Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Állattartás mindenkinek. Mi a probléma? • Nagyon fontos lenne állatot tartani, mivel – Több, mint 2 millió kutya van Magyarországon – Ez előfutára lehet.
Advertisements

Nagy Istenem, ha nézem a világot, Mit alkotott te szent „Legyen” szavad; Ha látom én sok milljó alkotásod, Kiket vezetsz és táplálsz egymagad.
IWOWWE: AMEDDIG NEM FÁJ, NEM VÁLTOZTATSZ! iWowWe Technikai Tréning 04.
KARRIER VAGY AMIT AKARTOK
melyek a legsikeresebbek, miért működnek és mi várható a jövőben?
ÉRZELMI FELSZABADULÁS TECHNIKA RÖVIDEN, KÉPEKBEN.
Wolf Gábor könyve alapján 2. Rész Moldvai Levente Kisvállalati Marketing.
A mai kommunikáció és pragmatika órán azt a feladatot kaptuk, hogy írjunk egy olyan bejegyzést a saját honlapunkra, amit egy hét alatt.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
Privát banki szolgáltatások és befektetések a Citibanktól.
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
A kommunikáció fogalma, formái, szabályszerűségei
Tartós építményekhez stabil alapok TÖBB VEVŐ – TÖBB PÉNZ Hogy holnap is legyen bevétel.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Üzleti megoldás nemcsak üzletembereknek !. Mit kell tudnod és mit kell mondanod ? - Milyen érvek vannak az elkezdés mellett. - Hogy épül fel, az üzleti.
Hogyan lehet több millió Ft-ra szert tenni befektetés nélkül ! Figyelem ! Az egész rendszer egy vásárlói közösségre van ráépítve ! Az azonnali jövedelem.
Hogyan válhatnak a cégértékek a teljesítmény katalizátorává? A Cegos üzleti reggelije március 3.
5 PGV Fast Start Junior Manager.
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Na ne …  gondolhatná de ez nem vicc ! Nézzen be hozzánk !
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
A lustaság legyőzése. Honnan szerezz motivációt!
Aki keres, az talál? Igen, talál. Ki ezt, ki azt, de egy szót beütve a google keresőbe (pl.) mindig ugyanazt, hacsak nem kerültek fel új honlapok az adott.
Új megközelítés - Anyaklubok Magyarországon Jónás Jánosné Szarvasi Fiatalok a Holnapért Egyesület április 3.
„A jó üzleti kapcsolat csak a véletlen műve!” Őt már ismerik, bedolgozta magát... Ő vele szót értenek... Ő kapja a megbízást… Már megint mit akar? Már.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
Frappáns novella a szeretetről...
Zeng, lelkem, ez új reggelt, A nap, ím, ismét fölkelt. Ó, nap, mily gyönyörű vagy, Az Úr jósága mily nagy! Az Úr hatalma intett, Újra világosság lett.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
Nagy Istenem, ha nézem a világot,
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Kiscsoportos stratégiai és döntési gyakorlat. Milyen ember a PROJEKT MENEDZSER?
Hogyan készüljünk fel a szóbeli interjúra? Milyen kérdések várhatóak?
Online értékesítési modellek
ÚJ ÜZLETI LEHETŐSÉG.
Ez egy üzleti reklámlevél. Konkrét ajánlatot nem tartalmaz, ezért nem minősülhet spam-nek. Dönthetsz úgy, hogy nem nyitod meg, vagy bezárhatod bármikor…
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
Gazdasági Mediáció Konferencia április 28. vitából egyezség Varga Tamás, gazdasági mediátor Gazdasági Mediáció Konferencia Április 28. Varga.
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Ki hittel a drága keresztre tekint, Szíve rögtön az üdvre lel itt
Karácsony 2014 Judit Balint’s Handicrafts. Karácsonyra készülve Már küszöbön van az idei karácsonyi szezon. Közeledik az a hónap, mely állíthatom sok.
Közösségi marketing Egy új üzleti modell az Új Korszak Társaságával.
Szemben az árakkal … Mottó: Addig nyújtózkodj, amíg jól esik! A takaród majd nő az igényeiddel.
8+2 TIPP a tuti hírlevélért!
A Facebook marketing trendjei
REMARKETING STRATÉGIÁK
Szeretettel köszöntöm Önt Némethi Erika december 26.
Van egy rossz hírem, máshogy nem megy!
Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Név: Születési név: A megpályázott munkakör: Boltvezető Fejlődésének érdekében, és a cég igényeit is szem előtt tartva, az ország különböző részein történik.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Nagy Istenem, ha nézem a világot, Mit alkotott te szent „Legyen” szavad; Ha látom én sok milljó alkotásod, Kiket vezetsz és táplálsz egymagad.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban
ADESPRESSO – A KEDVENCED LESZ
Üzleti terv bemutatása
Típusos kockázatértékelési algoritmusok a szervezetek működési sajátosságainak figyelembe vételével Tarján Gábor.
Partnerség és együttműködés
Kegyelmed elég, több mint elég, Igédben bízom én.
Előadás másolata:

Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban

TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól

Példa: Közvetlen fejléc „Üzleti terv, amely pénzt generál“ „Abroncsok minden szezonra“

TIPP 2: Újdonság a fejlécben * az emberek szeretik az újdonságokat * új, bevezető, most, végre * ilyen szavak használata felkelti az emberek érdeklődését

Példa: újdonságok a fejlécben „Végre hangjával irányíthatja lejátszóját“ „Ezentúl az Ön konyhája is más lesz“

TIPP 3: a „HOGYAN“ szó * a probléma megoldását ígéri vagy * érdekes információt

Példa: HOGYAN... „Hogyan szokjunk le a dohányzásról 30 nap alatt“ „7 tipp, hogyan újítsuk fel lakásunkat“

TIPP 4: Kérdés * az Ön előnyére kell irányulnia vagy * az ügyfél problémájára

Példa: Kérdés „Milyen kabáttal készül a télre?“ „Milyen mobilt a fa alá?“ „Honnan tudom, melyik biztosítás előnyösebb a számomra?“

TIPP 5: tettre késztető szavak * Ezek a szavak motiválhatják az ügyfelet a vásárlásra

Példa: tettre késztető szavak „Kérjen ajánlatot [az Ön terméke] „Hívjon...“ „Regisztráljon...“

TIPP 6: INFORMÁCIÓ * az emberek információk alapján döntenek * szerezze meg érdeklődésüket és hosszú távú bizalmukat

Példa: INFORMÁCIÓ „Két dolog, amelyet csak a mi matracunktól kaphat meg.“ „Az Aloe Vera ereje. Ismerje meg.“

Jegyezze meg: „In the factory we make cosmetics; in the drugstore we sell hope. “ - Charles Revson

KINEK MONDOM?

?

Mindenki másképp tekint a világra * különböző érdeklődés * más-más értékek

Az Önök ügyfelei is különbözőek * mindenki mást vár a termékétől

Eszközök a célok eléréséhez: * 87%-os elérés a magyar piacon * célcsoportra jellemző kulcsszavak * regionális célzás * hirdetés variációk * honlapok szűrése kategóriák szerint * tesztelés, tesztelés, tesztelés...

* 7 lépésből álló regisztráció * közel regisztrált néző * 20,39%-os konverzió

blog.etarget.hu - reklamtorta.blog.hu