A PÁLYAVÁLASZTÁS ÖSSZETEVŐI SorsszerűVálasztott Tünde – átlagos képességek - protekció a főiskolára való bejutáshoz – viszonylagos jómód, tehetős szülők.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Közösség 4. ISTEN CSALÁDJÁBAN ÉLNI
Advertisements

Érték-e még a család? SzülőSuli 1.
Központi Statisztikai Hivatal
Számadás a talentumról
Copiright by Y. Kinek jó a több biztosító? Ön benne van a szerencsés 0,5%-ban? Programunk segítségével ellenőrizheti!
Jánosi Beatrix szeptember 08.
Aki a lelkileg is összetört nemzetnek kiutat mutatott 77évvel ezelőtt hunyt el Klebelsberg Kuno ( ) ISTENEM ÁLD MEG A NEMZETET.
A család beszélget A Kovács család összeül január elején megbeszélni családjuk pénzügyi helyzetét.
DIÁKVÁLLALKOZÁS TANÉV. Felmérés szeptember 1306 tanuló Iskola tanulóinak 96%-a Nemek aránya fiúlány %57%
Canta Nat king Cole: Fascinación Photographs from the internet December 2008 Editor : Ady Biber ©
A Bálint Márton Általános és Középiskola
JÓ REGGELT ! .
Család.
Színes programok minden korosztálynak
III. LÉTKÉRDÉS KONFERENCIA EGYÜTT-LÉT. A kapcsolatok természetrajza Az emberi kapcsolatok transzcendentális vonatkozásai Sivaráma Szvámi vaisnava teológus.
A SIKERES ÉLET TITKA.
Karrierfejlesztés lehetőségei és dilemmái
A föld készen áll: Jól megmunkálva, Ölében vár egy kismagot. Ráhull egy napsugár esőcseppbe zárva, S így szökken szárba a búzaszál. Ebből lesz majd kenyér,
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
Polgári szellem és értékrend Márai Sándor művében
Isten?.
3. előadás.
A melankólikus vérmérséklet
Szociális tanulás formái
Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata Családsegítő Szolgálat Gyermekjóléti Központja.
Világomban minden rendben van
Gyermekkor és gyermekkortörténet a kezdetektől napjainkig,különös tekintettel a középkór és reneszánsz gyermekképére.
A Paradicsom és a Pokol.
Amint fent, úgy lent. Amint belül, úgy kívül.
1956-osok életút jellegzetességei a Kádár- korszakban Szerző: Makai Vivien Konzulens: Dr. Valuch Tibor Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Szociológia.
Szegénység és egészségi állapot
BOHÓCOK ÉS BÖLCSESSÉGEK.
Kis Angyalkák.
Életközép - krízis Tóth Sándor Pécs,
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Várnai Péter: Hit – hivatás - hűség április
Vajon mit gondol Rólam az Isten?
JÓ REGGELT !.
Zeng, lelkem, ez új reggelt, A nap, ím, ismét fölkelt. Ó, nap, mily gyönyörű vagy, Az Úr jósága mily nagy! Az Úr hatalma intett, Újra világosság lett.
JÓ REGGELT  !!.
Két ember eléd lép, két ember Téged kér, áldd meg, áldd meg
Későre jár, Elég volt már a napnak terhét hordani,
Az élet igéje november „Aki szeret engem, megtartja tanításomat. Atyám is szeretni fogja őt, hozzá megyünk és benne fogunk lakni.” (Jn 14,23).
Kormányszóvivői tájékoztató T ö b b e n, j o b b a n, t o v á b b Zöld könyv az egészségügyről.
Hernyák Zoltán Programozási Nyelvek II.
Nehéz kérdések sorozat, Kaposvár, 2011., Jóföldi Endre.
Mérő László egyetemi tanár ELTE Gazdaságpszichológiai Szakcsoport Az üzleti gondolkodó tudománya február 25.
Leonardo a Szabadság Teológiájának egyik megújítója.
Személyiségteszt.
Szózat.
(Erőszak és elhanyagolás a családban)
HARSÁNYI NAP április 3.. A Harsányi díj átadása A napot, az Igazgatónő által levezényelt, Harsányi-díj átadásával kezdtük. Harsányi Nap április.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
Maximális teljesítmény
JÓ REGGELT !.
Istennel beszélget egy ember
A 2014/2015 iskolai év pszichológusi tevékenységének beszámolója.
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Kertvárosi Általános Iskolája
A kamaszok és mi Dr. Gyenge Eszter. Történeti szempontok Archaikus társadalmak Felnőttéválás beavatási rítusok: Átmenet a gyermeki – profán- világból.
A tanárképzésről Tél Tamás ELTE.
Bankszámlanyitás, bankkártyaválasztás Készpénzzel, vagy anélkül?
Egyszer volt, hol nem volt, egy gyermek megszületni készült.
Mert egy gyermek születik nekünk, fiú adatik nekünk.
egy dinamikusan terjedő új civil program
Asztrológiai továbbképzés
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
Óvodai és iskolai szociális segítés
Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer.
A gimnázium ÉV VÉGI STATISZTIKÁJA
3. osztályban.
Előadás másolata:

A PÁLYAVÁLASZTÁS ÖSSZETEVŐI SorsszerűVálasztott Tünde – átlagos képességek - protekció a főiskolára való bejutáshoz – viszonylagos jómód, tehetős szülők – tetemes vagyon várható örököse – a magyar szak választása – a nyugodt körülményeket biztosító munka előnyben részesítése a magas fizetéssel szemben Attila – gyors felfogóképesség – nem mehetett gimnáziumba – nem kap megfelelő tanári állást – vágyai ellenére fizikai munkát kénytelen végezni – az após támogatása – bizonyításvágy, melynek következménye a jó tanulmányi eredmény – nevezés a tanulmányi versenyre; – Software fejlesztő cég elindítása

Attila előző életében Marokkóban élt…

…egy berber nőként.

Irigyelte a kevesebbet dolgozó férfiakat…

és európai életre vágyott.

Tünde előző életében Svédoszágban lakott…

Jól menő vállalat vezetőjeként dolgozott, és erős dohányos volt.

Jövedelméből jótékony célokra adakozott. Nem szeretett e hideg országban lakni. 58 évesen egy kórház intenzív osztályán hunyt el.

„Az anyagi természet az embert vágyai és tettei szerint különféle hajlékokba helyezi. Hogy milyen lakhelyet érdemel ki, s milyen örömben és szenvedésben lesz ott része, annak maga az élőlény az oka.” (Bhagavad-gítá magyarázat)

Arjuna így szólt: Óh, Krisna! Milyen sors vár arra a transzcendentalistára, aki nagy hittel kezdi el az önmegvalósítás folyamatát, ám világias elméje miatt később letér az útról?

Az Istenség Legfelsőbb Személyisége így válaszolt: A sikertelen jógí becsületes, vagy előkelő családban fog újra megszületni. Az is lehet, hogy nagy tudású transzcendentalisták családjában születik meg.

Születése után ismét felébred benne előző életének isteni tudata, s ennek folytán természetes módon vonzódni kezd a jóga elveihez, anélkül hogy kutatna utánuk. (Bg )

KÖVETKEZTETÉS  Az emberben újraéled előző életbeli tudatállapota.  A múlt életbeli vonzódások és törekvések folytatódnak.  Az újjászületések a tökéletes tudatállapot eléréséig ismétlődnek.