1. Vevő Érték Milyen ÉRTÉKEKET akarunk? 2. Források Milyen FORRÁSAINK vannak? 3. Analógia a területek között Hol keressük az INSPIRÁCIÓT? 4. A tulajdonságok.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
E-learning alkalmazás hasonlóságai és különbségei a köz-és magán szférába ÁROP Tudásalapú közszolgálati előmenetel.
Advertisements

1. 2 Hol vásárol? Hogyan vásárol? Mikor vásárol? Milyen szempontok alapján dönt? Ki vagy mi befolyásolja a döntést? ( fekete doboz elmélet)
Szoftverminőség, 2010 Farkas Péter. SG - Sajátos célok  SG 1. Termék / komponens megoldás kiválasztása  SP 1.1. Alternatívák és kiválasztási kritériumok.
Magyar Oktatók és Kutatók Nyugaton A nyugati magyar szellemi potenciál feltérképezése és reintegrációjának lehetősége a magyar tudományos életbe Magyar.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Munka-magánélet egyensúlya- a vállalkozás, mint lehetséges megoldás
GÉP - MUNKA – ENERGIA - TELJESÍTMÉNY
A rossz hír hozóját lefejezik ugye …
ENVIROMENTAL MANAGEMENT KÖRNYEZETKEZELÉS (KÖRNYEZETIMENEDZSMENT)  Felelős vállalati magatartás  Ökoaudit  Önszabályozás =környezeti szempontú önkéntes.
EZ A MUNKA ÜZLETI LÉPÉSEK. Elvisszük a hírt mindenkinek, mert keressük azokat, akik: •Változtatni akarnak (a körülményeiken) •Ambiciózusak (tesznek érte)
Parajdi István.
Kutatási terv.
Adatbázis kezelés Adatbázis tervezés.
Molnar Ilonka. A marketing kutatas  tervezett  szisztematikus gyűjtés  elemzés  információ terjesztés.
Karrierfejlesztés lehetőségei és dilemmái
NEM MEGÚJULÓ ENERGIAFORRÁSOK
A FÖLD TERMÉSZETI ERŐFORRÁSAI
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A számítógép veszélyei és káros hatásai
Minőségmenedzsment 7. előadás
Energiahálózatok és együttműködő rendszerek
Miskolci Egyetemi Publikációs Adatbázis Egy új szolgáltatás születése és bevezetésének problémai Kiss Andrea, Miskolci Egytem,
Divizionális (divíziós) szervezet
KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Matematika III. előadások MINB083, MILB083
Fülemüle informatika verseny
Kevés az Ügyfél ?. 1.a legtöbb KKV-nek van weboldala 2.Időt és pénzt költenek a látogatókra Tény.
Hogyan készítsünk el egy COCO-t??? Ha választani lehet, inkább ezt a hegyet másznám meg!!!
SZIE Gödöllő GTK Agrár- és Regionális Gazdaságtani Intézet
Lineáris Programozás 4-5. feladat
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Évszakok a kertben 5. osztály.
Fiatal feltalálóknak Pályázat. Támogatására  Fiatal kutatók,  Innovációval foglalkozó  micro- és kisvállalkozások.
Thalész tétel és alkalmazása
TRUEFOOD záró-konferencia április munkacsomag A hagyományos élelmiszerekkel és azok innovációjával kapcsolatos fogyasztói vélemények Margrethe.
TÉRÍTÉSES INFORMÁCIÓS SZOLGÁLTATÁSOK = TISZ. JÓ TUDNI… 1. Miért működtetjük a TISZ-t? 2. Miért számítunk fel költségeket?
COACH BioEnergy A biomassza energetikai hasznosításának erősítése és népszerűsítése Közép-Európában – egy nemzetközi információs és tanácsadói hálózat.
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Introduction to the BBS | 2009 | ‹#› Szolgáltatások kis- és középvállalkozásoknak.
Europapier Hungária A logisztika szerepe a versenyképességben Laskai István - Kócsó Tamás
S Z É L E N E R G I A.
