekintettel a műszaki területre Borsa Judit Halász Gábor Jobbágy Ákos.
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
Szakirányválasztás gazdaságinformatikai
A statisztika alkalmazása különféle tudományterületeken I. Közgazdaságtan és gazdálkodástudomány Kovács Péter.
Medvéné Dr. Szabad Katalin Dr. Zimányi Krisztina
Készítette: Pápai Zsolt Lex Ákos Kiss Gábor Borbély Csaba
A MAGYAR LOGISZTIKAI EGYESÜLET OKTATÁSI TEVÉKENYSÉGE
NAPII. - mikrogazdaság Jobbágy Valér GKM. Iránymutatások - mikrogazdaság Tudással és innovációval a növekedésért 7. A K+F célú beruházások növelése és.
Szent István Egyetem Gépészmérnöki Kar Településüzemeltető Szakirányú továbbképzési szak /szakmérnöki képzés/
Mérnökképzés a XXI. század elején Jobbágy Ákos oktatási igazgató BME.
ELTE, matematika alapszak
A bolognai folyamat – Párizs: Sorbonne-i Nyilatkozat Franciaország, Egyesült Királyság, Olaszország, Németország  hallgatói és oktatói mobilitás.
Kalmár László  Informatikai Tanszékcsoport, Főépület 2000-nél több informatikus hallgató.
Vállalati EEM. Vezetési orientációk változása Termelés Értékesítés Marketing Stratégia Minőség Emberi tőke Tudástőke idő.
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
A GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR FELADAT- ÉS STRUKTURÁLIS RENDSZERE Szerkesztette: © Dr. Szilágyi Tivadar, KARI TANÁCS KARI TANÁCS TÁRSADALMI.
A GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR K+F PÁLYÁZATI RENDSZERE Szerkesztette: © Dr. Szilágyi Tivadar, KARI TANÁCS KARI TANÁCS DÉKÁN Nemzetközi.
Benedek András – BME GTK APPI A Bolognai Folyamat hatása a szakmai pedagógusképzésre Budapest, október 25.
JANUÁR
„Felsőoktatás új utakon” Fejlesztési célok és források a felsőoktatásban november 28. Budapest.
Biomérnök alapszak (BSc)
FRANCIA NYELV, IRODALOM ÉS KULTÚRA MESTERKÉPZÉSI SZAK.
Távmunka tanácsadói képzés a BME-n
A dráma- és színházismeret-tanár képzési és kimeneti követelményei
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Vállalati emberi erőforrás menedzsment
Az EEM helye a menedzsmentben
A KÖZGAZDASÁG-TUDOMÁNYI SZAK-TÁJÉKOZTATÁS
Partnerség a HR működésben Budapest, PSZE HR Szakmai nap Előadó: Párdányi Zsoltné humán partnerek osztályvezető.
A szakképzés helyzete Magyarországon
AGRÁRMÉRNÖKI SZAK (MSc.) NYME Mezőgazdaság- és Élelmiszertudományi Kar
A BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntekSzombatVasárnap január.
LOGISZTIKA Előadó: Dr. Fazekas Lajos Debreceni Egyetem Műszaki Kar.
Kutatás, fejlesztés és innováció az oktatásban: javaslat egy ágazati innovációs stratégiára Halász Gábor Innováció az oktatásban Szakmai konferencia.
Az E-KÖZIGAZGATÁS INFORMATIKAI STRATÉGIÁJA október 16.
Emberi Erőforrás Menedzsment Bevezetés
Mesterképzés Vállalkozásfejlesztés szak NYÍLT NAP
Környezetmérnöki szak
Vállalkozásmenedzsment I.
Budapesti Corvinus Egyetem A évi mesterszakos felvételi eljárás
MISKOLCI EGYETEM. A TUDÁS ÉS KÖZÖSSÉG CAMPUSA Dr. Bányai Tamás DUÁLIS KÉPZÉS Logisztikai mérnöki BSc Gépészmérnöki és Informatikai Kar.
NYME KTK Nyílt nap Pénzügy és számviteli BA Pénzügyes modulok MA képzésben Pénzügyi szakügyintéző FSZ Számviteli szakügyintéző FSZ Banki szakügyintéző.
1. Logisztikai menedzsment mesterképzési szak  A szak indítása: 2011  Végzettség: okleveles logisztikai menedzser  Képzési idő: 4 félév  Jelentkezési.
VÁLLALKOZÓI KOMPETENCIA-FEJLESZTÉS ALPROGRAM ELÉRT EREDMÉNYEI TÁMOP F-14/1/KONV Gazdaságtudományi Kar, 1c alprogram Projektzáró rendezvény,
Előadó: Dr. Bujdosó Zoltán A „Vállalati információs napok a duális felsőoktatási képzésekről” c. rendezvénysorozat.
2008. június 16.foglalkozási rehabilitációs képzés1 Foglalkozási rehabilitációs képzés az ELTE GYFK-n ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar.
Budapesti Corvinus Egyetem A évi mesterszakos felvételi eljárás Budapest, február 4.
Emberi erőforrások FOKSZ. FOKSZ Felsőoktatási szakképzés 4 félév 2 szakirány: személyügyi és humánpolitikai 120 kredit  90 kredit, besorolási szakon.
ÉRETTSÉGI VIZSGA A XÁNTUSBAN A XÁNTUSBAN Fehérvizi Judit közismereti igazgató helyettes.
BUDAPESTI MŰSZAKI ÉS GAZDASÁGTUDOMÁNY I EGYETEM MŰSZAKI MENEDZSER SZAK KIG Pályaválasztási Napok Papp Gabriella (KIG )
Óbudai Egyetem FENNTARTÓ Rektor Kancellár Szenátus
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
Élelmiszertudományi Kar Szakmai Konzultáció október 25.
F&B Menedzser Szakirányú Továbbképzés
Duális logisztikai menedzsment mesterképzési program
Kérdések a második zh-hoz
A Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem Szervezeti Felépítése
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
Intelligens szakosodást szolgáló intézményi fejlesztések a Budapesti Corvinus Egyetem székesfehérvári Campusán című projekt rövid bemutatása EFOP
Agrár- és Gazdaságtudományi Kar
Nappali mesterszakjaink
Hiányzó kreditek (30-60) MBA és Számvitel mesterszak
Előadás másolata:

