SUPERBRANDS B2B ELŐADÁS

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Sikeres emberek.
Mi a marketing?.
Márkaépítés – Hitelesség
Prezentáció címe hónap nap.. Rossz hírek •Nehéz (és költséges) manapság a piacra betörni, •A piacra kerülő márkák elenyésző része válik sikeressé,
E.ON – Versenyben Önökért!
5.1. Marketingkutatás •Szekunder- versenytársak, nyilvános adatok •Primer- versenytársak •Szóbeli megkérdezésköltséges.
Szeretnél egy kicsit kitörni a hétköznapokból?  Gondok vannak a munkahelyen?  Többet vársz a kollégáidtól?  Jó lenne pihenni egyet?
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf - igazgató Raiffeisen Bank Zrt. Szeged – május.
CHIEFTEC – Industrial Co., Ltd
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
Polónyi István Minőségmenedzsment 1..
Öngondoskodástól a Bocskai Koronáig Hajdúnánáson
B EFOGADÓ MUNKAER Ő PIACI POLITIKÁK ÉS SZOLGÁLTATÁSOK Krémer Balázs
Sopron Május 3. Lajtmann Csaba Reflex Környezetvédő Egyesület.
A TANÁCSADÓ SZEREPE az EU műszaki jogi szabályozásának vállalati alkalmazásában CE jelölés és társai – a.
Legyen egyedi a Soft Care Sensations adagolórendszerrel… Kiváló márka… Az Ön design-ja… Az Ön stílusa…
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
Balogh Károly elnök Mór, november 10.. Turizmus Desztináció Menedzsment Professzionalizmus Partnerség Kooperáció Konszenzuskeresés Kontroll Innováció.
Hogyan váljunk gyöngyhalásszá és találjunk rá az igazgyöngyre?
UTAZÁS A HÁZASSÁG KÖRÜL
Sok szeretettel….
Reklámpszichológia Kutatási módszerek.
Minőségmenedzsment.
Családi vállalkozás.
Tájékoztató jellegű információk!. Versenyképesség javítása külső befektetővel
Üzleti közösségekhez tartozás Magyar Vállalkozók Üzleti Köre
Irány a suliba…. Gazdaság informatika… Megkapjuk az évközi feladatot.
Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr
Kutatási problémák megoldása. Feladat „A” Kutatási problémánk a következő: az Omnia imázsjavító reklámkampányt tervez. A kommunikáció célja, hogy a kávé.
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
H o t l i n e PéPéeS Hotline: Milyen számítógépe van? Ügyfél: Fehér. Ügyfél: Nem tudom a lemezt kivenni a meghajtóból. Hotline: Próbálta.
„E-hulladék” Készítette: „El nem veszünk, csak átalakulunk” csapat Veszprém, 2012.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
5.1. Marketingkutatás Szekunder- helyi versenytársak, nyilvános adatai (pl itallapok) Szóbeli megkérdezésköltséges.
Temelésmenedzsment Production Management VI. előadás Minőségbiztosítás.
Demerite módszer. Összehasonlításos módszer T ia az elemzett termék technikai paraméterei Q ia az elemzett termék minőségi paraméterei T ic az etalon.
Minőség menedzsment 6.előadás
Államháztartási reform Egerekről és emberekről Draskovics Tibor
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
Online értékesítés és marketing fogyasztóvédelmi szemmel Siklósi Máté.
Személyes akcióterv.
Kulcsok meghatározása a táblákban
OBJEKTÍV cégvezetés Vs. Vakon repülés.
Exkluzív számla termékbemutató az OVB részére
Klikkelj ideaz MLP tagberegisztrálásához. Regisztráld a Kereskedői Hűség csomagodat.
CMMI 1.3 – Verifikáció Készítette: Kis Gergely. Bevezetés A specifikációt, követelményt vetjük össze a kész/készülő termékkel Itt nem vizsgáljuk, hogy.
Társ a tanulásban. Projekt 2 Marketingterv létrehozása Összefoglaló.
Külföldi piacok felkutatása a Quali-Cont Non-profit Közhasznú Kft. számára.
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
ToyotaTermelési Rendszer (TPS)
BÖLCSESSÉGEK A MISZTÉRIUMBAN.
Együttműködési lehetőségek a Dél-Dunántúli Környezetipari klaszterben Udud Péter Aquaprofit Zrt. vezérigazgató.
Okos pénzt az okos egészségügynek – kockázati tőkebefektetések az élettudományok területén április 29. Zsembery Levente vezérigazgató X-Ventures.
IVSZ AKADÉMIA, október 2. Cégműködtetésről, gyakorló vezetőknek Dr. Kornai Gábor, elnök AAM Tanácsadó Zrt.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
KONFIGURÁCIÓKEZELÉS è A projektirányítás a költségekkel, erőforrásokkal és a felhasznált idővel foglalkozik. è A konfigurációkezelés pedig magukkal a termékekkel.
A magánbiztonsági szektor megérett a változásra, problémáink kulcsa a kezünkben van.
Okos városok – buta márkák?!
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
Vállalati terv bemutató
Dolgozz velünk az élet habos oldalán
Turizmus a Hungarikumokért Hungarikumok a Turizmusért
MINŐSÉG BS 4778 "Egy termék vagy szolgáltatás jellemzőinek és sajátosságainak összessége, amelyek együttesen egy adott szükséglet kielégítésére képesek".
Üzleti terv bemutatása
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Átlátható folyamatok ügyviteli rendszerekkel
IRÁNYÍTÁS/ ELLENŐRZÉS
Előadás másolata:

SUPERBRANDS B2B ELŐADÁS Kulcsár Tibor elnök-vezérigazgató Kulcs-Soft Nyrt.

Miben különbözik a B2B Superbrands? A magánszemélyeknek készülő márkáknál elkülönülnek a termékek a környezettől. A magánszemély márkát keres, a céges ügyfél ár/érték arányt és megoldást a problémájára.

Mi a siker titka márkaoldalról egy B2B cégnél? Nem csak a termék! Az őszinteség A következetesség (pozicionálás) A szakértelem A szolgáltatás

Van-e hátránya egy magyar márkának egy nemzetközi márkával szemben? Van, de nem lenne muszáj! Találd ki a terméket Csináld meg a minőséget Határolódj el a társaidtól Ne csalj Ha utánzunk, veszítünk! Ha az árral akarunk nyerni, veszítünk!