Filozófia és Tudománytörténet Tanszék

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

Digitális világ A digitális reklám
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Web2 a mobilon: mégis, kinek az érdeke? Méhes Krisztián Neo-Play Entertainment Kft.
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
Korunk paradoxona Kattints a követezô dia megjelenítéséhez 
Információs Társadalom- és Trendkutató Központ 1111 Budapest, Műegyetem Stoczek u St ép 108. • Telefon: • Telefax: •
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Keresőmarketing stratégiák
Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Reklám.
BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Egry J.. u. 1. E 610. Dr. Margitay Tihamér 2. nap.
Fent vagy valamelyik közösségi portálon?. A közösségi weboldalak, mint amilyen a Facebook, a MySpace vagy az iwiw, az oldalukon megjelenő reklámokból.
Marketingkommunikáció
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
Politikai marketing – kampánystratégiák
4. A nyilvánosság – a civil társadalom éltető kerete. Civilség és közhasznúság.
Közösségi portálok használata
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Kevés az Ügyfél ?. 1.a legtöbb KKV-nek van weboldala 2.Időt és pénzt költenek a látogatókra Tény.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Közösségi oldalak használata
Margitay Tihamér Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Egry J. u. 1. E610. Telefon: Kritikai áttekintés.
Kommunikációs kampánytervezés
Kommunikációs kampánytervezés
BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Egry J.. u. 1. E 610. Dr. Margitay Tihamér 10. óra.
Kommunikációs kampánytervezés
Margitay Tihamér Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Egry J. u. 1. E610. Telefon: Helyzet- és igényfelmérés.
Újságba rejtett üzenet Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?
Profit maximalizálás interaktív kommunikációval. „Senki sem számított a spanyol inkvizícióra.” (Monty Python)
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában

Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
Befektetői csomag. NAGY BEVÉTELI LEHETŐSÉG! LIMITÁLT IDŐ 2011 áprilisig A MAGAS JÖVEDELEMÉRT.
Információs Társadalom- és Trendkutató Központ 1111 Budapest, Műegyetem Stoczek u St ép 108. Telefon: Telefax: Web:
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
Digitális írástudás fejlesztése korhatár nélkül, okoseszközökön június 25.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.
A politikai tájékozódás forrásai Magyarországon A médiastruktúra átalakulása előtti és az utána következő állapot Hann Endre előadása a SZEF-Akadémián.
Kommunikációs kampánytervezés
Politika a hipermédiában – web kettes techno-forradalmak
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Előadás másolata:

Filozófia és Tudománytörténet Tanszék Margitay Tihamér Tófalvy Tamás Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Stoczek J. u. 2-4. fsz. 2. Telefon: 463-1181 margitay@filozofia.bme.hu tofalvytamas@filozofia.bme.hu Kommunikációs kampánytervezés 6. Megvalósítás, beavatkozás

Médiavásárlás Listaár / Kedvezmények Felár: Mennyiségi Csomag Szezonális Újmárka Felár: garantált szpot-blokk, borító, egyéb speciális Eltérő ügynökségi / médiatulajdonosi célok: Legnagyobb médiaérték / legnagyobb bevétel Cél: összehangolás Tárgyalások során

A médiavásárlás sajátosságai médiumok szerint Tévé Éves tárgyalások, darab vagy elérés szerint Rádió Televízióhoz hasonló struktúra, nyomottabb áron Sajtó Felület / minőség / példányszám Közterület Kihelyezés / pozíció Online Display /közösségi/kereső

B2B vs B2C kommunikáció B2C kommunikátorok: FMCG, divatmárkák, stb B2B kommunikátorok: médiafelületek, ügynökségek, nehézipar, stb. Akik jellemzően két irányba is kommunikálnak: gyógyszercégek, lapkiadók, stb. Fontos eltérések a kreatív és médiatervezésben: Kreatív Szakmai üzenetek Számok, eredmények Prémium / exkluzivitás Tervezési különbségek Kizárólag célozva Szakmai, piaci médiumok, helyszínek Nagy hangsúly a PR- és szakmai, személyes kapcsolatokon

Szerkesztőségi vs. PR/Fizetett tartalom A marketing is, de a PR különösen hangsúlyos (kommunikációs és üzleti szempontból is releváns!) etikai problémákat vet fel Fizetett hirdetés: A szerkesztőségi és fizetett tartalomnak radikálisan el kell különülnie Azaz: az olvasáskor egyértelműnek kell lennie, hogy mi hirdetés és mi cikk Keret, (x), eltérő tipográfia, elhelyezés, stb. És: másoknak is kell előállítani a cikkeket és szervezni a hirdetéseket PR-anyag Óvatosan kell bánni az anyag irányításával, megírásával... …és a feldolgozásával is Nem csak etikai, hanem tartalmi okok miatt Hiteltelen tartalom – hiteltelen médium – értéktelenebb felület (ingyenes újság vs napilap, index vs kopipészt hírszájt) Hogyan lehet jól csinálni?