Levelező képzés Beiratkozás szeptember 30.

Gazdálkodástudományi Kar 2. Levelezotagozat.uni-corvinus.hu

Gazdálkodástudományi Kar 3. A Közgáz Campus épületei: Főépület

Gazdálkodástudományi Kar 4. A Közgáz Campus épületei: Sóház

Gazdálkodástudományi Kar 5. A Közgáz Campus épületei: C épület

Gazdálkodástudományi Kar Levelező alapszakjaink  Gazdálkodás és menedzsment  Kereskedelem és marketing  Gazdaságinformatikus  Emberi erőforrások Vezetéstudományi Intézet Marketing és Média Intézet Informatikai Intézet Emberi Erőforrások Tanszék – K Kar

Gazdálkodástudományi Kar A levelező képzés sajátosságai Kezdés: szeptember 6. Oktatási napok: péntek délután és szombaton Bővebb órarendi információk a képzés weboldaláról tölthetők le (levelezotagozat.uni-corvinus.hu) Kevesebb kontaktóra – intenzív otthoni felkészülés GM és KM szakokon szakmai gyakorlat – a hatodik vagy a hetedik félévben

Gazdálkodástudományi Kar Oktatási napok az első évfolyamon 8. Szeptember HKSzCsPSzV Október HKSzCsPSzV November HKSzCsPSzV December HKSzCsPSzV

Gazdálkodástudományi Kar Gazdálkodás és menedzsment ■A képzés célja olyan gazdasági szakemberek képzése, akik közgazdasági, társadalomelméleti, alkalmazott gazdaságtudományi és módszertani ismereteik és szakirányú tudásuk birtokában képesek a gazdálkodó szervezetek és intézmények folyamatainak tervezésére, elemzésére, valamint a gazdálkodói, vállalkozói tevékenységek és folyamatok irányítására, szervezésére, továbbá kellő ismeretekkel rendelkeznek a képzés második ciklusban történő folytatásához. 9.

Gazdálkodástudományi Kar Gazdálkodás és menedzsment - főbb ismeretkörök ■közgazdaságtani, módszertani és üzleti alapozó ismeretek: matematika, statisztika, informatika, mikro- és makroökonómia, pénzügytan, vállalatgazdaságtan, marketing, számvitel, környezetgazdaságtan, egyéb alapozó üzleti ismeretek; ■társadalomtudományi alapismeretek: általános és gazdasági jogi ismeretek, gazdaságtörténet, szociológia, pszichológia; ■szakmai törzsanyag: vállalati pénzügyek, emberi erőforrás gazdálkodás, marketing menedzsment, vezetés és szervezés, tevékenységmenedzsment, döntési technikák, kontrolling, üzleti etika, stratégiai tervezés. 10.

