KUTASD A MÚLTAT, ÉLD A JELENT, ÉS TERVEZD A JÖVŐT!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Patay Sámuel Általános Iskola és Óvoda portfóliója
Advertisements

TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Civil szervezetek szerepe a Bihari Kistérségben Berettyóújfalu, július 1.
ÉLMÉNYPEDAGÓGIA A GYAKORLATBAN BERETTYÓÚJFALU-NAGYRÁBÉ
Határokon Túli Magyarságért Alapítvány 7621 PÉCS, János u. 22. Tel.: / , Fax: / fre .hu
 A pedagógiai munkát segítő feladatok jogszabályi környezetének ambivalenciája: • A nevelési és oktatási intézmények működéséről szóló 11/1994. MKM rendelet.
Add tovább! Fiatalokkal a települési közösségekért! – országos mozgalom A fiatalok részvételének fokozása a közjóért!
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
1 KÖZÖSSÉGFEJELSZTŐK BÉKÉS MEGYEI EGYESÜLETE. 2 KÖZÖSSÉGI SZÍNTÉR - IBSEN HÁZ.
Milyen tanulsággal szolgálhat a szabadidő-elmélet a pedagógus számára?
Bemutatkozik a Kecskeméti Ifjúsági Kerekasztal
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
PARTNERSÉGBEN AZ OKTATÁSSAL….  40 fő főállású pedagógus  Nagyrábén 19+6 fő  Bihartordán 12+3 fő  Tanulói létszámok 2007/2008 tanév: Nagyrábé iskola:
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
1 EMDOR KFT Integrációs Pedagógiai Rendszer Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 2008/2009.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
Előadó: Faragóné Bircsák Márta
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2013/2014-es tanévben
Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Gábor Dénes Tehetségpont
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
Önkéntesség, mint a vállalati felelősségvállalás eszköze az E.ON-nál
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
Hunyadi János Alapítvány Célunk: iskolánkba járó gyermekek feltételeinek,körülményeinek javítása.
Észak-Alföldi TIOK Kisújszállás
Bihartorda.
A gazdaságról, a mindennapi pénzügyekről egyszerűen a évfolyamon tanító pedagógusoknak című akkreditálás alatt álló tanártovábbképzésről Szűcs Tamás.
A Klebelsberg Intézményfenntartó Központ
A TTKT nyelvi munkaközösség alakuló értekezlete Waldmann-né Baudentisztl Éva.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
ÖKOISKOLA A HERNÁD ÉS A BÁRSONYOS ÖLELÉSÉBEN Bőcsi Általános és Szakiskola, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.
TÁMOP-3.4.4/B-08/1  Borsod-Abaúj-Zemplén Megyében regionális tehetségsegítő hálózat, a tehetségsegítés terén szakmai együttműködési rendszer kialakítása.
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
„ … Hazajött, azt mondta: bocs, de a lejtőn le …” (30Y)
Mit tehet egy önfejlesztő iskola az idegennyelv- pedagógiai paradigmaváltás érdekében? XII. Önfejlesztő Konferencia „Magyar közoktatás az alapfoktól az.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Pedagógiai Közművelődési és Képzési Intézet jelene és jövője” augusztus 23.
Idegenforgalmi és Kulturális Vidéki-falusi Ernyőhálózat (IKUVÉH) kialakítása (TÁMOP /07/1) Pályázat FATOSZ-Tourinform.
Együttműködési lehetőségek a kompetencia alapú oktatás elterjesztése érdekében Tuza Tibor Balogh Tibor.
Zrínyi Ilona Általános Iskoláért Alapítvány Alapítása : Szülői Munkaközösség Alapítása : Szülői Munkaközösség Cél: - az iskolai felszereltség.
2008. MÁJUS HAJDÚSZOVÁT. Elsődleges célcsoport:  Szegregációs veszélyeknek kitett, hátrányos helyzetű, különösen roma gyermekek, fiatalok, illetve.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
PROGRAM.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, április.
„ Az agrárium, a civil szektor és az önkormányzatok szakmai együttműködésének elősegítése a Sárréti kistérségben” LEADER+ Vidékfejlesztési Konferencia.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
A MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG DEBRECENI JUBILEUMI KONFERENCIÁJA Az MTT-Kelet-magyarországi szekció rendezvényeinek szerepe a Taktaharkányi Apáczai.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet AZ ÖKOISKOLA HÁLÓZAT HELYZETE ÉS TERVEI Varga Attila
PARTNERSÉG AZ OKTATÁSBAN… HAJDÚSZOVÁT MÁJUS 17.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
A többcélú kistérségi társulás finanszírozási gyakorlata Debrecen, Megyeháza-Árpád terem.
TÁMOP A-11/2. A pályázati célja, hogy a sajátos nevelési igényű gyermekek nevelésében, oktatásában részt vevő intézmények (speciális és többségi)
Az intézmény alapadatai fenntartó: Klebelsberg Intézményfenntartó Központ, 1051 Budapest, Nádor u.32. működtető: Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzata,1145.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
A Commitment Köznevelési Kht. MOHAY GERGELY március 31. ÉS A KECSKEMÉTI IRODA BEMUTATKOZÁSA.
CURIE TEHETSÉGPONT. A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács Tehetségpontok mind Magyarországon, mind a határon túl élő magyarlakta részekre kezdeményezi és támogatja.
,, Minden közösségnek vannak elvégzendő feladatai... és mindenki szívében benne lakozik az ehhez szükséges erő." Marianne Williamson,, Minden közösségnek.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
A Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő 2017-es beszámolója
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Esély a szülőknek, lehetőség
Előadás másolata:

KUTASD A MÚLTAT, ÉLD A JELENT, ÉS TERVEZD A JÖVŐT!

 Móricz Zsigmond Általános Iskola és Óvoda – Nagyrábé  Karácsony Sándor ÁMK Általános Iskolája - Földes  Szűcs Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola – Biharnagybajom  Általános Iskola – Szerep  Általános Iskola – Sáp  Móricz Zsigmond Általános Iskola és Óvoda Bihartordai Tagintézménye – Bihartorda  Jókai Mór Általános Iskola és Művészeti Iskola – Sárrétudvari  Kövy Sándor Általános Iskola – Nádudvar  „Nők a fiatalokért” Sárréti Ifjúsági Egyesület - Püspökladány

AMIT SZERETNÉNK, AMIT GONDOLUNK, AMITŐL MŰKÖDÜNK, AMITŐL MI VAGYUNK, AMITŐL TÖBBEK LESZÜNK…. ALKOTMÁNY- ALAPTÖRVÉNY – A TÖRVÉNYEK TÖRVÉNYE TAGKÖZTÁRSASÁGOK KÜLDÖTTEI – DÖK KÉPVISELŐK ALKOTMÁNYOZÓ NEMZETGYŰLÉSE – MÁJUSA

LURKÓNIA TANÁCSA MUNKATERV MEGALKOTÁSA (TAGKÖZTÁRSASÁGOK DELEGÁLTJAI) 2 FŐ VÁLASZTÁSOK MINDEN TAGKÖZTÁRSASÁGBAN ELNÖKLŐ TAGKÖZTÁRSASÁG (3 HAVONTA ROTÁCIÓS ELV ALAPJÁN VÁLTVA) ALKOTMÁNY

 A MEGYE LEGERŐSEBB ÉS LEGNAGYOBB GYERMEKSZERVEZETÉNEK LÉTREHOZÁSA  ÁLTALÁNOS ISKOLÁSOK DEMOKRÁCIÁRA NEVELÉSE, JOG ÉS KÖTELESSG GYAKORLÁS TUDATOSÍTÁSA  TELEPÜLÉSVEZETŐK – SZÜLŐK - GYERMEKEK MEGSZÓLÍTÁSA, PARTNERI KAPCSOLATOK KIÉPÍTÉSE  KÖZÖS PÁLYÁZÁS – KONZORCIUMI EGYÜTTMŰKÖDÉS  TÁRSAS LÉT É S CSELEKVÉS MEGÉLÉSE  ÖN- ÉS TÁRSISMERET FEJLESZTÉSZTŐ AKCIÓK TRÉNINGEK  RENDEZVÉNYEK SZERVEZÉSE  KIÁLLÍTÁSOK, KONCERTEK, SPORTESEMÉNYEK, VETÉLKEDŐK, ÖKOLÓGIAI AKCIÓK,  TÁBOROZÁSOK, KIRÁNDULÁSOK SZERVEZÉSE  DIÁKÖNKORMÁNYZATOK SEGÍTÉSE, ÖSSZEHANGOLÁSA –SAJÁT IRODA, INTERNET HOZZÁFÉRÉS, STB.-  GYERMEKKÖZÖSSÉGEK EGYÜTTMUNKÁLKODÁSÁNAK ELŐMOZDÍTÁSA  DÖK SEGÍTŐ TANÁROK TRENÍROZÁSA, SZAKMAI SEGÍTSÉGNYÚJTÁSA

„LÁSS GLOBÁLISAN, CSELEKEDJ LOKÁLISAN!” „Nyíljon ki a Sárrét kapuja!”

Bíró Gyula igazgató, szaktanácsadó Móricz Zsigmond Általános Iskola és Óvoda - Nagyrábé Hajdú-Bihar Megyei Pedagógiai Intézet – Debrecen tel: 06/