Esettanulmány: Dulux – Let’s Colour!

Dulux / Euro RSCG London Ügyfél: Dulux Ügynökség: Euro RSCG London Globális kampány: ‘Let’s colour’ „Közösségi festőesemények” (‘Dulux Walls’) filmezve Fő kampányfilm: két perc, webre (Dominos’s / Dove) Youtube, majd lokális piacok, először Franciaország Első fázis: 4 hónap alatt: Nagy- Britannia (Virginia Primary School, Tower Hamlets, London), Franciaország (Aulnay sous Bois, Paris ), Brazília (Lapa, Rio de Janeiro) és India (Chandpole Chowki, Jodhpur) „Egy olyan ötlettel szerettük volna a Dulux vízióját népszerűsíteni, ami bevonja az embereket, ami olyan tartalmat generál, ami erőteljesen hat minden csatornán, beleértve a közösségi médiát is” – Global Creative Director Experiential and Digital – Euro RSCG, Fernanda Romano. Blog, weboldal, közösségi média, Twitter (@lets_colour, hashtag #letscolour), Facebook és Orkut (Brazília!) 7000 liter festék, 500 önkéntes

Pr + Reklám + CSR: Dulux

Vigyázat: ne keverjük az eszközöket és módszereket: Hogyan működnek ezek az eszközök együtt? (Hogyan épülnek egymásra, hogyan támogatják egymást, kik járulnak hozzá az üzenet terjedéséhez?) Esemény – dokumentáció – film – web – Közösségi média – televízió – újabb események – felhasználói dokumentációk – web – és tovább Vigyázat: ne keverjük az eszközöket és módszereket: Közösségi média: nem párbeszédírás, hanem párbeszéd-generálás PR: nem fizetett/márkázott tartalom szerkesztőségiként/ függetlenként való elhelyezése, hanem téma biztosítása a médiának Ez az elv a rendes ügymenetben is alapvető, de akkor kiemelten, hogyha be kell avatkozni egy kommunikációs helyzetben

„Antennagate”

„Védekezés No. 1: Ilyen az élet” 2010 június: első védekezés: minden telefon térereje esik, ha kézbe veszik Az Apple demonstrál három másik telefonon: BlackBerry Bold 9700, HTC Droid Eris és Samsung's Omnia 2: mindegyik telefonon esik a térerőt kijelző sáv De: mint kiderült, míg a többieket marokra kell fogni, addig az iPhone 4-nél elég csak hozzáérni a gyenge ponthoz, máris esik a vétel

„Védekezés No. 2: Minden a legnagyobb rendben” Második: nincs is semmi probléma a telefonnal Az iPhone 4 „nagyon fejlett antennarendszert használ” „Fejlettebbet, mint bármelyik okostelefon korábban" „Az adatok fényében nm gondoljuk, hogy problémánk volna” Mert eddig „csak”16,500 panasz érkezett 3 millió eladás mellett „Teljesen transzparensek vagyunk” Ugyanakkor: bár Jobs nem mondta el, mennyi panasz érkezett az eddigiekre, de annyit elárult, hogy „bár az antennája jobb, mint a 3GS-é, mégis több hívást bont szét”

„Védekezés No. 3: Hibáztunk, kihasználtak minket, de most már mindent megoldottunk” „A probléma gyökere: az okostelefonoknak vannak gyöngéi, mi pedig különösen nyíltan láthatóvá tettük őket, sokan pedig előnyt kovácsoltak ebből” „Ott rontottuk el, hogy túl sok egységgel jeleztük a kijelzőn a térerőt, ami drámaibbnak mutatta a térerőesést, mint az valójában volt” „Lám, ez történik, ha transzparensek vagyunk”

Védekezés No.4: Ez csak egy kis probléma „Nagyon, nagyon keményen dolgoztunk az utóbbi 22 napban azért, hogy megértsük, mi a probléma, tehát amikor megoldjuk, akkor valóban megoldjuk, nem csak leragasztjuk egy ragtapasszal” Pedig: valóban „ragtapasz” lett a vége:

5. Megoldás: Ingyen tok