Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, 2008. április.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, 2008. április."— Előadás másolata:

1 A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, 2008. április 1.

2 Szakmai programok 2008. január 1.-március 31. EDUCATIO kiállítás Digitális taneszközpályázat Kompetencia kerekasztal konferenciák Informatika kerekasztal konferenciák Digitális tudástárak – országos konferencia Referensképzés Calderoni szakmai találkozók Záró konferencia

3 EDUCATIO kiállítás OPKM, META, Calderoni projekt, ÚPSZ, Országos Kredittanács, Arany János Program, OTDK, Nemzetiségi Koordinációs Iroda, digitális tábla, e-pergamen, plenáris előadás, kerekasztal- beszélgetések…

4 „Így használom a digitális eszközöket…” pályázat Kiírók: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Informatika-Számítástechnika Tanárok Egyesülete (ISZE) Nemzeti Tankönyvkiadó HUNDIDAC Szövetség Új Pedagógiai Szemle (ÚPSZ) (Határidő: 2008. április 30.)

5 A pályázat célja: „Best practice” feltárás az IKT alkalmazásban Minden iskolatípus, szaktárgy, tevékenység Mindenféle digitális technika (SDT, Internet, multimédia, e-tananyag, interaktív tábla, robot, kamera, mobil technikák, stb.) Módszertan bemutatása, képességfejlesztés, okt.-nev. folyamatba illeszthetőség, NAT- kompatibilitás… Adaptálhatóság!!! – fő szempont  feladat: szakértői bírálatok, zsűrizés

6 Kompetencia Kerekasztal konferenciák (1. Eger, EKF, 2007. május 9. – előkészítés) 2. Budapest (EDUCATIO), 2008. január 17-18. –a projekt bemutatkozása, fejlesztések mintapéldái 3. Eger (EKF), 2008. február 11-12. –fejlesztések osztályozási szempontjai, hozzáférés 4. Szombathely (NYME), 2008. február 25-26. –a referensképzés előkészítése, tanárképzés megújítása 5. Debrecen (DE), 2008. március 3-4. –disszeminációs kérések, IKT-felkészültség

7

8 Informatika Kerekasztal konferenciák 1. Budapest (EDUCATIO), 2008. január 18. –a projekt bemutatkozása, a keretrendszer jellemzői 2. Eger (EKF), 2008. február 12. –tematizálás, szabványosítás, paraméterbővítés 3. Szombathely (NYME), 2008. február 26. –a referensképzés előkészítése, kezelési jellemzők 4. Szeged (SZE), 2008. március 4. –adatfeltöltés, terepkutatás, továbbfejlesztés

9 Publikus felület WEB2 portál (menedzselt) Intelligens (tematikus) kereső Saját megjelenítő (XML stream)

10 Digitális konferencia DIGITÁLIS ÉS NYOMTATOTT TUDÁSTÁRAK EGYMÁSRA ÉPÜLÉSE –Konferencia a digitális tananyagok alkalmazóinak és fejlesztőinek –Időpont: Budapest, 2008. március 7. 9 plenáris előadás (OFI-s és felkért előadók) Hozzászólások, vita a résztvevők (pedagógusok) bevonásával Interaktív tábla bemutató A 21. század taneszközei – kerekasztal-beszélgetés (6 fő)  ÚPSZ

11

12 Animációk VulkánVulkánVulkán FöldrengésekFöldrengésekFöldrengések Doppler effektusDoppler effektusDoppler effektusDoppler effektus Indukált feszültségIndukált feszültségIndukált feszültségIndukált feszültség

13 Továbbképzés, szakmai találkozók… Referensképzés: a felsőfokú intézmények delegáltjainak, 2008. március 13. és 20. Szakmai találkozó, projektmegbeszélés (Göd): 1. Előkészítés, ütemezés: 2007. december 6-7. 2. Tartalomszolgáltatás, EDUCATIO, kerekasztalok: 2008. január 10-11. 3. Referensképzés előkészítése, FEMIP-kapcsolat: február 14-15. 4. Zárás, értékelés: március 27. délután 3.Záró konferencia: 2008. március 27. A projekt eredményeinek bemutatása, kerekasztal-beszélgetés (fejlesztők, felhasználók, referensek)

14 Hozzáadott érték „hálózatépítés”, kapcsolattartás, együttműködés fejlesztése Calderoni csapat + felsőoktatási intézmény + konzorciumi partnerek (+ iskolák) nyitás a közoktatás felé (rendezvények!) kapcsolódás más digitális rendszerekhez (HEFOP, SDT…) e-learning tananyagelemek népszerűsítése minta új pályázók számára …

15 Hogyan tovább? Digitális taneszköz-pályázat értékelése (OFI) Disszeminációs feladatok (publikálás, VII. Nevelésügyi Kongresszus…) Új pályázók Együttműködési megállapodások, közös projektek felhasználókkal, kiadókkal (pl. NTK) Intelligens iskola programhoz kapcsolódás Comenius EduMedia díjra pályázat A forráskezelő rendszer használati tapasztalatainak összegyűjtése, továbbfejlesztési javaslatok …

16 Köszönöm a figyelmet! Tudástárak?


Letölteni ppt "A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, 2008. április."

Hasonló előadás


Google Hirdetések