Gazdálkodástudományi Kar Kereskedelem és marketing ■A képzés célja olyan gazdasági és üzleti ismeretekkel, kereskedelmi és marketing szaktudással és készségekkel rendelkező gazdasági szakemberek képzése, akik alkalmasak a különböző termékek és szolgáltatások keresletvezérelt beszerzésére és értékesítésére, kis- és középvállalatok kereskedelmi tevékenységének szervezésére és irányítására, továbbá kellő mélységű ismeretekkel rendelkeznek a képzés második ciklusban történő folytatásához. 11.

Gazdálkodástudományi Kar Kereskedelem és marketing - főbb ismeretkörök ■közgazdaságtani, módszertani és üzleti alapozó ismeretek: matematika, statisztika, informatika, mikro- és makroökonómia, pénzügytan, vállalatgazdaságtan, marketing, számvitel, környezetgazdaságtan, egyéb alapozó üzleti ismeretek; ■társadalomtudományi alapismeretek: általános és gazdasági jogi ismeretek, gazdaságtörténet, szociológia, pszichológia; ■vállalatirányítás, kereskedelem gazdaságtana, marketing menedzsment, szervezeti magatartás, vállalati pénzügyek, marketingkutatás, külkereskedelmi technikák, marketingkommunikáció, logisztika, médiagazdaságtan. 12.

Gazdálkodástudományi Kar Gazdaságinformatikus ■A képzés célja gazdaságinformatikusok képzése, akik képesek az információs társadalom feltétel- és értékrendszerében a valós üzleti folyamatok, a folyamatokban rejlő problémák megértésére és megoldására, az értékteremtő folyamatokat támogató informatikai feladatok menedzselésére, az információtechnológia korszerű lehetőségeit kihasználva a szervezetek tudásbázisának és üzleti intelligenciájának a növelésére, az infokommunikációs folyamatok és technológiák együttműködésen alapuló modellezésére, folyamatok szabályozására és tervezésére, a problémák feltárására, a problématér definiálására, alkalmazások fejlesztésére, működtetésére és a működés elvárt minőségnek megfelelő felügyeletére. 13.

Gazdálkodástudományi Kar Gazdaságinformatikus - főbb ismeretkörök ■természettudományos alapismeretek: analízis, valószínűségszámítás, statisztika, operációkutatás, matematika, számítástudomány, egyéb természettudományos ismeretek; ■gazdasági és humán ismeretek: közgazdaságtani, vállalatgazdaságtani, gazdaságtudományi, pénzügyi, jogi ismeretek, menedzsment, vezetéselmélet; ■szakmai törzsanyag: rendszertechnikai modul, szoftvertechnológia modul, információrendszer modul és differenciált szakmai ismeretek. 14.

Gazdálkodástudományi Kar Emberi erőforrások ■A képzés célja a gazdaságtudományokban jártas, módszertanilag felkészült, megfelelő szakmai és általános műveltséggel rendelkező gazdasági szakemberek képzése, akik közgazdasági, üzleti, vezetési, szociológiai, pszichológiai, politológiai, jogi és kommunikációs ismereteikre támaszkodva képesek a munkaerőpiacok elemzésére, az emberierőforrás-gazdálkodás funkcióinak ellátására, korszerű módszereinek alkalmazására, az érdekegyeztetési folyamatok koordinálására, az érintett területeken szervezési, elemzési, tervezési, döntés- előkészítési és szolgáltatási feladatok megoldására, továbbá a megszerzett ismereteik alapján alkalmasak tanulmányaik mesterképzési szakon történő folytatásához. 15.

Gazdálkodástudományi Kar Emberi erőforrások - főbb ismeretkörök ■közgazdaságtani, módszertani és üzleti alapozó ismeretek: matematikai alapok, statisztika, informatika, mikro- és makroökonómia, pénzügytan, munkagazdaságtan, vállalatgazdaságtan, vezetés és szervezés, gazdasági jog, számvitel alapjai, vállalati pénzügyek, egyéb üzleti alapozó ismeretek; ■társadalomtudományi alapismeretek: szociológia, pszichológia, politológia, jog, gazdaságtörténet, gazdaságpolitika; ■szakmai törzsanyag: munkaerő-piaci intézmények és politikák, szervezet- és munkaszociológia, munkahelyi és munkaerőpiaci képzés, munkaügyi kapcsolatok rendszere, munkajog, kompetencia- és ösztönzésmenedzsment. 16.

Gazdálkodástudományi Kar Karunk minőségi oktatást biztosít Széles tárgykínálat Kiváló oktatói gárda Saját tankönyvek 17. Egyéni igényeknek és ambícióknak megfelelő tárgykínálat 350 szakember Adott tudományterület nemzetközi elismertségű oktatói, kutatói Oktatók saját tankönyvei Nemzetközi szintű ismeretanyag

Gazdálkodástudományi Kar 18. Köszönöm a figyelmet!