Nagyboldogasszony Ünnepe Vértesbogláron - Egy civil szervezet falusi rendezvényének szponzorálása -
A kommunikáció.
1. Vevő Érték Milyen ÉRTÉKEKET akarunk? 2. Források Milyen FORRÁSAINK vannak? 3. Analógia a területek között Hol keressük az INSPIRÁCIÓT? 4. A tulajdonságok.
Adagolás statikus töltés kinyitás egyensúlyozás Egy adott technológia átvitele egy új piacra? 1 példák.
Kulcsok meghatározása a táblákban
OBJEKTÍV cégvezetés Vs. Vakon repülés.
LOGISZTIKA Előadó: Dr. Fazekas Lajos Debreceni Egyetem Műszaki Kar.
Tanévnyitó Konferencia Budapest, augusztus 25. Sanus3 Iskola-egészségügyi szoftver „Est difficillium se ipsum vincere” Legnehezebb magunkat legyőzni.
COACH BioEnergy A biomassza energetikai célú hasznosításának erősítése és népszerűsítése Közép-Európában – nemzetközi információs és tanácsadói hálózat.
1. Vevő érték Milyen ÉRTÉKEKET akarunk? 2. Források Milyen FORRÁSAINK vannak? 3. Analógia a területek között Hol keressük az INSPIRÁCIÓT? 4. A tulajdonságok.
Adatmodellezés (Példa) 1 / 26. Adatmodellezés (Példa) 2 / 26 Gáspár Bencéné Dr. Vér Katalin nyomán Barna Róbert KE GTK Informatika Tanszék Adatmodellezés.
A tűz.
Az egész számok szorzása
Marketing információs
A fizikai réteg. Az OSI modell első, avagy legalsó rétege Feladata a bitek kommunikációs csatornára való juttatása Ez a réteg határozza meg az eszközökkel.
Térinformatika Domján Ádám.
Avagy 10 perces szerszámcsere.  Manapság a fogyasztók elvárják, hogy a termékekhez megfelelő minőségben, mennyiségben, árban, időben jussanak hozzá.
Telephelyválasztási tényezők Regionális gazdaságtan 4. gyakorlat.
Direct Banking E-Banking Summit március 5. Berkes Tibor Pénzügyi Szolgáltatások Osztályvezető.
PORTFÓLIÓVÉDÉS június 5-6. Bogáthné Erdődi Judit.
Digitalizálás a könyvtárban …mit, mivel, hogyan, mikor, miért, mennyire…
Az „Autókereskedelem” jövő képe. Szabó Zoltán © 2013.
SERENAD ÉPÍTÉSI RENDSZER Orosz Zsuzsanna Ügyvezető Orosz Zoltán Okl. Gépészmérnök, feltaláló.
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM JOG- ÉS GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR PÉNZÜGYI ÉS SZÁMVITELI TANSZÉK Biztosítás és kockázatkezelés (oktatás – kutatás) dr. Farkas Szilveszter.
A bőr- és cipőipar helyzete 2016-ban: egy iparági (területi) adatbázis összeállításának módszertana és (rész)eredményei Molnár Ernő - Kalmár Enikő - Szaniszló.
Energetikailag átgondolt ipari csarnokok
MOTIVÁCIÓ FOGALMAK Személyiség tulajdonság-e?
Dr. Varga Beatrix egyetemi docens
Előadás másolata:

1. Vevő Érték Milyen ÉRTÉKEKET akarunk? 2. Források Milyen FORRÁSAINK vannak? 3. Analógia a területek között Hol keressük az INSPIRÁCIÓT? 4. A tulajdonságok X-variációja új vagy fejlesztett funkciókra Mit változtatunk, mit NYERÜNK? CREAX folyamat

Konkurencia? Levegő, nitrogén? Hő a gyártásban? Át tudom alakítani a forrásokat energiává? Emberekhez kapcsolódó források? Át tudom változtatni a negatívat pozitívvá? Meg tudom oldani a problémát egy másik szinten? Az ügyfeleim források? Hulladékáramlás? Szállítási idő? Gravitáció, napfény, idő? Kutatóink? Ingyen szabadalmak? Egyetemi kutatás? Internet? Olcsó alapanyagok? Szabadalmi adatbázis? Milyen tulajdonságok források még? 2

FORRÁSOK MINDENHOL! 3

4 Találékonynak lenni egyenlő korlátok között kreatívnak lenni